Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vantaan maraton 9.10.2021

Arvostele ketju:

Recommended Posts

12 minutes ago, perttu said:

GPS taas rakentaa reitin mittaamiensa pisteiden väliin ja niiden jokaisen pisteen sijainnissa voi olla periaatteessa vaikka mitä heittoja K-marketin, Alkon ja kuulemma myös Äiti-Venäjän puolelle.

Jep. Strava antaa mulle 1 km arvioksi 2:33 perustuen lenkkiin jossa olen juossut parin järven yli hetkellisen maksiminopeuden ollessa 120 km/h. Näin kertoi GPS-jälki.

tunti sitten, SannaK kirjoitti:

Itse olen ratkaissut ongelman siten, että seuraan väliaikoja reitin kilometrimerkeistä kellon kilometrien sijaan. Ei tule sitten ikäviä yllätyksiä lopussa, kun kellon mukaan tosiaan pitäisi olla jo maalissa, mutta matkaa onkin vielä rutkasti jäljellä 😀.

Sikäli kun ne merkinnät ovat oikeilla paikoillaan...

On 10.10.2021 at 06.56, Kawauchi kirjoitti:

hyvin organisoitu tapahtuma jälleen kerran, ja asialliset eväät maalissa. Kiitos. 

Itse olin ensimmäistä kertaa Vantaalla juoksemassa (puolikkaan menin) ja samat kiitokset täältäkin. Kaikki järjestelyt toimi hyvin, jälki-ilmoittautuminen, varustesäilytys jne. ja mikä tärkeintä reitti oli selkeästi merkitty ja liikenteenohjaus toimi! Ei tarvinnut kuin juosta. Maalieväät lämmittivät myös mieltä. Kiitos, ensi vuonna uudestaan!

Oma Polar näytti puolikkaalle 21,50km

On 11.10.2021 at 18.10, SannaK kirjoitti:

Itse olen ratkaissut ongelman siten, että seuraan väliaikoja reitin kilometrimerkeistä kellon kilometrien sijaan. Ei tule sitten ikäviä yllätyksiä lopussa, kun kellon mukaan tosiaan pitäisi olla jo maalissa, mutta matkaa onkin vielä rutkasti jäljellä 😀.

Edellisestä kisasta viisastuneena tein samoin! Eli ignorasin Polarin vauhdin ja seurasin väliaikoja sekuntikellon ja kilometrikylttien perusteella. Onneksi laskutoimitus oli tällä kertaa helppoa, kun tavoitevauhti oli tasan 4min/km. Seuraavaan treenisykliin täytyy varmaan ottaa vähän laskentoa mukaan kerranpari viikkoon 😄 

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy