Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Cooper Jyväskylässä

stuta
 Share

Recommended Posts

Lauantaina 31.3. klo 18.00 perinteinen avoin BlueEyesTeam Cooper Kampuksen kentällä.

Jos Kampuksen kenttä ei ole sulanut :xmas-smiley-010: perjantaihin mennessä kokonaan, niin vaihdetaan paikkaa.

Tulossa on muutama kaveri juoksemaan ennen saunailtaa. Vetoapuja lienee jonnekin välille 2600-3400 m tarjolla. Itse yritän kolmosella alkavaa tulosta :tongue0014:. Tuon kyniä ja paperia niin saa meidän laiskiaiset toimia kierroslaskijoina.

Tulkaahan mukaan juoksemaan ja tutustutaan samalla Jyväskyläläiset palstalaiset pikaisesti toisiimme. Minä olen se pitkätukkaisin juoksija.

Heinäkuussa tai elokuussa vedetään toinen Cooper.

• Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Minä voisin harkita cooperia jos vaan jalassa märkivä rakko antaa myöte siihen mennessä. Viimeksi kun 1997(?) on tullut juostua moinen n. 2000m... :viheltely:

Jospa nyt saisi pari kiekkaa lisää niin olisin ihan iloinen... Onko kampuksen kenttä siis se siinä U rakennuksen ja Lozzin vieressä?

Vielä näytti märältä ja jäiseltä kentän etelä-pääty, kun kävin äsken lenkin yhteydessä tsekkaamassa tilannetta.

Saman totesin minäkin äsken ohi kulkeissani. Siellä jos kävis perjantaina iltasella vaivihkaa joku lapiolla vähän kopasemassa ja heittämässä sivuun liikoja jäitä niin aurinko pääsis ehkä lauantaipäivän aikana kuivattamaan sen eteläpäänkin.

Muuten hotsittas lähtee kyllä koittamaan kuupperia pitkästä aikaa , mutta kun ei uskalla - voi mennä paikat rikki ja kun ei tässä kuitenkaan yli 3400 kunnossa vielä olla niin antaa olla tällä kertaa.

Ei ole kukaan tainnut eksyä katsastamaan kentää tänään. Taidan käväistä saunalenkillä siellä suunnalla...

Kenttä katsastettu. Jäätä on vielä vähän jäljellä, mutta se ei ole ongelma vaan sulamisvesi, joka kerääntyy näköjään juurikin sisäradalle. Juosta siinä voi, mutta jalat kastuvat kuin 3000 m:n esteissä...

Kävinpä minäkin siellä suunnalla, samat havainnot.

Mutta mutta...:076: prkl. Tuntui tänään PK niin jokseenkin kehnolta että taitaa mennä viikonloppu huiliessa. Sitä paitsi, pomo soitti, vaihtui huomisen työkohde. Se taas tietää PIIIIIIIIIIIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ja raskasta päivää. Toisekseen lähdin ko. kohteesta marraskuussa kun siellä on joku sisäilmaongelma tms. joka tekee mut tosi sairaaks. Eli oletan makaavani huomis illan kotisohvalla kipeänä. :mad0228::ballchain: Kyllä tällaset asiat on vaikeita kun eihän mitään lääkärintodistusta noin vaan saa niin eihän ne halua uskoo että mä en oikeesti VOI olla siellä.

Jos nyt kampuksella juoksette ja ihmeitä tapahtuu niin saatan ilmestyä. Mutta ei Hatapan ainakaan meikäläisen takia tartte vaivautua...:grin:

Palaillaan kenties asiaan myöhemmin.

Ei ollut oikein hyvä päivä monellakaan, vahan alakanttiin on tulokset. Hyvää tässä on tietysti se, että kavereille jäi nälkää näyttää kuukauden päästä uudestaan.

Hessu (valmentaja): 3300 m

Toni: 3100 m

Alex: 3000 m

Steve: 3010 m

Stuta: 2900 m

Jari: 2690 m

Jukka (Jarin pikkuveli): 2720 m

Steven poika Joel (10v): 2400 m

Paavo: 1790 m

Paavolla petti pää kun ei pysynyt Hessun kyydissä, yritti siis tehdä Lelut ja juosta Cooperin kuuteen minuuttiin, mutta ei tainut ihan Lelua voitaa. Muutenkin juniorit oli taas kokemattomuuttan tietysti syöneet raskaan aterian juuri ennen Cooperia. Kyllä on kiva olla vanha ja kokenut wink.gif. Itsellä heitti jo 50 m lämmittelyhölkän kohdalla rytmihäiriöt kehiin ja juokseminen oli kammottavaa sekä tietysti tyhmää. Juoksun aikana syke ei ollut kertaakaan alle 168 ja maksimi oli 174 kun kahden vuoden aikana suurin lukema koskaan on ollut 176. Muutenkin on koko viikon ollut leposyke melkein 20 lyötiä normaalin yläpuolella ja maha oli pahasti sekaisin koko päivän. Hyvä ystävä ja vanha hieno pelikaveri sitten illalla baarissa sanoikin: "älä kuole, sinä olet tärkeä ihminen minulle". Taidan uskoa jatkossa.

Nyt otetaan rauhassa pari päivää ja yritettään saada stressitaso lakemaan ja leposyke takaisin 60 -> 42. Sitten alkaa projekti "stuta kuntoon ja painosta 4 kg pois". Cooperissa tavoite on päästä kesän aikana lukemaan 3200 m. Alustavasti koutsi oli sitä mieltä, että saan osallistua Jyväskylän katujuoksuun koska meillä on riittävästi setiä ainakin alkukauden peleissä. Laitetaan vahvasti harkintaan tuo ensimmäinen puolikas. Loppuraportin joutukin sitten kirjoittamaan sitten tuonne ET-ketjuun kunhan tässä ekaksi toivutaan kirjoituskuntoon.

Rautamar:lle suuri kiitos taas tuesta ja ajanottohommista. Ja tietysti siitä, ettet nöyryyttänyt meitä tulemalla radalle ;). Ensi kerralla roudaan Palin näyttämään miten vanhat pojat osaa juosta. Silloin toivottavasti saadaan kunnon lössi palstalaisiakin paikalle.

Voihan hitsi. Tämä tilaisuus meni ihan ohi. Eilen kävin tekemässä oman testikymppini, mutta olisinhan minä voinut cooperin sen sijasta käydä juoksemassa. Seurana olisi vielä ollut puolituttuja jalkapalloilijoita. No enhän mä ois varmaan pärjännyt muuta kun Steven pojalle, mut huvin vuoksi ja urheilun kannalta olisi voinut käydä kipasemassa.

Ja tsemppiä Paavolle. Seuraavalla kerralla ilon kautta.