Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Venlat 2007 Lapua

Salla
 Share

Recommended Posts

Moikkis!

Tuossa jo Jukolan puolelta juttua olikin ja jengiä kasailtiin. Ajattelin kysäistä olisiko seppolaisista naissuunnistajista joku kiinnostunut lähtemään juoksemaan venloja tänä vuonna Lapualle?? Neljä tarvittaisiin joukkueeseen ja mä voisin toimia järjestelyvastaavana jos joukkue kokoon saadaan.

Itsellä tavallaan mahdollisuus mennä partiolaistenkin joukkueeseen, mutta jotenkin into olis vähän parantaa aikaakin (ja tietty sijoitusta) ja sehän paranee lisäämällä tiimiin teitä kovakuntoisia juoksijaneitoja!!

Ilmoitelkaa jos olisi kiinnostusta!!

:sign0163:

Periaatteessa olisi mielenkiintoa osallistua. Omaa viime vuotista seurajoukkuetta ei saada kasaan yhden Venlan perhejuhlan takia. Suurin kysymysmerkki mulla on mun koivet eli miten ne ehtii palautua Tukholman marasta viikossa. Eli mielellään pitäisi päästä rämpimään lyhyin osuus eli aloitus- tai kakkososuus. Tosin mun avulla tuskin mitään kovin hyvää sijoitusta saisi, viime vuonna ryöhäsin ankkuriosuutta 1,5 tuntia. Ei vaan päässyt lujempaa. :ballchain:

No mutta loistavaa, eikä enää periaatteessa siis puutu siis kuin kaksi!! En ole vielä tutustunut ilmoittautumisaikatauluihin ja -käytäntöihin, mutta otan selvää...

Jos vielä kiinnostuneita ilmiintyy niin olisi kiva lähteä sepon talli joukkueella kokeilemaan, seurataan tilannetta.

Hauskaa Wappua!!