Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vantaan maraton 9.10.2021

Arvostele ketju:

Recommended Posts

Silmäni eivät löytäneet ketjua tämänvuotisesta Vantaan maratonista. Joten tadaa.

Olen juossut Vantaalla aikaisemmin kerran, toissavuonna, ja kokemus oli hyvä, joten tälle vuodelle olen tuonne taas ilmoittautunut. Viime vuonna koronan takia en lähtenyt yhteenkään massatapahtumaan koronan takia. Saas nähdä, mitä tämän kanssa tapahtuu. Tosin hyvin väljä meinikihän tuolla on, ainakin jos vertaa HCM-päivään ja varsinkin siihen Helsinki City Running Day -megatapahtumaa, jossa ainakin pari vuotta sitten oli pirtaani liian kova tungos.

Muita viivalle tulijoita?

Vantaalle menossa. Viime syksynä startattiin Maski naamalla, taitaa olla sama edessä nytkin. Kesä meni enimmäkseen pyöräilyn parissa. Nyt pari viikkoa juoksu enemmän. Pitänee yrittää löytää vedoilla hiukan vauhtia lisää. Paloheinän maraton kokeilu pari viikkoa sitten meni 4.17 todella vaivattoman tuntuisesti.

On 21.8.2021 at 13.58, Freeze kirjoitti:

Vantaalle menossa. Viime syksynä startattiin Maski naamalla, taitaa olla sama edessä nytkin. 

Pitikö koko juoksu juosta maskissa vai riisuttiinko ne jossain vaiheessa pois? Kovin ruuhkainenhan tuo ei liene, mutta juomapisteillä vähän tungosta saattaa. Maskin kanssa juokseminen ei kyllä innosta.

• 2 weeks later...
On 5.9.2021 at 22.05, TAE kirjoitti:

Vantaa olisi mun ensimmäiseni, ilmoittautunut olen. Nyt vain vaivaa omat ja lasten flunssat ja lenkit jääneet lyhyiksi ja/tai nopeiksi repäisyiksi. Kammottaa ajatuskin juuri nyt! 

Muakin alkoi kammottamaan. Olenko maratonkunnossa? Herää aina sellainen epäilys, kun kuitenkaan en mitenkään edes joka vuosi maratonia juokse. Entä jos vanha takareissivamma alkaa vihoitella? Kengät hiertää? Muutaman kilon painonnousu pilaa koko jutun? Tai jos en ylipäätään vain ole riittävän hyvässä kunnossa? Argh!

On 20.9.2021 at 10.00, MikkoVe kirjoitti:

Osallistuminen harkinnassa. Joensuun (6.-7.11.) kannalta osuu vähän huonosti harjoitusjaksolle, mutta jos ei tekisi ihan 100 % yritystä, vaan kovana treeninä? Täytyy tuumailla ja tunnustella fiiliksiä.  

Mä olen jo osallistumisen maksanut, mutta en vielä ostanut junalippuja... en viitsisi lähteä täältä toispuolelta Suomea ihan vain lenkillekään, varsinkin kun tämä on ainut maratonini tai ylipäätään juoksutapahtumani koko vuonna. 

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy