Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Parempaa kuunneltavaa lenkeille:

Recommended Posts

tunti sitten, varolevy kirjoitti:

jos se murskaa niin roskiin vaan. Ei ole yhtään moisella metodilla toimivaa vekotinta tullut joka tekisi oikeasti tasaista ja varsinkin tuon koon sääntely jauhatusajan perusteella antaa kyllä niin epätasaisia tuloksia, että tasalaatuisen kahvin tekeminen vaikeutuu oleellisesti. 

Ehkä itse olen vaan asiassa äärettömän taitava, koska yli vuoden on tolla tasalaatuista kahvia tullut tehtyä! Ja olen kyllä ollut erittäin herkkä valittamaan kahvin laadusta aina. 

No, kahvinjuonnin olen jo lopettanut, joten samapa tuo.

• Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pientä vatsalihasliikettä pitää tehdä kupin lähestyessä huulia.

Röörithän keittimessä kuljettavat mielellään mahdollisimman puhdasta vettä jonka epäpuhtaudet on lähinnä suoloja kuten kalkkia. Ne voi puhdistaa hapoilla ja vastaavasti suodattimen ja pannun kahvirasv

Lähikauppaan on viime aikoina oikeastaan vyörynyt uusia kahvisorttimenttejä, varsinkin isoilta kahvitaloilta ja koska hyvä aamukahvi on yksi tärkeä asia elämässä, ajattelin kirjoitella muutamasta test

Posted Images

12 minuuttia sitten, parek kirjoitti:

Ehkä itse olen vaan asiassa äärettömän taitava, koska yli vuoden on tolla tasalaatuista kahvia tullut tehtyä! Ja olen kyllä ollut erittäin herkkä valittamaan kahvin laadusta aina. 

No, kahvinjuonnin olen jo lopettanut, joten samapa tuo.

Tuo riippuu myös pitkälti siitä, millä sen kahvinsa keittää. Mä keitän pressopannulla enkä halua, että seassa on hienojakoista pölyä. Se menee filtteristä läpi ikävästi. Tulee aika sakeaa kahvia.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy