Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Polar Grit X

Recommended Posts

• Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tässä vähän omaa arviotani Grit X:stä   Nyt laitteella takana käyttöä noin puolitoista viikkoa ja n.12h harjoituskäyttöä, joten alustavaa arviota kehdannee jo kirjoittaa. Verrokkina lähes jo

Sain vihdoin ja viimein oman testijutun valmiiksi:     Kanavalta löytyy lisäksi jutut navigoinnista, Hill Splitteristä, valikoista ja FuelWise toiminnosta. 

Kello tilattu. Kerron kokemuksia kun kello saapuu toukokuun alussa.

Posted Images

3 tuntia sitten, juhanahm kirjoitti:

Eikös noiden kaikkien LED:ien pitäisi palaa. Sykevyöllä toimii kyllä. Tehdasasetusten palauttaminen ei auttanut led:ien palamiseen

Mulla palaa harjoituksen aikana keskellä vihreä ja punainen sekä uloimmat ledit punainen ja oranssi. Jos mittarin jättää toviksi pöydälle ledit ylöspäin niin keskelle jää palamaan vihreä ja punainen, muut sammuu. 

Kyllä tuossa rannesykkeessä on oikeasti jotain isoja ongelmia noin yleisesti muutenkin. Lueskellut paljon juttuja jossa jengillä nousee sykkeet kun istuvat kotona sohvalla. Saman oon huomannut itsekin, että välillä sykkeet näyttää mitä sattuu vaikka istuskelen kotona rauhassa. 

Juostessa tuo on toiminiut valtaosin ihan hyvin, mutta nyt olen huomannut että kävelylenkeillä tuo näyttää ihan mitä sattuu. Alla eilisen todella kevyt kävelylenkki, noin 9 kilometriä vajaassa kahdessa tunnissa. En todellakaan painanut pitkiä pätkiä vk-alueella 😄
image.thumb.png.9e997be27acb796f8e23903e3abdb503.png

Tässä toinen esimerkki kävelylenkiltä viime viikolta (8 km / 90 min), jossa sentään noin puolet lenkistä näytti ihan oikein sykkeitä, kynnes rupesin ilmeisesti tekemään vk2-vetoja
image.thumb.png.82bca02b05cb5fd07bdc65a808508b5e.png

Oon ollut Polarin tukeen yhteydessä, josta ainoa kommentti että kellon pitää olla napakasti ranteessa. Mutta ei kuulemma liian kireällä..🙄 Mulla oli aiemmin Vantage M jonka rannesykkeen kanssa ei ollut mitään ongelmia, joten kuvittelisin että tuon Polarin rannesykkeen pitäisi toimia suhteellisen ok omalla kohdalla. Mutta jos tämä nyt menee tällaiseksi, niin ei kai tässä enää tarvi merkkiuskollinen olla.  Oon pysynyt Polarin kelloissa kun tuo rannesyke on ollut omalla kohdalla todella tarkka. Muutaman kerran olen tehnyt vertailun sykevyön kanssa, eikä keskisykkeessä ole ollut kuin max yhden lyönnin heitto. Ei vaan jaksaisi aina treenata vyön kanssa.

Laitetaan nyt vielä viime viikon yhdeltä juoksulenkiltä (8 km / 50 min) käyrät näkyviin, kun olivat taas ihan ajan tasalla: 
image.thumb.png.6412ee46011d49435ed277ff2213bac1.png

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 13.9.2020 at 15.27, janne_p kirjoitti:

Tämä unohtunut päivittää. Kellossa oli viallinen painesensori. Huolto oli nopea: maanataina kello polarille ja saman viikon keskiviikkona oli kello takaisin huollettuna. 

Alkoiko toimia oikein?

Mulla  5-10 km lenkillä systemaattisesti kertyy virhettä niin että lopussa näyttää 10-20m alempaa korkeutta kuin alussa. Aina lähtiessä kalibroin manuaalisesti tunnettuun korkeuteen. Mystisesti kävellen tai pyörällä pidemmälläkin lenkillä toimii paremmin....

2 tuntia sitten, Makepa kirjoitti:

Alkoiko toimia oikein?

Mulla  5-10 km lenkillä systemaattisesti kertyy virhettä niin että lopussa näyttää 10-20m alempaa korkeutta kuin alussa. Aina lähtiessä kalibroin manuaalisesti tunnettuun korkeuteen. Mystisesti kävellen tai pyörällä pidemmälläkin lenkillä toimii paremmin....

Kyllä paremmin toimii, välillä on metrilleen oikein alku ja lopetus. Silloin huomaa eron kun ei malta alussa odottaa satelliitteja tarpeeksi kauan aikaa tai tapahtuu säässä muutosta. 

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy