Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vaarojen Maraton 1.-2.10.2021

Recommended Posts

Avataanpa ketju ensi vuoden juoksulle. 

Olin tuossa eilen jo melkein ostohousut jalassa varaamassa majoitusta Sokos Hotellista. Jos oma majoitus on vielä varaamatta niin ei kannata panikoitua koska tilaa on vielä reilusti. Yksi syy saattaa tosin olla että ovat nostaneet hintoja. Viime vuonna maksoin huoneesta 332e ja nyt on löydetty uusi hinta 384e. Aika rapea hinta yhdestä yöstä...  Jäi huone varaamatta. 

Kai se on pakko vain ajatella, että ei ole tyhmää pyytää. Ja jos luukku loppuunmyydään joka vuosi, niin onhan se sinänsä loogista nostaa hintoja. Eiköhän hotelli tule täyteen näilläkin hinnoilla.

Mä olen viime vuosina löytänyt kimppamajoitusta mökeistä Suomen kisoihin, kun olen majapaikkoja tutuilta ja netistä huhuillut. Edullisten majoituskustannusten oheen on aina saanut loistavaa matkaseuraa. Hyvä diili 😀

• 3 weeks later...

Mä oon aika monena vuonna varannut toisen puolikkaan tästä. Välillä mukana ollut jokunen juoksukaveri, viime vuonna päädyin oleilemaan yksin siellä. Ensi vuodelle jälleen to-su-välille varauksen olen tehnyt ja uskon kyllä että tälläkin kertaa sinne mahtuu muita. "puolisuhteilla" olen saanut selkeästi edullisemmin kuin nuo listahinnat.

Laittakaa yv:tä jos jotakuta kiinnostaa. Yhteensä taitaa olla 4 tai 5 makuuhuonetta. Varaan kyllä alakerran huoneen itselleni jo tässä vaiheessa ; )

https://koliroyal.fi/kolin-keisari-laadukas-vuokramokki-kolilla/

• 3 weeks later...

On kyllä hyvä hinta seittemästä kilometristä 🙂 

Yksikseni ihmettelin jo viime vuonna tuota aikataulua. Olikos se 130km aikaraja viime vuonna 28h, mutta maali sulkeutui 30h kohdalla. Nyt ei ole näköjään enää tuota 28h epämääräistä rajaa. Onko tuo liivien jako/antaminen ollut aikaisemmin palkintojenjaon yhteydessä vai After-Race partyssa? Viime vuonna jäi peräti 37min aikaa käydä suihkussa ja olla party kunnossa. Pitää ilmeisesti reenata enemmän että jää aikaa suihkussa seisomiseen. Toki jos liivi isketään vain maalissa käteen tai tulee perästä niin sittenpä tuossa ei ole kiirettä. Ei nyt muuten, mutta jos liivin saa ja sille on joku tilaisuus sen luovuttamiseen niin olishan se mukava olla paikalla. 

3 tuntia sitten, Seppo kirjoitti:

Onko tuo liivien jako/antaminen ollut aikaisemmin palkintojenjaon yhteydessä vai After-Race partyssa?

Aikaisemmin on ollut palkintojenjaon yhteydessä - itseltäni kyseinen tilaisuus meni ohi kun kannettiin tiputukseen maaliintulon jälkeen, mutta tuskin lähden kiertämään uudestaan vain sen takia 😄

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy