Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
puujalka

Virtuaaliset yhteislenkit

Recommended Posts

Ideoidaan hieman kuinka voitaisiin järjestää foorumilaisten yhteislenkkejä virtuaalisesti. Miksi? No koska talvisin on usein huono ilma ulkona, joten monet hakeutuvat matolle. Mutta ei mattojuoksun tarvitse nykyään olla yksinäistä seinään tuijottamista.

Mitä tarvitaan?

- Juoksumatto

- Pädi jonka voi ottaa mukaan ja kiinnittää mattoon, tai älytoiminto matossa

- Bluetooth-jalkapodi (tai sitten älytoiminnot matossa)

- Joku pelisofta, kuten Zwift (onko muita?)

- Joku ryhmäpuheluviritys (Discord, whatsapp, skype muita?)

Siis luin nopeasti, että jos haluaa pelata Zwiftii tarvitsee sen Zwiftpodin joka maksaa sen 39,99$ ja sitten pitää tietenkin maksaa itse Zwiftistä sen 14,9e€ kuussa. 

Viestichatti toimii itse Zwiftin kautta, mutta puheeseen tarvitsee sitten viritystä esim. Skypen tai jonkun muun. 

Multa puuttuu se juoksumatto, mutta se on vähän kalliimpi hankinta jo. 

22 minuuttia sitten, varolevy kirjoitti:

Siis luin nopeasti, että jos haluaa pelata Zwiftii tarvitsee sen Zwiftpodin joka maksaa sen 39,99$ ja sitten pitää tietenkin maksaa itse Zwiftistä sen 14,9e€ kuussa. 

Viestichatti toimii itse Zwiftin kautta, mutta puheeseen tarvitsee sitten viritystä esim. Skypen tai jonkun muun. 

Multa puuttuu se juoksumatto, mutta se on vähän kalliimpi hankinta jo. 

Joo totta, jos ei ole "älymatto", tarvitsee vielä bluetooth-podin.

Myös yleiskäyttöiset juoksumatot käyvät hyvin. Silloin ei ehkä halua käyttää mitään audiojuttuja.

Luulin, että Zwift olisi ilmainen.

Kiitos, lisäsin tuohon avausviestiin.

Zwift toimiii myös muilla kuin omalla footpodilla, mutta en ole käytännössä kokeillut miten . 

https://zwift.com/eu/video/how-to-running

Zwift run on ilmainen, pyöräilysovellus maksaa noin 15 eur/kk. Tosin lukemani perusteella juoksuversio on pyöräilyversioon verrattuna aika paljon keskeneräisempi, tarkoitus on kuitenkin tuota joskus kokeilla. Kunhan löydän minne olen kätkeynyt Garminin footpodin ja saan siihen vaihdettua pariston.

9 tuntia sitten, X-Caliber kirjoitti:

Zwift run on ilmainen

Aikoinaan olen tuolla luuhaillut aika paljonkin pyörän päällä istuen. Homma toimi hyvin ja kun juoksuversion hinta on kohdallaan, niin laitanpa kokeiluun. Tämä talvi vaan sattuu suosimaan ulkojuoksua ja matto ollut tähän asti vähällä käytöllä.

3 tuntia sitten, Reenaaja kirjoitti:

Me ollaan tehty kimppa lenkkejä ihan tässä todellisuudessa..kentällä työ tehdään...

Hyvä teille.

Virtuaaliset treenimaailmat tulevat takuulla yleistymään. Varmaan joskus naureskeltiin ajatukselle sähköisestä viestinnästäkin. Tässä sitä vain naputellaan. :sad:

• Like 4