Jump to content
Juoksufoorumi.fi



PK-lenkkien loputtomat variointimahdollisuudet


Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Samanlaisia ketjuja

    • paulo.lopes@juoksutek.fi
      Hei,
       
      Olen Paulo ja olen Juoksutekin perustaja.
      Juoksutek toimii Oulussa ja tarjoaa laadukasta juoksutekniikan, kehonhallinnan sekä lihasten vahvistamisen juoksuvalmennusta juniorijoukkueille ja yksilöille.
       

       
       
      Kilpatasolla urheilin lähes 10 vuotta saavuttaen mitaleja kilpailuissa Pohjois-Portugalissa ja Suomessa. Barentsin alueen mestaruuskisoissa olin mukana tuomassa Suomen korkeimmalle korokkeelle 400 m:n viestijoukkueessa.
      Viimeisenä kilpajuoksuvuotenaan v.2012 minua valmensi Marko Ritola, yksi Suomen parhaista aitajuoksijoista. Lisäksi harjoittelin Pohjois-Suomen parhaiden 800m:n, pitkien matkojen juoksijoiden sekä Pohjolan Juoksijoiden kanssa. Mukana järjestämässä ja juoksemassa oli estejuoksija Janne Ukonmaanaho, jolta opin paljon hyviä harjoituksia juoksutreenejäni varten.
       

       
      Minun nettisivulta on mahdollista tarkistaa Juoksutekin suositukset: https://juoksutek.fi/.
      Juoksuvalmennuksesta voit lukea tästä: https://juoksutek.fi/mita-teemme/.
      Jos haluat tutustua minuun paremmin voit lukea tästä: https://juoksutek.fi/valmentaja/paulo-lopes/
       
      Jos asut Oulussa ja tiedät jonkun joukkueen tai yksilön, joka tarvitsee apua juoksuunsa, voit ohjata heitä ottamaan yhteyttä minuun.

      Terveisin,
      Paulo Lopes
      paulo.lopes@juoksutek.fi
       
    • Sheba
      14.6 30 min testijuoksu hiekkakenttä ( alle 1. 30 min viisisataa metrisiä valiaikoina 20 krt).Keskivauhti 3 min per kilsa. Syke ka 159 Max 186 tstissa. plus 3 km verraa. 15.6 2 km juoksu plus kuusisataa metriä uintia avovedessa. 
    • Hannes
      Terve. Miten minun kannattaisi rytmittää harjoitteluani. Olen rytmittänyt tähän asti peruskunto kaudella ja kilpailu kaudella. 
      Mutta viikot ovat olleet kausien sisällä melkein samanlaisia. Kannattaisiko minun siis harjoitella joillain viikoilla huomattavasti kovempaa ja toisilla hiljempaa. Tai jatkaa samaan malliin samanlaisilla viikoilla. 
       
      Ikää minulla on 15v ja lajina kestävyysjuoksu. Kilometreja tulee viikossa noin 60
       
       
    • eve82
      Hei! Millaisia vinkkejä antaisitte, jos osallistuisin tämän kuun lopussa 10km:n juoksuun?
       
      Vielä kesällä juoksin parhaimmillaan 10km tunnissa, tosin korkeilla sykkeillä, 150-170 tai ylikin), mutta nyt talvella oon keskittynyt kuntosaliin ja juoksu on kärsinyt thoudella paljon. 
      Lauantaina juoksin 7,5km ja aikaa kului tunti (syke ekat 3km 135-145, sitten alkoi nousta 155). Tosin kävelinkin siitä aluksi osan mutta koko juoksuhan meni kävelyvauhtia muutenkin.
       
      En haluaisi että matkaan kuluisi hirveesti yli tuntia, mutta tarkoittaakohan se että joudun juosta koko matkan maksimisykkeillä ja olla loppupäivän sängyn pohjalla palautumassa?
      Vinkkejä, miten kannattas harkkailla tää kuukausi vai onko mitään tehtävissä? Todnäk kuitenkin menen vaikka juoksisin sitten koko päivän. :D
    • Leukocyt
      Huomasin tämän nimisen ketjun viime vuodelta, mutten tältä vuodelta, joten ajattelinpas perustaa ketjun myös tälle vuodelle.
       
      Itselläni alkoi tämän kauden (luistelu)hiihtoharjoittelu Kivikon hiihtohallissa viime lokakuussa, mutta tulehtunut akillesjänne pysäytti hiihtoreenit hallissa jo lokakuun lopulla. Kunnolla pääsin jatkamaan hiihtoreeniä (hallissa) sitten joulukuun lopulla.
       
      Hiihtotunteja on kertynyt sellaiset 41 h viime lokakuulta alkaen ja kilsoja 512. Toi hallissa hiihtäminen on ihan pirun raskasta hommaa, ja mulla tuppaa olemaan sykkeet siellä aika kovat, ku en jaksa ihan hissunkissunkaan hiihellä.
       
      Hiihtoreenin lisäksi tässä on tullut "pyöräiltyä" harjoitusvastuksen kanssa, kun en juoksemaan vielä pysty. Toivottavasti lumet säilyis etelässäkin pitkään!
       
       


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy