Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vaalitulos

Reino
 Share

Recommended Posts

• Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minä olen käynyt vain lyhyen yrittäjäkurssin, jossa sivuttiin myös markkinointia ja painotettiin sitä, että markkinoinnin pitää perustua omien vahvuuksien painotukseen, eikä toisten mollaamiseen...

Toivottavasti kaikki ottivat ainakin sen verran opiksi, ettei minun tarvitse elinaikanani nähdä kenenkään taholta moista markkinointia...

Mikäköhän mainostoimisto tuollaisenkin keksi...

Presidentinvaaleissa tuo meinasi jo koitua demareiden tappioksi, mutta eivät vain tajunneet...

Sinänsä mielenkiintoista, että äänimäärien ero Keskustan ja Kokoomuksen ja toisaalta Kokoomuksen ja SDP:n välillä oli suunnilleen sama, mutta ero paikkojen määrässä huomattavasti suurempi. Veikkaanpa äkkiseltään että Niinistön suosio teki lähes koko eron kykypuolueen ja demarien välille.

Näin se on. Niinistön imussa taisi mennä kolme muutakin Kokoomuksen ehdokasta Uudeltamaalta läpi.

Mielenkiintoista oli, että Helsingissä oli ollut muutamien äänestyspaikkojen ulko-ovella lappu, että Niinistöä ei voi äänestää täällä (tässä/näissä vaalipiireissä). Ilmeisesti kyselijöitä oli riittänyt...

Sinänsä mielenkiintoista, että äänimäärien ero Keskustan ja Kokoomuksen ja toisaalta Kokoomuksen ja SDP:n välillä oli suunnilleen sama, mutta ero paikkojen määrässä huomattavasti suurempi. Veikkaanpa äkkiseltään että Niinistön suosio teki lähes koko eron kykypuolueen ja demarien välille.

Näinpä itsekin katsoin asian olevan, Niinistön huima saalis on Kokoomukselle todella arvokas. Vaalitapa on kyllä monin tavoin hassu, eikä vastaa ainakaan minun intuitiotani oikeudenmukaisuudesta, mutta tämä onkin vaan naiivin maallikon näkemys.