duracell Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Te useempia puolikkaita juosseet antakaas kommenttia Jyväskylän puolikkaan reitistä? Raskas vaiko eikö, mitä muuta mietitte? Onko toukokuulla tulijoita??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Tarkoitus olisi tulla taas. Kolme tai neljä kertaa olen tämän juossut. Reitti ei ole niitä kaikkein helpoimpia pitkien uuvuttavien nousujen vuoksi. Ja jonakin vuonna tuolla Tourujoen rantaosuudella on ollut vielä lumisohjoa ja melkoista kuravelliä. Kävelykadulla toikkaroivat tapahtumasta tietämättömät jalankulkijat ja pyöräiljät saattavat aiheuttaa vaaratilanteita. Muuten tapatuma on ollut ihan hyvin organisoitu. Tarjoilut ovat olleet vaatimattomat, vain mehua ja vettä matkan varrella ja maalissa. Mitalikin jaetaan maaliin selvinneille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Author Share Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Juu kerran tosiaan kokeiltu ja maaliinkin päästy Viime vuonna olin kunnon mahataudin jäljiltä vain reitin reunalla, kaveri sanoi olleen tosi rankka, lienee syynä kevään eka (?) kunnon lämmin päivä! No ehkä sitten nuo Laajavuoren mäet tehneet tehtävänsä kun mietin että onkos siellä montakin MÄKEÄ tuon Kyllönmäen lisäks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 8. maaliskuuta , 2007 Mäkeä on siinä kun uimahallin kohdalta lähdetään nousemaan Voionmaankadulle ja edelleen kun Aren aukiolta lähdetään nousemaan Puistokatua pitkin Taulumäelle. Seuraava kun Tourujoen rannasta noustaan sinne Priimuksen kulmalle ja sitten kun vesilaitoksen nurkalta noustaan Viitatornille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PH Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Myös PH menossa mukana ja ennätystä lähden yrittämään heti juoksukauden alkajaisiksi. Yllätys olis jos se tavoite toteutuu, mutta yritys tulee olemaan kova... ainakin alkumatkasta...ehkä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fubar Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Minä olen myös tulossa juoksemaan ensimmäistä puolimaratoniani. Tavoitteena maaliinpääsy, kun ei tässä vaiheessa kevättä vielä oikein vauhtiakaan ole. Tai no, toivottavasti löytyy edes vähän vauhtia lisää seuraavien parin kuukauden aikana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
van Hanen Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Mukana ollaan, tarkoituksena testata talven harjoittelun tuotokset sekä hakea vauhtia Forssan maratonia varten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Author Share Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Mäkeä on siinä kun uimahallin kohdalta lähdetään nousemaan ...QUOTE] Niin se mun kommentti onkos siinä mäkeä oli silleen pikku pilke silmäkulmassa heitetty... reitti on tosiaan koettu enkä itse pidä mitenkään mäkisenä. juoksu-"ura" aloitettu Laajavuoren mettissä, se ehkä vaikuttanee tähän asiaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PH Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 9. maaliskuuta , 2007 reitti on tosiaan koettu enkä itse pidä mitenkään mäkisenä. juoksu-"ura" aloitettu Laajavuoren mettissä, se ehkä vaikuttanee tähän asiaan... En minäkään erikoisen mäkisenä reittiä pidä. Harjotusmaastoihin verrattuna heleppo kuin mikä. Oma juoksu-ura myös aloitettu mäkisissä maastoissa eli tarkemmin Huhtasuo-Halssila-Vaajakoski reitillä ja siellä se "ura" edelleen pääsäntöisesti jatkuu joko juosten, hiihtäen, pyöräillen, sauvakävellen, sauvajuosten, loikkien tai miten milloinkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wide Lähetetty 15. maaliskuuta , 2007 Share Lähetetty 15. maaliskuuta , 2007 Olisikos jollakin antaa jotain yhteystietoja katujuoksun järjestävään tahoon, kun ei tuntunut oma hakeminen netistä tuottavan mitään tulosta? Juoksija-lehden ilmoittautumislomakekkin oli vielä viimevuoden tapahtumaan viittaava. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 15. maaliskuuta , 2007 Author Share Lähetetty 15. maaliskuuta , 2007 No ihan täältä Sepon kilpailukalenterista kun otat toukokuun ja katujuoksun niin löytyy sähköpostiosoite järjestäjälle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 16. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 16. huhtikuuta , 2007 Kävin pyöräilemässä Katujuoksun reitillä ja näytti olevan tie poikki Koskenharjun kentän kohdalta. Jotakin kaapeli- tai putkitöitä siellä tehdään. Toivottavasti saavat sen kaivannon peitettyä ennen Katujuoksua. Ohitusreitti kun on vähän tuhan mäkinen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
van Hanen Lähetetty 17. huhtikuuta , 2007 Share Lähetetty 17. huhtikuuta , 2007 Perjantaina 20.04 muuten viimeinen ilmoittautumispäivä halvemmalla hinnalla. Ainakin tuossa esitteessä. Liekkö sitten virheellinen tieto, kun tuossa kalenterissa on 4.5. http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=454&t=1523 Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 24. huhtikuuta , 2007 Author Share Lähetetty 24. huhtikuuta , 2007 Ääh. Toivottavasti oli väärin, vielä en oo ilmottautunut. On vielä jaksettava kinuta pomolta tuota kun ei selvää vastausta oo tullut maksavatko vaiko eikö. No ketkäs kaikki on tulossa? Taitaa yleensäottaen osallistujamäärä vaihdella aika paljon? Toissa vuonna kun itse olin tuntui olevan aikas vähän väkeä, viime vuosi meni mulla mahataudin jälkimainingeissa, silloin näytti olevan reilusti enemmän. Ja mukana ollessani olin toiseks viimeinen, viime vuonna olisin sijoittunut sillä ajalla hyvin! Mistään ei taida saada tietoja ilmoittautuneiden määrästä? (Jos taktikoisi ja kattois että on tarpeeks yrittäjiä ennenkun lähtee ite mukaan=)??) Joka tapauksessa ilmoittautuminen saattaa jäädä ens viikolle. Sinällään olen jo päättänyt mutta... Flunssaa oli ja nyt toivutaan mahataudista (taas, kirottu katujuoksu, sen alla on AINA kipeänä! No nyt on oltu jo, jospa ei tarttis samalla viikolla sitten enää sairastaa?). Katsellaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts