Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksijoita Turun seudulta!

toramaanari
 Share

Recommended Posts

Laitoin tänne uuden ilmoituksen tiedoksi juoksuporukoille. Elikäs juoksuseuraa kaivataan Turun seudulta. Meillä on porukka kokoontunut 1-2 kaksikertaa viikossa kimppalenkille. Torstaisin klo 18.30 urheilupuistossa ja viikoloppuisin Ruissalossa.

Juoksuvauhdit on aina sovittettu kaikille sopiviksi. Mukana on eri tasoisia juoksijoita ja välillä on tarvittaessa juostu kovempaakin.Tytöt toivoneet mukaan myös lisää naisia! Tervetuloa mukaan!

• Replies 4,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yritän olla tänään paikalla! Ihan varmaksi en lupaa, kun Vappuväsy on vieläkin aivan kamala. Toisaalta siitä voisi päästä eroon, jos sais raahattua ittensä lenkille.

Juup, edelleen kovasti naisia kaivataan kimppalenkeille -ja tietysti ylipäätään uusia reippaita lenkkeilijöitä.

Ettet vain olisi vaimosi tossun alla kun ei anna pitää sun viiksiä ;-)

On hyvä joissakin asioissa miellyttää kumppania niin sitten on helpompaa taas joissakin muissa asioissa.

Vaimolle kannattaa myös viedä usein kukkia, ainakin merkkipäivinä. Se auttaa varmasti.

Muistakaa siis kaikki juoksevat isät viedä äideille kukkia ensi viikon sunnuntaina. Sen jälkeen saa varmasti luvan lähteä vaikka 2½ tunnin pitkälle lenkille.

Lauantain lenkki klo 10.00, onko tarkoitus juosta se pitkä, vai mites se porukka on silloin kulkenut ? (juosten tietenkin). Mulla toi pitkä on osunut yleensä sunnuntaiksi, mutta oon ajatellut vaihtaa sen lauantaille, kun maanantai on mulla yleensä lepopv, ja jos jatkossa saisi tehtyä sunnuntaisin palauttavan lenkin niin ma lepopv olis entistä tehokkaampi.