Jump to content
Juoksufoorumi.fi

vipe perusterveeksi (maraton alle 3 h v. 202X)

Arvostele ketju:

vipe
 Share

Recommended Posts

11 minuuttia sitten, vipe kirjoitti:

Tiedä sitten ehtikö se rokotteen 5g jo enabloitua ja joku vei jo mun ajatukset?

Ei se noin nopeasti aktivoidu. Luotettavista lähteistä (Ylilauta ja 4chan) olen lukenut, että globaalilla tasolla pedon merkin ottaneet lammaslaumat tuhoutuvat n. 12-18kk kuluttua. Aikaa on siis vielä runsaasti treenailla!

3 tuntia sitten, puujalka kirjoitti:

Ei se noin nopeasti aktivoidu. Luotettavista lähteistä (Ylilauta ja 4chan) olen lukenut, että globaalilla tasolla pedon merkin ottaneet lammaslaumat tuhoutuvat n. 12-18kk kuluttua. Aikaa on siis vielä runsaasti treenailla!

Huh. Hyvä, että aikaa on vielä. Millonhan käsivarteen alkaa magneetti tarttumaan kiinni? Sen on pakko olla lyhyempi aika sillä noita ei ole annettu vielä noin pitkää aikaa.

Jos tuo tiistain treeni tuntui sen verran epämiellyttävältä, että piti vähän lyhentää vetoja, niin ehkäpä vauhti oli vaan hiukan liian kova? Aika pienestähän se on kiinni noilla alueilla, 4:10/km olisi saattanut jo mennä ilman pakottamista? 

Itse olen kokenut että jos en pakottamatta pysty suorittamaan vetotreeniä niin vauhtitavoite on ollut liian korkealla. Jos vetää treenejä jotka tuntuu pakkopullalta, niin siinä vaan opettaa itsensä entistä enemmän inhoamaan tuon tyyppistä treeniä. Treenit olisi ehkä hyvä vetää sellaisella tasolla, että niistä jää kuitenkin positiivinen fiilis. Tietysti joskus harvoin voi vetää jotain maksimirääkkejä jotka ei varmasti tunnu kivalta, mutta se on eri juttu kuin normitreenit.

22 minuuttia sitten, iisak kirjoitti:

Jos vetää treenejä jotka tuntuu pakkopullalta, niin siinä vaan opettaa itsensä entistä enemmän inhoamaan tuon tyyppistä treeniä. Treenit olisi ehkä hyvä vetää sellaisella tasolla, että niistä jää kuitenkin positiivinen fiilis. Tietysti joskus harvoin voi vetää jotain maksimirääkkejä jotka ei varmasti tunnu kivalta, mutta se on eri juttu kuin normitreenit.

Erittäin hyvin sanottu. 

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy