Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Heavy Metal Cruise

hatapa
 Share

Recommended Posts

MEDIATIEDOTE 26.4.2007

JULKAISUVAPAA HETI

METAL ELITE CRUISE – metallia merellä!

Suomen ensimmäinen virallinen heavy-risteily toteutuu M/s Galaxy laivalla 3. – 4.10.2007. Laiva on varattu kokonaan raskaan rockin ystäville. Matkareittinä Helsinki – Tallinna – Helsinki. Risteilyn toteuttavat Tallink Silja, Suomen Matkatoimisto ja Ohjelmatoimisto Trionfo.

M/s Galaxy on massiivinen, yli 200 metriä pitkä merten jättiläinen, joka tarjoaa unelmapuitteet Premium-luokan metalliristeilylle. Ohjelma-aikataulu on rakennettu siten, että päällekkäisyyksiä ei pääse syntymään, ja laivan esiintymispaikat saadaan tehokkaasti käyttöön.

Esiintyjät: Deadlock (DE), Entwine, Norther, Idolsvoittaja Ari Koivunen, Manzana, Ultra Mayhem, For Selena And Sin, Villieläin.

Asiaankuuluvaa oheistoimintaa laivalla tarjoavat mm. hevikaraoke, pommiradio, Guitar Hero II ja metalli DJ.

Pääesiintyjäksi valitun saksalaisen Deadlockin viimeisin levy ”Wolves” tulee takuulla nostamaan yhtyeen isomman yleisön tietoisuuteen. ”This time Deadlock successfully made an album for the big audience."Wolves" is a very pro album, which will appeal to everyone from In Flames to Linkin Park to Within Temptation to Killswitch Engage. If you like easy listening modern metal, this is your chance. Do not let the wolves escape you!” (Vampire Magazine)

Tällä reissulla louhitaan metallia 24 h! Kuulutko sinä metallieliittiin?

Ikäraja 20 vuotta.

Lippujen hinnat: Alkaen 79 €/hlö B4 hytissä (sis. Laivamatkan, buffetillallisen ja ruokajuomat). Matkavaraukset Suomen Matkatoimistosta

myyntipalvelu 0600 97000 (1,97eur/vastattu puhelu + pvm) www.smt.fi

Lipunmyynti:

www.smt.fi

Kotisivu:

www.trionfo.info

Lisätiedot:

Jari Kuusisto

puh. 050 521 31 59

Sähköposti: jari@trionfo.info

www.tallinksilja.fi

Tähän reissuun ei hevillä lähdetä, vai lähdetäänkö? :eusa_boohoo:

Itseäni kiinnostaisi, olisiko palstalaisia muita lähdössä?

Ari on hyvä-ääninen laulaja. Tietysti vaikea saada hyväksyntää metallipiireissä, jotka on pahuksen konservatiivisia tiettyjen sääntöjen suhteen:

-Täytyy tehdä biisit itse.

-Täytyy kiertää pieniä kuppiloita ja vääntää omaan laskuun demoja riittävän kauan ennekuin maine on ansaittua.

-Musiikki ei saa olla kaupallista. (mikä tahtoo aina olla ristiriitaista kun on kuitenkin levy-yhtiöt ja ammattituottajat takana, eivätkä artistitkaan yleensä levymyynnistä pahastu)

Huvittavan ristiriidassa joskus tämä konservatiivisuus ja musiikkityyliin liittyvä (näennäinen?) kapinallisuus, mutta tästähän ei saa huvittua koska metallimusiikkiin täytyy suhtautua aina vakavasti.

Aikalailla epäilyttää kyllä tuleva levy, jos Arille biisejä tekee tietyt ammattimiehet, jotka tekee millä tahansa musiikkityylillä ja mistä tahansa aiheesta tilauksesta vartissa täysin hengettömän "hittibiisin", joka kuullostaa etäisesti samalta kuin tusina vanhaa kulunutta hittiä.

Taidanpä hypätä Hatapan kyytiin (kun radalla en pysy).

Itse seurasin Idolseja erittäin tarkasti kun musiikki ja musiikkipersoonat kiinnostaa (olen itsekin kellaribändin kitaristilaulaja). Maailmassa on todella paljon laulajia jotka osaavat laulaa, mutta äänensävyn tai persoonan puolesta eivät ole kiinnostavia.

Arilla on persoonallinen ääni ja riittävästi kykyä laulaa. Itse todella toivon, että poika tajuaa olevansa ihan raakile laulajana. Idolseissa yksikään biisi ei mennyt ilman virheitä (lähinnä nuostissa pysymisessä). Jos poika jaksaa opetella, niin meille tulee vuosikymmeniksi iloa omasta pikku-Diosta.

• 1 month later...

Taidanpä hypätä Hatapan kyytiin (kun radalla en pysy).

Itse seurasin Idolseja erittäin tarkasti kun musiikki ja musiikkipersoonat kiinnostaa (olen itsekin kellaribändin kitaristilaulaja). Maailmassa on todella paljon laulajia jotka osaavat laulaa, mutta äänensävyn tai persoonan puolesta eivät ole kiinnostavia.

Arilla on persoonallinen ääni ja riittävästi kykyä laulaa. Itse todella toivon, että poika tajuaa olevansa ihan raakile laulajana. Idolseissa yksikään biisi ei mennyt ilman virheitä (lähinnä nuostissa pysymisessä). Jos poika jaksaa opetella, niin meille tulee vuosikymmeniksi iloa omasta pikku-Diosta.

Ainakin lyhyet pätkät Arin ekalta CD:ltä kuulostavat todella hyviltä. Olen iloisesti yllättynyt. Jopa versio Kirkan hitistä Hetki lyö muhisee jykevästi.

• 3 weeks later...