Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Jyväskylän katujuoksu

Recommended Posts

• Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tarkoitus olisi tulla taas.

Kolme tai neljä kertaa olen tämän juossut. Reitti ei ole niitä kaikkein helpoimpia pitkien uuvuttavien nousujen vuoksi. Ja jonakin vuonna tuolla Tourujoen rantaosuudella on ollut vielä lumisohjoa ja melkoista kuravelliä. Kävelykadulla toikkaroivat tapahtumasta tietämättömät jalankulkijat ja pyöräiljät saattavat aiheuttaa vaaratilanteita.

Muuten tapatuma on ollut ihan hyvin organisoitu. Tarjoilut ovat olleet vaatimattomat, vain mehua ja vettä matkan varrella ja maalissa. Mitalikin jaetaan maaliin selvinneille.

Juu kerran tosiaan kokeiltu ja maaliinkin päästy :1st:

Viime vuonna olin kunnon mahataudin jäljiltä vain reitin reunalla, kaveri sanoi olleen tosi rankka, lienee syynä kevään eka (?) kunnon lämmin päivä!

No ehkä sitten nuo Laajavuoren mäet tehneet tehtävänsä kun mietin että onkos siellä montakin MÄKEÄ tuon Kyllönmäen lisäks?

Mäkeä on siinä kun uimahallin kohdalta lähdetään nousemaan ...QUOTE]

Niin se mun kommentti onkos siinä mäkeä oli silleen pikku pilke silmäkulmassa heitetty... reitti on tosiaan koettu enkä itse pidä mitenkään mäkisenä. juoksu-"ura" aloitettu Laajavuoren mettissä, se ehkä vaikuttanee tähän asiaan...

reitti on tosiaan koettu enkä itse pidä mitenkään mäkisenä. juoksu-"ura" aloitettu Laajavuoren mettissä, se ehkä vaikuttanee tähän asiaan...

En minäkään erikoisen mäkisenä reittiä pidä. Harjotusmaastoihin verrattuna heleppo kuin mikä. Oma juoksu-ura myös aloitettu mäkisissä maastoissa eli tarkemmin Huhtasuo-Halssila-Vaajakoski reitillä ja siellä se "ura" edelleen pääsäntöisesti jatkuu joko juosten, hiihtäen, pyöräillen, sauvakävellen, sauvajuosten, loikkien tai miten milloinkin.

• 1 month later...

Ääh. Toivottavasti oli väärin, vielä en oo ilmottautunut. On vielä jaksettava kinuta pomolta tuota kun ei selvää vastausta oo tullut maksavatko vaiko eikö.

No ketkäs kaikki on tulossa? Taitaa yleensäottaen osallistujamäärä vaihdella aika paljon? Toissa vuonna kun itse olin tuntui olevan aikas vähän väkeä, viime vuosi meni mulla mahataudin jälkimainingeissa, silloin näytti olevan reilusti enemmän. Ja mukana ollessani olin toiseks viimeinen, viime vuonna olisin sijoittunut sillä ajalla hyvin! Mistään ei taida saada tietoja ilmoittautuneiden määrästä? (Jos taktikoisi ja kattois että on tarpeeks yrittäjiä ennenkun lähtee ite mukaan=)??) Joka tapauksessa ilmoittautuminen saattaa jäädä ens viikolle. Sinällään olen jo päättänyt mutta... Flunssaa oli ja nyt toivutaan mahataudista (taas, kirottu katujuoksu, sen alla on AINA kipeänä! No nyt on oltu jo, jospa ei tarttis samalla viikolla sitten enää sairastaa?). Katsellaan.