nedflanders Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Monella meistä on eri asioihin liittyviä mielihaluja, intohimoja mitä ei voida selittää järkisyillä vaan ne ovat tunneasioita. Minä olen shortsifriikki! Omistan yli 10 kpl juoksushortseja. Ne ovat vaan niin mukavia juostessa sekä muuten- kin niitä on kiva käyttää vapaa- ajalla. Tiedän että pärjäisin ehkä max 2 kpl juoksushortseja mutta.. Miten teillä muilla? Jotain erikoisia, hassuja mielitekoja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Kynttilät! Niitä pitää ostaa aina vaan lisää vaikka laatikot pursuu jo. Ja aina palaa jossain... Välillä vaikka lähtee kauppaankin, jää kynttilät palamaan -siis vahingossa! Hyvä ettei koko talo oo vielä palanu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Jos minulla olisi rahaa, ostaisin takkeja ja kenkiä. Nuorena sinkkuna eteinen pursusi ihania 70-luvun nahkatakkeja, mokkatakkeja, pitkiä mokkatakkeja, muita nahkatakkeja. Ihania piikkareita, avokkaita, saappaita, ballerinoja. Nyt eteinen pursuaa kurahousuja, kumppareita, toppapukuja, kurakinttaitaja .....juoksukenkiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Tänne voisi vielä lisätä suklaan, hetkittäin lakun/salmiakin, lehdistä yms. kirjoitus virheitten vahtaamisen, jokaisen uuden englanninkielisen sanan tarkistamisen sanakirjasta. Ja sen että aina pitää oppia jotain. Siis kun esim. lapsi tyrii, (heh olipa kauniisti sanottu??!) on meidän äiskän ensi kysymys mitäs me opimme tästä?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tunturisopuli Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Tähän on helppo vastata: pulla. Mulla on pullakätköjä pakastimessa, enkä kerro niistä miehelleni. Mä olen kuin alkoholisti, mutta aine on toinen. Aina piilossa ja salaa. Mitään en oo ikinä syönyt! Ja ton pullaholismin takia mä myös kamppailen ikuisesti painoni kanssa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santta Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Suklaa on suurin, joskus myös salmiakki/laku. Toinen on se, että tietyt kirjat on vaan saatava itselleen, vaikka kirjahyllyssä on entuudestaan lukemattomia kirjoja ja hyllytila vähissä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larry Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Siis joitain hassuja erikoisia mielitekoja. Ei voi selittää järkisyillä. En onnistu keksimään mitään. Kaikkeen löytyy selitys. Järjellinenkin. Vaimoni taitaa kuitenkin olla eri mieltä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annelis Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 ..mutta harvinaista herkkua arjenkeskellä: Sohvannurkka , suklaa ja hyvä dekkari! Siihen ei vaan perheellisenä tahdo löytyä omaa aikaa. Ja jos sitä löytyy niin näin keväisin sen kyllä uhraa tuonne juoksupoluille. Nuorempana kun oli vielä rahaa eikä muksuja, niin heikkoutena oli kyllä kengät! Niitä löytyi kyllä joka lähtöön. Asuin likkakaverin kanssa yhteistä kaksiota ja hänellä oli sama heikkous. Voitte vaan kuvitella mikä määrä kenkiä sen kaksion eteisessä oli! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsa Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. toukokuuta , 2007 Syömäpuolelta salmiakki on kai se tärkein. Hyvinä kakkosina tuoreet ruispalat ja herkkukurkut. Tavaroista kirjat, erityisesti hinnaltaan edulliset pokkariversiot, joita on myös helppo kuljettaa mukana. Nuorena intohimona oli korvikset ja kynsilakat...voi niitä aikoja.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 kirjoitus virheitten vahtaamisen, Kirjoitusvirhe on yhdyssana. :018: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hietsu Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Suklaa, jäätelö (harvoin mutta litra kerralla), roskapikaruoka, suolapähkinät, pullat, viinerit ym. leivokset. Siinä kai niitä tavanomaisia paheita. Mullakin on lukemattomia kirjoja aivan liikaa. Täytyisi varmaan pitää parin viikon nettitauko. En ole varsinaisesti materialisti, mutta lenkkareita on kertynyt nurkkiin neljässä vuodessa 21 paria. Osa on tosin aika lopussa, mutta nille löytyy käyttöä vaikka kävelylenkeillä. Juuri nyt mietin, että omasta valikoimasta ei taida löytyä sopivaa maratontossua... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirpos Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Keittokirjat, salainen paheeni. Niitä on joka lähtöön sellainen pari metriä pitkä hylly ta jopa yli, mutta harvoin käytettyjä. Voisi verrata tuohon joidenkin kirjahimoon. Ja tietysti puutarhakirjat. Viimeks hankittu "Japanilainen puutarha". Ihana opus. Vois sitä rahansa tietysti huonomminkin käyttää, vai mitä. Syömisestä en sano mitään, sen kaikki näkevät muutenkin... :102: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reino Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Kirjat, roskaruoka....roskaruoasta olen tosin luopunut lähes täysin vaikka edelleen himottaa. Mitä tavaroihin tulee niin pärjään sen sijaan mielestäni aika vähällä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mönkijä Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Share Lähetetty 2. toukokuuta , 2007 Intohimojani ovat: juokseminen, ruoka, elokuvat ja kirjat - nautintoaineina, ei keräilykappaleina vaan osana arkea, toinen toistaan tukien. Eikä aina tässä järjestyksessäkään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts