Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sykevyön korjaamisesta

Recommended Posts

Onkohan mahdollista liimalla korjata tuota sykevyötä? Huomasin, että minulla on irtoamassa vyöstä yksi "läppä" eli jonkunlainen kontaktipinta se kait on. Sykelukemat ovat olleet ihmeellisiä viime kerroilla, joten epäilen johtuvan juuri tuosta irtoamisesta. Toki voisin vain testatakin ja todeta sen jälkeen miltä näyttää, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä, josko olisi asiasta tietoa. Pienessä mielessäni vain pyörittelin sitä, että vaikuttaako tuo liima mahdollisesti johonkin "tiedon kulkuun" tms? 🙄 Sähkökemiaako vai mitä lue? Garmin Fr620 on muuten mittari ja sen mukana tullut vyö...

Itse hakisin uuden vyön, voi toimia myös korjaamalla. Polarin vyöt kestäneet 1-2 vuotta ja nyt Garminin vyö vuoden päivittäisellä käytöllä. Polariin saa vaihdettua vyön erikseen ilman sensorin vaihtoa, Garminin osalta ei taida onnistua. Suunnosta kokemusta vain rannemittauksesta mutta lukemani perusteella vyön kestävyys huonoin.

• 3 weeks later...

Joo, ehkä käytin sitten vääränlaista liimaa ja liian vähän, mutta ei pysynyt ollenkaan kiinni. Mutta sitten muistin, että minullahan on vanha, edellisen kellon mukana (FR610) tullut sykevyö tallella ja ehyt, joten senpä otin uudelleen käyttöön ja toimii siis hyvin. Kiinnostaa vaan vastaisuuden varalle, että mistähän noita muutaman euron vöitä löytyy, jos täällä semmoista voi ääneen sanoa? Itse en löytänyt pelkkää vyötä ja maksoikin n. 60e. Se on ainakin semmoinen summa, että jos on mahdollista korjata, niin sitä yritän, ennen kuin ostan uuden?

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy