Jump to content
Juoksufoorumi.fi

lenkkimies

Hyvä biisi

Recommended Posts

No niin yö nukuttu ja Pottosen kappaleella. Painajaiset poistui, mutta unet aika erikoisia. Esim. olin jossain Jyväskylän lähellä ja navigaattorista näin siinä kartassa oli vaan se ja sitten vilkkuva piste missä itse olin. 

Kaikki muu tieto siitä kartasta puuttui ilmansuunnatkin? Löydä nyt sitten kotiin. 

Toisessa unessa moottoripyörä oli aika erikoisen näköinen(olin eilen ajelemassa) tankin paikalla oli pleksi ja sen alla hiiligrilli. Oli myös katettu kokonaan pressulla ja sellaiset metalli tolpat ympärillä vähän kuin tori myyjien katos Ha ha. Eilen satoikin vettä ajellessa. 

Nämä nyt muistan herätessä. Oli siinä joku bändi keikkakin mistä tuo "seikkailu" alkoi ja kotiin en päässyt millään, edes juna-asemalle. 

Navigaattori petti kunnolla. 

12 tuntia sitten, Pottonen kirjoitti:

Tämän seuraavan laulu- ja soitinyhtyeen lyömäsoitintaitelijaa Firstin Seppo Järvinen opetti 1960-luvulla lyömäsoitintaiteilussa. Ja tuurasikin jonkun kerran keikoilla, kun Henryllä oli välillä vaikeuksia Poliisi- ja Oikeusjärjestelmän kanssa.

Get On voitti European Pop Juryn joulukuussa 1974. Muistan, kun ryntäsin tohkeissani kertomaan äidille asiasta. Äetmuori oli, että vai niin...

Tänään Tavastialla. Meiän kylän pojat rokkaa :035:

• Like 1

Luca, kuten myös toinen samanrotuinen (cirneco dell'etna) Jago ovat poikani ex-tyttöystävän koirat. Luca on erityistapaus, vähän herkkä ja ahdistuu helposti. Paukkuherkkä, joten vuoden vaihtuminen ei ole juhlaa. Jago sen sijaan on sellainen mäiskisräiskis-koira.

En ollut nähnyt noita koiria pitkään aikaan (ainakin puolitoista vuotta oli väliä), kun joitakin vuosia sitten kickbike-treenin yhteydessä tapasin ne. Jago oli, että tuo on mukava tyyppi, mutta kuka se oikein on? Luca sen sijaan muisti heti, tarttui ranteesta kiinni ja ärisi minulle niinkuin ennenkin (missä olet ollut?), sitten silittettelyä ja rapsuttelua ja erotessa taas ranteesta kiinni (älä mee). Nuo oli niitä meidän rituaaleja silloin kauan sitten. Luca on nykyisin ilmeisesti Porvoon suunnalla ja Jago Helsingissä.

Onneksi on Dumbo-veijari, mutta tämä lällärikasarihitti olkoon Lucalle.

• Like 1
  • Sad 1

The Firstin herrat osaavat edelleen soittaa ja laulaa. Rumpali Seppo Järvinen lauloi mm. bravuurinsa Long Tall Sallyn (ihan kuin Pikku Riku) ja Spencer Davis Groupin Keep on Running-biisin. Vähän yllättäen Albatrossikin liiteli, Vallu Stefanov soitti hienosti Stratocasteria. Taas yksi unilaulu Riksun suuntaan? Ja kas, Perttu ehti myös linkittää Fleetwood Macia...