Jump to content
Juoksufoorumi.fi

koirajuoksun harrastajia Satakunnassa

carwuli
 Share

Recommended Posts

Niin siis löytyyköhän Satakunnan alueelta ja eritoten Pori-Rauma-suunnalta koirajuoksua harrastavia tai innokkaita aloittelijoita?

Olisin itse kiinnostunut kyseisestä lajista. Tuo nuorin koira jonka kanssa olen aatellut aloittaa harrastusta on vasta alle vuoden ikäinen ja vasta muutaman kerran ollut juoksulenkillä mukana.

Itsekään en ole mikään pikakiituri ja vasta ihan oman hölköttelytaipaleeni alussa. Viime vuonna kävin ensimmäisen virallisen puolimarani juoksemassa ja jos kaikki menee hyvin niin ehkä tänä vuonna vielä täyspitkä vois olla tosiasia.

Ja juostahan voi siis ihan itsekseenkin koiran kanssa, mutta varsinkin näin aloittelijana olisi kiva joskus treenata yhdessä muidenkin samanhenkisten kanssa ja nimenomaan senkin takia,että saisi tuo koirakin samalla vähän totuteltua muihin juokseviin kavereihin eikä aina vaan oman perheen nelijalkasiin.

Satakunnasta olen ja aatoksissa ollut tuo koirajuoksu. Toteutus kyllä vielä jäänyt. Syynä lienevät, että koira on vielä kovin nuori ja itse olen niin toivottoman hidas jolkottaja. Täytynee siis harjotella vielä ja pojan pitää vähän kasvaa. Mutta katsotaan, sanoi tohtori...

Missäs päin muuten carwuli majailet? Ja menestystä juoksuillesi. :026:

Meikäläistä kanssa kiinnostaisi tuo laji ja piskin kanssa onkin käyty lenkillä vuoden verran. Nyt vasta hankittiin valjaat ja vyö ja olis kovin mukava päästä harjoittelemaan ohittelua ym. :1Snoopy-08:

Joten jos täällä pyörii vastaavassa tilanteessa olevia canicrossareita pääkaupunkiseudulta, niin pistetään treeni pystyyn!

Carwuli pitää majaansa Harjavallassa päin ja en tosiaan oo itsekään mikään nopeuden perikuva joten kaiken vauhtinen treeniseura on tervetullutta! :thumbsup:

Ja kuten interosseous tuossa edellisessä viestissäänkin totesi,niin juuri noita ohituksia olisi hyvä päästä harjottelemaan ehkä jo tälleen pentuiässä. Ja samoin semmosta ihan yleistä käyttäytymistä kun on muita juokevia kavereita ympärillä. Tuo munkin ipana on vasta kaheksan kuukauden ja ihan sillon tällön vaan juoksentelemassa messissä yksinään tai vanhempien mukana.

entäpä missä päin Satakuntaa sirpos sä asustelet?

Tuolta veto-palstan puolelta olen tavottanut jo yhden innokkaan aloittelijan jolla myös pentukoira, jotenka voisi ehkä yrittää järkätä jonkinmoisia yhteistapaamisiakin!