Jump to content
Juoksufoorumi.fi



Fatdofdof (Swiss Alps 100 2021 100km sub20h)


Recommended Posts

Ma piti juosta aamulla intervallitreeni mutta näköjään nukkuminen kiinnosti tänään enemmän. Illalla kuitenkin laadukas polkujuoksu 17km 5:46min/km 158bpm +722m  +31°C alkuun pitkä nousu joka huipentui jyrkkään vaikeakulkuiseen polkuun jota juoksin sitten vielä pari kertaa ylös alas. Loppuun viimeiset 6km 3:58min/km 173bpm. Oli ihan hyvä treeni oli hauskaa juosta pitkästä aikaa vähän kovempaa ihan kuin mäkien ravaamisesta olisi tarttunut voimaa reisiin eikä jalat sippaa heti kun juoksee vähän maratonvauhtia kovempaa. Huomenna palauttava tai ne intervallit katsotaan mitä koivet sanoo aamulla.

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Joo-o 48km Trailjuoksukisa +2600m vettä satoi suunnilleen samalla tavalla kuin avaisi suihkun tuplasadetakki päästi vedet läpi reilun tunnin kohdalla. Tilannetta ei varsinaisesti helpottanut akillesjä

To ilta 15km 5:02min/km 145bpm kevyt iltaköpöttely loppuun juoksin vahingossa 3000m cooperin kun yritin juosta vähän vauhdikkaammin sadetta karkuun.   Pe 6km 5:12min/km 146bpm kevyt iltahölk

Su aamun tavoite oli noin 15km +500m kevyesti toteutus: 14km +572m viimeiset 5km 17:18 179bpm olipa taas loistava suunnitelman mukainen toteutus mutta minkäs teet jos on menohaluja nii sitten on vaan

Keskiviikko piti juosta VK lenkki toteutus aivan loistava löhöilin sohvalla katsoen Boston-Carolina matsia silmät kiinni elämäni helpoin VK treeni😅😅

 

Torstai aamulenkki 10km 3:54min/km 160bpm 182max tuli vedettyä keskiviikon lenkki torstai aamulle illalla sitten vielä joku hassun hauska hölkkä

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Torstai-iltana tuli hölkkäiltyä vielä kevyt 11km 5:16min/km 148bpm +160m helppoa hölkkää maastossa muutamalla pikku nousulla

 

Perjantaina oli lepo ja venyttelypäivä missasin tyylilleni uskollisena aamulenkin ja illalla oli liian lämmin juoksulle joten päätin ihan vain venytellä.

 

Lauantai aamulla 16km 6:23min/km 136bpm +554m kevyt polkujuoksu heti aamusta huomenna olisi tarkoitus tehdä pidempi nousuharjoitus niin nyt vähän säästelty jalkoja 2päivää

 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

24km 10:13min/km 136bpm +3 000m 

 

Vähän pidempää aamulenkkiä vähän jyrkemmällä nousulla vuoristo-olosuhteiden kaltaisella polulla. Loistava verttitreeni alkaa kiipeily tuntua jo ihan hyvältä ehkä ensi kesän Ultra on sittenkin ihan hyvä idea eikä täysin järjetön.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Maanantaiaamu lähti käyntiin erittäin kevyellä palauttavalla lenkillä 5km 5:59min/km 119bpm nyt lähinnä palautellaan ja vedetään kevyesti pari viikkoa. 30.8. 54km Polkujuoksu +3860m ja viikko siitä palauttava maraton erittäin järkevän oloinen suunnitelma mutta minkäs teet😅

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Torstai aamusta todella kevyttä hölkkää 11km 5:30min/km 129bpm illalla 1h koordinaatioharjoitteita 126bpm. Kevyt päivä valmistautumista ensi viikon ultraan. Huomenna saatan ehkä pienen pätkän juostakkin jos aurinko tähdet ja kuu ovat oikeassa asennossa eikä pelkkä höntsäily nappaa.

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Pe aamulenkki 6km 4:34min/km 152bpm perus aamuhöntsä ei mitään ihmeellistä koittanut pitää koko viikon määrän pienenä, että pääsee ensi viikolla palautuneena ultran lähtöviivalle. Lauantaina nukuin pitkään ja pidin tietoisesti lepopäivän, tunnin venyttelyt saivat riittää tälle päivälle urheiluksi. Huomenna viikon ainoa vähän pidempi lenkki noin 15km kevyesti poluilla höntyillen.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Sunnuntaina läpsyttelin vielä palauttavan 6km 6:30min/km sykkeistä en niin tiedä kun mittasin vahingossa ranteesta puin vyön ihan oikein mutta lähetintä en viitsinyt ottaa mukaan amatöörien puuhastelua siis.

 

Ma lepo venyttely hierontapäivä ei juoksua Lahjattomat treenaa😂

 

Ti aamulla kevyt palauttava 5km 5:45min/km 118bpm eli oikein mukavasti reilut 80lyöntiä alle maksimin. Polarin running-index näytti ensimmäistä kertaa yli80 ihan kiva saavutus vaikkei sillä mitään merkitystä minkään kannalta olekkaan😅😅

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Ke vauhtileikittely 7km 4:31min/km 158bpm max188bpm

 

To 10km juoksuseuran kisa +200m 4:18min/km 184bpm max203bpm ja siihen päälle 3km lämmittelyä ja jäähdyttelyä. Kyllä oli raskas jalka jännä että vaikuttaa suorituskykyyn jos on 11h syömättä ja kuluttaa päivän aikana 3500kcal ennen kisaa. Toisaalta aivan turha selitellä ja etsiä tekosyitä jos ei näytöt riitä, eikä tuon parempaan pysty väsyneellä hiilarittomalla kropalla niin ei pysty riitti se kuitenkin silti seuran sisäiseen mestaruuteen. Eihän tässä ollut mitään järkeä 3päivää ennen ultraa, mutta kun ei vain malta hölkätä jos voi juosta. Nyt jollain ihmeellä pitää koittaa palautua pe+la aikana ja sunnuntaina sitten päivän kunnon mukainen 54km suoritus.

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä




×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy