Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Saarijärven maantiejuoksut 1/4 03.04.2007

Recommended Posts

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tulipa hölkättyä 0:39:42, eli 4:31/km.

Reitti oli ihan mukava vain yksi vähän pidempi nousu ja liki koko matkan sai mennä asfaltilla. Alkumatkasta oli hassu ratkaisu, kun reitti meni pienenpää polkua, josta noustiin valtatielle, niin siirryttäessä valtatien puolelle siinä oli kaide! Eli meni estejuoksuksi.

jahas Hatapa on asettanut palstalaisten reittiennätyksen. Täytyypä katsoa jos ehtisi vaikka parin viikon päästä kokeilemaan mihin aikaan sitä itse pystyy samalla reitillä.

Stop tykkänään. Ettei totuus unohtuisi saati vääristyisi, Fubar oli mua minuuttitolkulla nopeampi.

Palataan asiaan parin viikon päästä, jos mentäis isommmalla porukalla yhteiskyydillä.

Joo, mukana olin tosiaan minäkin. Juoksu meni yllättävän hyvin, loppuaika jonniin verran alle 35 minuuttia, eli vauhti niukasti 4 min/km paremmalla puolella. Tämä oli siitä ongelmallinen tulos, että toinen kesän päätavoitteista, eli 40 minuutin alitus ratakympillä ei enää tunnukaan kovin suurelta haasteelta, mutta ehkä en tätä murehtien kuitenkaan koko kevättä pilaa.

Itse suorituksessa oli tosiaan koomisia piirteitä pienen estejuoksun ja minulla myös suunnistuksen muodossa. Ei ollut tutut maisemat, eikä reittiä oltu merkattu, joten viimeisessä risteyksessä piti pysähtyä arpomaan, kääntyäkö vai ei. Onneksi perässä tulija ystävällisesti viittoili suuntaa, kun levittelin käsiäni ja seisoin tyhmän näköisenä risteyksessä. Joo, kyllä on surkea suuntavaisto jne, maali oli melkein vieressä.

Ja tosiaan, tuonne lähden mielelläni toistekin juoksemaan, jos on muita menijöitä.

Tulipas käytyä kokeilemassa kevätkuntoa itsekin Saarijärven maisemissa. Oli tarkoitus juosta vaan se 4 kilsaa, mutta ilmoittautumisen vastaanottaja sai puhuttua minut ympäri sille 8,7 km lenkille.

Tuuli puhalteli aikas lailla matkan aikana välillä vastaan, välillä selän takaa.

Varovasti liikkeelle ja sitten hiukka ennen puoltaväliä pieni vauhdinlisäys. Yllättävän hyvinhän se sitten meni, aikaan 36.40 olen enempi kuin tyytyväinen. Jospa sitä ens tiistaina sitten taas lähtis kokeilemaan.

Sitä "aitomista" lukuunottamatta ihan jees juttu.

Varovasti liikkeelle ja sitten hiukka ennen puoltaväliä pieni vauhdinlisäys. Yllättävän hyvinhän se sitten meni, aikaan 36.40 olen enempi kuin tyytyväinen. Jospa sitä ens tiistaina sitten taas lähtis kokeilemaan.

Sitä "aitomista" lukuunottamatta ihan jees juttu.

Taisit siinä jonkin aikaa juosta peesissäni ja tuon nykäyksen jälkeen katositkin horisonttiin...