Reenaaja 3 075 Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 toi suunnistaminen ei oo kyl mun vahvaa aluetta... Lainaa Link to post Share on other sites
Tracey 95 Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Lämmin loppukuu? -7°c öisin ja på päivälläkää ku 2°c. Lunta ja vettä tulee enemmän kuin tarpeeksi joka päivä. Lainaa Link to post Share on other sites
X66 1 981 Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 7 tuntia sitten, Umpimähkä kirjoitti: Vanhoja kiintorasteja voi hakea aina vaan uudestaan, luoja on palkinnut minut mahdottoman huonolla muistilla. 😄 Mulla on jossain Hirvensalon kiintorastikartta 80-luvulta, vieläköhän ne rastit ovat paikallaan 😉? Lainaa Link to post Share on other sites
Umpimähkä 4 363 Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 53 minuuttia sitten, X66 kirjoitti: Mulla on jossain Hirvensalon kiintorastikartta 80-luvulta, vieläköhän ne rastit ovat paikallaan 😉? Joitain varmaankin. Kannattanee hakea hiukkasen tuoreempi Suunnistajan kaupasta 😁 Lainaa Link to post Share on other sites
jklaukka 1 058 Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 17. maaliskuuta , 2020 Minulla näkyy olevan rastikartta Pääskyvuoren ja Littoistenjärven välimaastosta. Kartta on vm. 70 ja rastit 73-74. Eli on sitä tullut suunnistettuakin joskus. Ei oikein tullut talvea silloinkaan. Umpimähkä and X66 2 Lainaa Link to post Share on other sites
X66 1 981 Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 13 tuntia sitten, jklaukka kirjoitti: Minulla näkyy olevan rastikartta Pääskyvuoren ja Littoistenjärven välimaastosta. Kartta on vm, 70 ja rastit 73-74. Eli on sitä tullut suunnistettuakin joskus. Ei oikein tullut talvea silloinkaan. Tämä on hieno. Isäni lapsuuden hiihtomaastoja. jklaukka 1 Lainaa Link to post Share on other sites
X66 1 981 Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 15 tuntia sitten, Umpimähkä kirjoitti: Joitain varmaankin. Kannattanee hakea hiukkasen tuoreempi Suunnistajan kaupasta 😁 Ei ollut Hirvensalosta tuoreempaa kiintorastikarttaa, mutta eipä niitä ollut tässä vanhassakaan 😊 Näyttää olevan -75 kartalle itse piirretyt rastit, ilmeisesti ala-asteen koulusuunnistusta kun ovat sopivasti laskettelurinteen ja kuntoradan kupeessa. Saattaisin jopa löytää rastien paikat ilman rasteja, en tosin ilman lukulaseja kartalta... Umpimähkä 1 Lainaa Link to post Share on other sites
Reenaaja 3 075 Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 18.3 .20 nyt + 5.5 ..10.49 on hyvä syksy -talvi ollu lampsutteluun.. tai no ei oo talvee ollu ..tai lämmin tälvi... Lainaa Link to post Share on other sites
Umpimähkä 4 363 Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 18. maaliskuuta , 2020 1 tunti sitten, X66 kirjoitti: Ei ollut Hirvensalosta tuoreempaa kiintorastikarttaa, mutta eipä niitä ollut tässä vanhassakaan 😊 Näyttää olevan -75 kartalle itse piirretyt rastit, ilmeisesti ala-asteen koulusuunnistusta kun ovat sopivasti laskettelurinteen ja kuntoradan kupeessa. Saattaisin jopa löytää rastien paikat ilman rasteja, en tosin ilman lukulaseja kartalta... Totta tosiaan, itselläni onkin Kakskerran kiintorastit, nekin jo vuosikymmenen takaa. Aika menee aika nopeaan. 😄 X66 1 Lainaa Link to post Share on other sites
JH1 155 Lähetetty 19. maaliskuuta , 2020 Author Report Share Lähetetty 19. maaliskuuta , 2020 Miettikääs noita entisajan suunnistajia sen aikaiset kartat kädessä ja otsalamppu päässä sateisessa yössä. Täytyy nostaa hattua, jos rastit on löytynyt. 😃 Lainaa Link to post Share on other sites
kari.t 132 Lähetetty 20. maaliskuuta , 2020 Report Share Lähetetty 20. maaliskuuta , 2020 joo tosin muistaakseni ainakin 70 luvun puoliväliin rasteilla oli lamppu että riitti kun pääsi jonkun verran lähelle, ohessa talteen jäänyt aikansa huippu valaisin paimenpojan patterilla . . . Lainaa Link to post Share on other sites
JH1 155 Lähetetty 30. maaliskuuta , 2020 Author Report Share Lähetetty 30. maaliskuuta , 2020 Viime viikkojen aikana - sattuneesta syystä - ulkoilureitit ovat olleet kovassa käytössä. Poluilla on selvästi enemmän väkeä kuin normaalisti, mutta täällä päin saa silti kulkea melko rauhassa. Kyllä kelpaa juosta taas aurinkoisessa kelissä pimeän talven jälkeen. 👍😁 Taitaa moni sisäliikkuja löytää ulkoliikunnan tänä keväänä. Lainaa Link to post Share on other sites
JH1 155 Lähetetty 1. huhtikuuta , 2020 Author Report Share Lähetetty 1. huhtikuuta , 2020 Kävin eilen heittämässä n. 13 kilometrin polkulenkin ja niin kuin yleensä noilla poluilla ei muita näy. Palatessani takaisin taajama-alueelle maisema pysyi edelleen autiona: Ei ristin sielua missään, ei edes lentokoneita taivaalla. Täytyy sanoa, että hiljaista oli, toki kevyt lumisade ehkä vaikutti myös asiaan. 😄 Pexrun and X66 2 Lainaa Link to post Share on other sites
JH1 155 Lähetetty 2. marraskuuta , 2020 Author Report Share Lähetetty 2. marraskuuta , 2020 Näyttäisi marraskuun alku lämpimältä ainakin Etelä-Suomessa. Saapa nähdä kauanko poluilla pystyy juoksemaan ennen kuin lunta on liian paljon. Toki hiihtäjille ja muille talviurheilijoille soisi kunnon lumitalven.... 👍 Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.