nönnönnöö 166 Lähetetty 29. toukokuuta , 2020 Report Share Lähetetty 29. toukokuuta , 2020 tunti sitten, varolevy kirjoitti: jos se murskaa niin roskiin vaan. Ei ole yhtään moisella metodilla toimivaa vekotinta tullut joka tekisi oikeasti tasaista ja varsinkin tuon koon sääntely jauhatusajan perusteella antaa kyllä niin epätasaisia tuloksia, että tasalaatuisen kahvin tekeminen vaikeutuu oleellisesti. Ehkä itse olen vaan asiassa äärettömän taitava, koska yli vuoden on tolla tasalaatuista kahvia tullut tehtyä! Ja olen kyllä ollut erittäin herkkä valittamaan kahvin laadusta aina. No, kahvinjuonnin olen jo lopettanut, joten samapa tuo. Lainaa Link to post Share on other sites
Odster 148 Lähetetty 29. toukokuuta , 2020 Report Share Lähetetty 29. toukokuuta , 2020 12 minuuttia sitten, parek kirjoitti: Ehkä itse olen vaan asiassa äärettömän taitava, koska yli vuoden on tolla tasalaatuista kahvia tullut tehtyä! Ja olen kyllä ollut erittäin herkkä valittamaan kahvin laadusta aina. No, kahvinjuonnin olen jo lopettanut, joten samapa tuo. Tuo riippuu myös pitkälti siitä, millä sen kahvinsa keittää. Mä keitän pressopannulla enkä halua, että seassa on hienojakoista pölyä. Se menee filtteristä läpi ikävästi. Tulee aika sakeaa kahvia. Lainaa Link to post Share on other sites
Juha Tuomola 271 Lähetetty 4. kesäkuuta , 2020 Report Share Lähetetty 4. kesäkuuta , 2020 Eka jauhatus takana. Tuli vähän sekoiltua määrän kanssa ja jauhoin pavut kahdessa erässä. Vähän hienojakoisempaa tuli kuin piti mut ensi kerralla vähemmän aikaa. Tuoksu kahvia keittäessä oli mahtava mutta maku ei merkittävästi parantunut juuri loppuneesta Reykjavik-kahvista. Lidlin Bellarom papuja käytin. Lainaa Link to post Share on other sites
nana73 49 Lähetetty 4. kesäkuuta , 2020 Report Share Lähetetty 4. kesäkuuta , 2020 Testatkaa sitä espressopapua seuraavalla kerralla kun Lidlissä käytte, tummanharmaa 1kg pussi. On hyvää! Lainaa Link to post Share on other sites
Juha Tuomola 271 Lähetetty 16. kesäkuuta , 2020 Report Share Lähetetty 16. kesäkuuta , 2020 Nyt jonkin aikaa Lidlin mylly ollut käytössä ja olen tyytyväinen. Maku on parempi(tosin kahvilaatukin on eri kuin aiemmin) ja kun löysin hyvän mitta-astian niin ei tarvitse vaakan kanssa pelleillä 🙂 Lainaa Link to post Share on other sites
Sheba 4 Lähetetty 30. kesäkuuta , 2020 Report Share Lähetetty 30. kesäkuuta , 2020 Joo Wilson 3 on hyvää. Nyt ei oo vaan kaupassa näkynyt. Joistain juoksutapahtumista palkinnoksi ja osallistumismaksu saanut. Joskus oli kaupassa. Eikä mun Mielestäni oo kallista. Esim Löfberg, Jakobs ja noi Pauligin kaupunki kahvit ovat vielä hinnakkaampia. Lainaa Link to post Share on other sites
Sheba 4 Lähetetty 30. kesäkuuta , 2020 Report Share Lähetetty 30. kesäkuuta , 2020 Myös Montana kahvi on hyvää. Kaikki vaaleampia laatuja en ota. Lainaa Link to post Share on other sites
Reenaaja 3 075 Lähetetty 30. kesäkuuta , 2020 Report Share Lähetetty 30. kesäkuuta , 2020 Tos k kaupas kahvi+ munkki..hyvältä maistu..kahvi nyt ei mitenkään erityisen hyvää... Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.