Jump to content
Juoksufoorumi.fi

lenkkimies

Hyvä biisi

Recommended Posts

Muistui mieleen Lapinlahden Lintujen Lipputangon nuppi. Soitin sen lapsille huumorimielessä ja heti kolahti. Samalta levyltä ei sitten viitsinytkään kaikkia kappaleita soittaa sen verran härskiä kielenkäyttöä pikkuisille( esim. Wanha suomalaisten poikain vitutuslaulu...)

Mä en oikein osannu kanssa päättää kuuluisko tää Tunnustus- vai Salainen pahe-ketjuun, niin laitoin tänne. Eli Justin Timberlaken "What Goes Around..." on hyvä. Noin, siinä se tuli kakastua.

Toisaalta, mulla on jo kauan ollut on/off suhde sekä George Michelin että varsinkin Robbie Williamsin kanssa, että kai toi Justinkin siihen kuvioon sopii.

Britney Spearsin "Toxic". Joo, tää kuuluis sinne Tunnustan-ketjuun...

Christina Aguileran "Fighter" painii samassa luokassa. Mutta siitä tulee niiiiiiiiin fiilistä.

Joo, tiedän - olen jumppatypy... kaiuksen mainitsema Justin Timberlaken "What Goes Around..." on ihq.

Christina Aguileran "Fighter" painii samassa luokassa.

Rohkenen olla eri mieltä. Ms. Aguileralla on yks etu Brtitneyhin nähden: hän osaa laulaa. (Sitäpaitti Xtina ei esittele vaginaansa julkisesti, vaikka tosin nyt kun hän on raskaana se vois olla kätevääkin, kaikki näkis heti onko kohdunsuu jo avautunut 10 cm.)

Tykkään kuunnella Tehosekoittimen biisejä (esim Maailma on sun ja Hetken tie on kevyt) ja Black Eyed Peasin biisejä. Miksaan aina erilaisa biisejä listalle, niin ei kyllästy. Myös Johnny Cash toimii juostessa.

Black Eyes Peas pelittää mullakin, Johnny Cashia en ole kokeillut, täytynee testata. Tämä musiikki ja juoksu on mulle niin intohimoinen asia että taidan listata tuonne blogiini soittolistojani jossain vaiheessa...

Nyt täytyy hieman lipsua aiheesta, sillä en ikinä kuuntele musiikkia juostessa (vaan laulan itse, myös instrumentaalit). "Juoksuaiheisia" klassikkoja on kuitenkin valtava määrä. Eilen ostin Toptenin tarjouksesta Roy Orbisonin Black & White Night -videon, jolta löytyy kaikkien aikojen hienoin popkappale, Running Scared. Kappaleessa kehitetään kaksi minuuttia jännitystä, joka laukaistaan huikeassa viimeisessä tavussa.