Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kata81 (Puolikas alle 1:50, maraton 2021?)

Arvostele ketju:

Kata81
 Share

Recommended Posts

Torstai: live-treeni core 30min

Perjantai: live-treeni Hiit 30min,  ei kyllä ollut kovin raskas. Ois vissiin pitänyt tehdä nopeammin🤔. Iltajuoksu koiran kanssa 5km 6:30min/km.  

Lauantai: lepo

Tällä viikolla kerennyt liikkua taas enemmän,kun vielä lomaa. 

Heinäkuussa juoksut jääneet flunssan, helteiden ja muiden tekosyiden takia vähiin. 69km tais tulla yhteensä. 

Maanantai: circuit livetreeni 30min

Tiistai:lepo

Keskiviikko: iltajuoksu koiran kanssa. Vauhtileikittelyä niin että juostiin muuten reippaasti koko ajan,mutta kävelypätkiä välillä,kun tuli Ruutin mielestä vastaan hajuja joita ei voinut vastustaa. Juoksuosuudet 5:00min/km tai vähän alle. Mukavan viileä sää +17.  30min 5km. Kotona vielä core 15min.

Torstai: lepo

Perjantai: Mulla oli tänään vapaapäivä ja olin niin itsekäs että vein kuopuksen puoleksi päiväksi päiväkotiin, että pääsin itse pidemmälle lenkille. 

Puolikasilta lähdin kotoa ja oli vielä mukavan vilposta. Ihmeen kevyesti meni vaikka varmaan kesäkuun alkupuolella oon viimeksi pitkän lenkin juossut. 13km kohdalla toin koiran kotiin ja join vettä. Eväänä oli irtokarkkeja, koska geelit oli loppu. Hyvin pärjäsi karkeillakin ja maistuu paremmalta. 21,5km  6:09min/km 2h15min

Nyt illalla käytiin lasten kanssa rantakivillä hyppimässä. Kaunis päivä ollut tänäänkin. 

Kolme viikkoa Pogostan polkujuoksuun🤗

19 tuntia sitten, Kata81 kirjoitti:

Torstai: lepo

Perjantai: Mulla oli tänään vapaapäivä ja olin niin itsekäs että vein kuopuksen puoleksi päiväksi päiväkotiin, että pääsin itse pidemmälle lenkille. 

Ei ole itsekästä, vaan viisasta. Meilläkin kun on kolme lasta (tosin kaksi alakoulussa ja yksi yläkoulussa), niin jotenkin pitää järjestellä että aikuiset pääsee harrastamaan. Nykyään se on jo helppoa, muttei aina ole ollut.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy