hatapa Lähetetty 26. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 26. maaliskuuta , 2007 Onko palstalaisissa lähtijöitä? Jyväskylästä voisi mennä yhdellä kyydillä, jos lisäkseni muita on menossa ko. tapahtumaan. Kisa alkaa klo 19. Kisasuojasta ja juostava matka on reilu 8 km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fubar Lähetetty 27. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 27. maaliskuuta , 2007 Onko palstalaisissa lähtijöitä? Jyväskylästä voisi mennä yhdellä kyydillä, jos lisäkseni muita on menossa ko. tapahtumaan. Minulla saattaisi olla kiinnostusta lähteä matkaan. Laittelen vaikka tuossa myöhemmin YV:n yksityiskohdista, kunhan saan pohdittua ensi viikon aikataulut tarkemmin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 27. maaliskuuta , 2007 Author Share Lähetetty 27. maaliskuuta , 2007 Minulla saattaisi olla kiinnostusta lähteä matkaan. Laittelen vaikka tuossa myöhemmin YV:n yksityiskohdista, kunhan saan pohdittua ensi viikon aikataulut tarkemmin. Hieno homma, saadaan kausi avattua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 3. huhtikuuta , 2007 Author Share Lähetetty 3. huhtikuuta , 2007 Tulipa hölkättyä 0:39:42, eli 4:31/km. Reitti oli ihan mukava vain yksi vähän pidempi nousu ja liki koko matkan sai mennä asfaltilla. Alkumatkasta oli hassu ratkaisu, kun reitti meni pienenpää polkua, josta noustiin valtatielle, niin siirryttäessä valtatien puolelle siinä oli kaide! Eli meni estejuoksuksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Onnittelut Hydde hyvästä suorituksesta. Tuon perusteella nou hätä kesän juoksuja ajatellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PH Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 jahas Hatapa on asettanut palstalaisten reittiennätyksen. Täytyypä katsoa jos ehtisi vaikka parin viikon päästä kokeilemaan mihin aikaan sitä itse pystyy samalla reitillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Author Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 jahas Hatapa on asettanut palstalaisten reittiennätyksen. Täytyypä katsoa jos ehtisi vaikka parin viikon päästä kokeilemaan mihin aikaan sitä itse pystyy samalla reitillä. Stop tykkänään. Ettei totuus unohtuisi saati vääristyisi, Fubar oli mua minuuttitolkulla nopeampi. Palataan asiaan parin viikon päästä, jos mentäis isommmalla porukalla yhteiskyydillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PH Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Ahaa siellä oli muitakin foorumilaisia. Ja vielä Hatapaakin kovempia menijöitä. Sitten menee meikäläisella seppolaisten reittienkan juokseminen tosi vaikeaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Stop tykkänään. Ettei totuus unohtuisi saati vääristyisi, Fubar oli mua minuuttitolkulla nopeampi. Palataan asiaan parin viikon päästä, jos mentäis isommmalla porukalla yhteiskyydillä. Pirssi vaan alle, ja etupenkillä olevahan joutuu aina maksumieheksi yleensä :eclipsee_steering: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Author Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Pirssi vaan alle, ja etupenkillä olevahan joutuu aina maksumieheksi yleensä Heh. No eilen meillä oli autoliikkeen esittelyauto koeajossa. Reissu meni autoliikkeen piikkiin... :hali_hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
fubar Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Joo, mukana olin tosiaan minäkin. Juoksu meni yllättävän hyvin, loppuaika jonniin verran alle 35 minuuttia, eli vauhti niukasti 4 min/km paremmalla puolella. Tämä oli siitä ongelmallinen tulos, että toinen kesän päätavoitteista, eli 40 minuutin alitus ratakympillä ei enää tunnukaan kovin suurelta haasteelta, mutta ehkä en tätä murehtien kuitenkaan koko kevättä pilaa. Itse suorituksessa oli tosiaan koomisia piirteitä pienen estejuoksun ja minulla myös suunnistuksen muodossa. Ei ollut tutut maisemat, eikä reittiä oltu merkattu, joten viimeisessä risteyksessä piti pysähtyä arpomaan, kääntyäkö vai ei. Onneksi perässä tulija ystävällisesti viittoili suuntaa, kun levittelin käsiäni ja seisoin tyhmän näköisenä risteyksessä. Joo, kyllä on surkea suuntavaisto jne, maali oli melkein vieressä. Ja tosiaan, tuonne lähden mielelläni toistekin juoksemaan, jos on muita menijöitä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kauppis Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 4. huhtikuuta , 2007 Tulipas käytyä kokeilemassa kevätkuntoa itsekin Saarijärven maisemissa. Oli tarkoitus juosta vaan se 4 kilsaa, mutta ilmoittautumisen vastaanottaja sai puhuttua minut ympäri sille 8,7 km lenkille. Tuuli puhalteli aikas lailla matkan aikana välillä vastaan, välillä selän takaa. Varovasti liikkeelle ja sitten hiukka ennen puoltaväliä pieni vauhdinlisäys. Yllättävän hyvinhän se sitten meni, aikaan 36.40 olen enempi kuin tyytyväinen. Jospa sitä ens tiistaina sitten taas lähtis kokeilemaan. Sitä "aitomista" lukuunottamatta ihan jees juttu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 5. huhtikuuta , 2007 Author Share Lähetetty 5. huhtikuuta , 2007 Varovasti liikkeelle ja sitten hiukka ennen puoltaväliä pieni vauhdinlisäys. Yllättävän hyvinhän se sitten meni, aikaan 36.40 olen enempi kuin tyytyväinen. Jospa sitä ens tiistaina sitten taas lähtis kokeilemaan. Sitä "aitomista" lukuunottamatta ihan jees juttu. Taisit siinä jonkin aikaa juosta peesissäni ja tuon nykäyksen jälkeen katositkin horisonttiin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metsuri Lähetetty 6. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 6. huhtikuuta , 2007 meikäläinenki oli pari vuotta sitten kanssa siellä juoksemassa..ja tosiaan siellä ei ollu mitään opasteita..ja silloinkin levittelin käsiä ja huidoin ku heinämies..ei sitä kisaa kannata kokomatkaa johtaa..vaan peesailla sitä kuka tietää reitin ja lopussa mennä ohi..:voitto: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts