Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Parempaa kuunneltavaa lenkeille:

Metsästäjä ampui maasto­pyöräilijän kuoliaaksi Urho Kekkosen kansallis­puistossa

Recommended Posts

10 tuntia sitten, njx kirjoitti:

Kun aseella ammutaan (tai niitä edes ladataan) missä tahansa, missä saattaa olla edes yksi ihminen aseen kantamalla, riski on olemassa, eikä sitä saa nollaan. Mutta se voidaan saada hyvin pieneksi. Esimerkkinä vaikka ampumarata, jossa riski on periaatteessa valtava, mutta onnettomuuksia ei juuri koskaan tapahdu, koska ne on minimoitu. Siellä jos otat askeleenkin pois ampumapaikalta niin, että aseen lukko ei ole auki, niin huutoa tulee ja seuraavasta porttikielto 🙂

Tästä tuli mieleeni kun olin intissä sotaharjoituksessa. Marssimme taisteluvarustuksessa umpihangessa kohti ampumapaikkaa. minulla oli taisteluvyössä 10 kg:n telamiina ja kannettavana ladattu konekivääri. Mitään järkeä tuossa ei ollut. Pieni kompastuminen ja koko joukko olisi ollut vainaita. 

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Joissain foorumeilla on nyt vaadittu, että ihmisten pitäisi pysyä pois metsästä, kun metsästetään. Tälle computer says no, koska melkein kaikkina aikoina metsästetään _jotakin_. Ei Suomen maastoja voi

Nyt en ihan ymmärrä tätä ajatusmaailmaa. Elämässä tuppaa olemaan omat riskinsä. Ulkonaliikkumiskielto, koska salama voi osua? Autollakaan ei saa ajaa, koska vaikka kuin varovainen olisi, niin aina onn

Taidat viitata minun kirjoitukseen. Laitan tähän nyt kaksi eri tapahtumaa: 1) Ajat autolla, sääntöjen mukaisesti ja vastaantulevasta rekasta menee rengas rikki, se tulee päälle ja kuolet.  2

14 minuuttia sitten, hatapa kirjoitti:

Tästä tuli mieleeni kun olin intissä sotaharjoituksessa. Marssimme taisteluvarustuksessa umpihangessa kohti ampumapaikkaa. minulla oli taisteluvyössä 10 kg:n telamiina ja kannettavana ladattu konekivääri. Mitään järkeä tuossa ei ollut. Pieni kompastuminen ja koko joukko olisi ollut vainaita. 

Sytytin kiinni kovassa telamiinassa, ase varmistamatta ja sormi liipasimella. Kyllä ennen oli intissäkin tekemisen meininki. Ei -98 ollu enää tommosta 😂

• 2 weeks later...

Kannattaa tutustua myös perinteisempään jahtiin, jota kuitenkin valtaosa metsästäjistä harrastaa. Pääsisitkö itse tuolle etäisyydelle metsoa kuin tässä videossa tehdään? Sama metsästäjä ampuu välillä kanalintuja myös jousella, hiipien alle 30m etäisyydelle. Se vaatii taitoa, saa kokeilla itse perässä!

https://www.youtube.com/watch?v=LB-ZaZx2uK4&ab_channel=AntsunKanalintuvideot

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy