lenkkimies Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Neljän Ruuhka --Arto Tamminen-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
alle3h Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Hyvä: Tom Sawyer - RUSH Hauska: Kierosilmä Kirsi - Aarne Tenkanen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Neljän Ruuhka --Arto Tamminen--Peesaan ehdottomasti tätä..Loistobiisi tunnelmaltaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Hieno sanoitus löytyy myös täältä. CMX: Melankolia "Miten vihaankaan puhetta sanoja, vihaankaan kirjoittamista Kävelen vain kehää tyhjässä talossani Ajatukset pelkkiä houreita, toiveet kuin aamuinen seitti Koko elämän aika tuhkaa ja sumua Rakkaudesta ruikuttajat, halusta ulvojat Kiertää kaupungin sydäntä vaanien verta Omiin synkkiin linnoihinsa, vallitusten taa Pelokkaammat piilee hautomaan paalujaan Maailmako painajainen josta ei voi herätä Elämäkö huokaus kahden tyhjyyden välissä (Chorus) Aika kulkee, kellot laukkaa monta raukkaa, hautahaukkaa Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään Tahto tuhoutua, lienee eräs sielun toimilanka Toinen vallan halu pyörii piirin tunnetun Taistelu on kahden sanan välin mittainen Kyllä vaiko ei kas siinä pulma Maailmako painajainen josta ei voi herätä Elämäkö huokaus kahden tyhjyyden välissä Link to comment Share on other sites More sharing options...
kape Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 11. toukokuuta , 2007 Joo, tuota 'Melankolia'a on tullut laulettua itsekseen. A.W. Yrjänällä on tuo sana ja tulkinta kadehdittavan hyvin hallussa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.A. Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Hyviä biisejähän on niin älyttömästi, mutta tähän osioon kuuluu tietysti Iron maidenin the Loneliness of the long distance runner : Tough of the track, With the wind, And the rain that's beating down on your back. Your heart's beating loud And goes on getting louder And goes on even more till the sound Is ringing in your head, With every step you tread, And every breath you take, Determination makes You run, Never stop, Gotta win, gotta run till you drop, Keep the pace, Hold the race, Your mind is getting clearer, You're over halfway there but the miles Just never seem to end As if you're in a dream, Not getting anywhere. It seems so futile. Chorus: Run, on and on, Run, on and on, The loneliness of the long distance runner. I've got to keep running the course, I've got to keep running and win at all costs, I've got to keep going, be strong, Must be so determined and push myself on. Run over stiles, across fields, Turn to look at who's on your heels, Way ahead of the field, The line is getting nearer but do You want the glory that goes, You reach the final stretch, Ideals are just a trace, You feel like throwing the race, It's all so futile. Chorus: Run, on and on, Run, on and on, The loneliness of the long distance runner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
puujalka Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Harrastikohan joku Iron Maidenin jäsenistä juoksua? Ainakin laulaja Bruce Dickinson on kova urheilumies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peke Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Hard rock hallelujah, siltä tuntuu aina välillä tuolla lönkkästessä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runtothehills Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 12. toukokuuta , 2007 Just tänään kuuntelin Hassisen Konetta lenkillä. Jurot nuorisojulkkikset, siinä biisissähän on kohta:"juoksen, voitan, kansa hurraa jne." hyvä biisi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massey Ferguson Lähetetty 13. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 13. toukokuuta , 2007 Just tänään kuuntelin Hassisen Konetta lenkillä. Jurot nuorisojulkkikset, siinä biisissähän on kohta:"juoksen, voitan, kansa hurraa jne." hyvä biisi! Tää on kanssa mun suosikki. Myöskin biisissä on kohta "minä yksin käymälässä yskien verta ulostan" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokke Lähetetty 13. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 13. toukokuuta , 2007 Harrastikohan joku Iron Maidenin jäsenistä juoksua? Ainakin laulaja Bruce Dickinson on kova urheilumies. Bruce Harris ja Adrian Smith ovat innokkaita jalkapallomiehiä ja Harris oli nuorena lähellä ryhtyä ammattilaiseksi. Dickinson puolestaan on ollut kova miekkailija. Muista Maidenin soittajista ei ole mulla tietoa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenkkimies Lähetetty 19. toukokuuta , 2007 Author Share Lähetetty 19. toukokuuta , 2007 Urheiluhullu --Eppu Normaali-- Hienoa suomalaista rocklyriikkaa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reino Lähetetty 20. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2007 Olisikohan väärin kuultu sanoitus Massey:llä- tai sitten minulla: Olen aina kuullut tekstin menevän "....minä yksin käymälässä/ITKIEN verta ulostan". Hyvä biisi kuitenkin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massey Ferguson Lähetetty 20. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 20. toukokuuta , 2007 Olisikohan väärin kuultu sanoitus Massey:llä- tai sitten minulla: Olen aina kuullut tekstin menevän "....minä yksin käymälässä/ITKIEN verta ulostan". Hyvä biisi kuitenkin! Oikeassa oot Reino. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts