juhanahm 1 219 Lähetetty 27. syyskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 27. syyskuuta , 2020 Eikös noiden kaikkien LED:ien pitäisi palaa. Sykevyöllä toimii kyllä. Tehdasasetusten palauttaminen ei auttanut led:ien palamiseen Lainaa Link to post Share on other sites
Seppo 8 756 Lähetetty 27. syyskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 27. syyskuuta , 2020 3 tuntia sitten, juhanahm kirjoitti: Eikös noiden kaikkien LED:ien pitäisi palaa. Sykevyöllä toimii kyllä. Tehdasasetusten palauttaminen ei auttanut led:ien palamiseen Mulla palaa harjoituksen aikana keskellä vihreä ja punainen sekä uloimmat ledit punainen ja oranssi. Jos mittarin jättää toviksi pöydälle ledit ylöspäin niin keskelle jää palamaan vihreä ja punainen, muut sammuu. Lainaa Link to post Share on other sites
Lasinilkk@ 401 Lähetetty 28. syyskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 28. syyskuuta , 2020 Kyllä tuossa rannesykkeessä on oikeasti jotain isoja ongelmia noin yleisesti muutenkin. Lueskellut paljon juttuja jossa jengillä nousee sykkeet kun istuvat kotona sohvalla. Saman oon huomannut itsekin, että välillä sykkeet näyttää mitä sattuu vaikka istuskelen kotona rauhassa. Juostessa tuo on toiminiut valtaosin ihan hyvin, mutta nyt olen huomannut että kävelylenkeillä tuo näyttää ihan mitä sattuu. Alla eilisen todella kevyt kävelylenkki, noin 9 kilometriä vajaassa kahdessa tunnissa. En todellakaan painanut pitkiä pätkiä vk-alueella 😄 Tässä toinen esimerkki kävelylenkiltä viime viikolta (8 km / 90 min), jossa sentään noin puolet lenkistä näytti ihan oikein sykkeitä, kynnes rupesin ilmeisesti tekemään vk2-vetoja Oon ollut Polarin tukeen yhteydessä, josta ainoa kommentti että kellon pitää olla napakasti ranteessa. Mutta ei kuulemma liian kireällä..🙄 Mulla oli aiemmin Vantage M jonka rannesykkeen kanssa ei ollut mitään ongelmia, joten kuvittelisin että tuon Polarin rannesykkeen pitäisi toimia suhteellisen ok omalla kohdalla. Mutta jos tämä nyt menee tällaiseksi, niin ei kai tässä enää tarvi merkkiuskollinen olla. Oon pysynyt Polarin kelloissa kun tuo rannesyke on ollut omalla kohdalla todella tarkka. Muutaman kerran olen tehnyt vertailun sykevyön kanssa, eikä keskisykkeessä ole ollut kuin max yhden lyönnin heitto. Ei vaan jaksaisi aina treenata vyön kanssa. Laitetaan nyt vielä viime viikon yhdeltä juoksulenkiltä (8 km / 50 min) käyrät näkyviin, kun olivat taas ihan ajan tasalla: Lainaa Link to post Share on other sites
juhanahm 1 219 Lähetetty 28. syyskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 28. syyskuuta , 2020 Tänään tuli polarilta vastaus, että huoltoon vaan. Nyt odottelen niitä ohjeita kun ekana piti rekisteröityä. Pitää kaivaa suunto käyttöön. Katsotaan kauanko korjaus kiertos kestää Lainaa Link to post Share on other sites
juhanahm 1 219 Lähetetty 9. lokakuuta , 2020 Report Share Lähetetty 9. lokakuuta , 2020 Tänään tuli takaisin ja taas tuntuu toimivan. Kello oli oikeasti korjattu, eikä vaihdettu uuteen. Huomenna sitten tosi koitos. Kävin heittämässä varoiksi 4km lenkin Lainaa Link to post Share on other sites
Seppo 8 756 Lähetetty 18. lokakuuta , 2020 Report Share Lähetetty 18. lokakuuta , 2020 Sain vihdoin ja viimein oman testijutun valmiiksi: Kanavalta löytyy lisäksi jutut navigoinnista, Hill Splitteristä, valikoista ja FuelWise toiminnosta. Lasinilkk@, joukor, mml and 2 others 5 Lainaa Link to post Share on other sites
Makepa 0 Lähetetty 22. lokakuuta , 2020 Report Share Lähetetty 22. lokakuuta , 2020 On 13.9.2020 at 15.27, janne_p kirjoitti: Tämä unohtunut päivittää. Kellossa oli viallinen painesensori. Huolto oli nopea: maanataina kello polarille ja saman viikon keskiviikkona oli kello takaisin huollettuna. Alkoiko toimia oikein? Mulla 5-10 km lenkillä systemaattisesti kertyy virhettä niin että lopussa näyttää 10-20m alempaa korkeutta kuin alussa. Aina lähtiessä kalibroin manuaalisesti tunnettuun korkeuteen. Mystisesti kävellen tai pyörällä pidemmälläkin lenkillä toimii paremmin.... Lainaa Link to post Share on other sites
janne_p 13 Lähetetty 22. lokakuuta , 2020 Report Share Lähetetty 22. lokakuuta , 2020 2 tuntia sitten, Makepa kirjoitti: Alkoiko toimia oikein? Mulla 5-10 km lenkillä systemaattisesti kertyy virhettä niin että lopussa näyttää 10-20m alempaa korkeutta kuin alussa. Aina lähtiessä kalibroin manuaalisesti tunnettuun korkeuteen. Mystisesti kävellen tai pyörällä pidemmälläkin lenkillä toimii paremmin.... Kyllä paremmin toimii, välillä on metrilleen oikein alku ja lopetus. Silloin huomaa eron kun ei malta alussa odottaa satelliitteja tarpeeksi kauan aikaa tai tapahtuu säässä muutosta. Lainaa Link to post Share on other sites
Makepa 0 Lähetetty 22. lokakuuta , 2020 Report Share Lähetetty 22. lokakuuta , 2020 Käsittääkseni manuaalinen kalibrointi poistaa juurikin tuon GPS:n virheen. Sään (ilmanpaineen) muutos on sitten eri asia... Lainaa Link to post Share on other sites
Hakumpul 789 Lähetetty 27. marraskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 27. marraskuuta , 2020 Nyt GritX Black Weekend -tarjouksessa -15%, eli 381,65€. Vantage V2 olisi itselle parempi Vantage M:n korvaajaksi, mutta tuo hinta on nyt aika houkutteleva. Maanantaihin asti tarjous voimassa. Lainaa Link to post Share on other sites
dioglanes 108 Lähetetty 27. marraskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 27. marraskuuta , 2020 5 tuntia sitten, Hakumpul kirjoitti: Nyt GritX Black Weekend -tarjouksessa -15%, eli 381,65€. Vantage V2 olisi itselle parempi Vantage M:n korvaajaksi, mutta tuo hinta on nyt aika houkutteleva. Maanantaihin asti tarjous voimassa. Xxl:ssä 329 Lainaa Link to post Share on other sites
Hakumpul 789 Lähetetty 28. marraskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 28. marraskuuta , 2020 21 tuntia sitten, dioglanes kirjoitti: Xxl:ssä 329 Kuin myös Gigantissa, mistä sen myös kävin nyt ostamassa. Keskiviikkona tulee postissa. Lainaa Link to post Share on other sites
juhanahm 1 219 Lähetetty 17. joulukuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. joulukuuta , 2020 Tänään kävi niin, että juoksin noin 14km. jossain 9km jälkeen kävin kahvilla sisällä ja siitä sitten jatkoin loppuun. Lopussa huomasin että harjoituksessa aika juoksee, mutta kilometrit ei. EIkö härpäkkeen eli kellon pitäisi herjata jos GPS on kateissa. Suunto ainakin herjasi. Lainaa Link to post Share on other sites
Makepa 0 Lähetetty 17. joulukuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. joulukuuta , 2020 Flow-palvelun lajiprofiileista laitekohtaiset asetukset, pikavalinnat ja palaute, sieltä voi valita automaattisen keskeytyksen päälle. Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.