Jump to content
Juoksufoorumi.fi

henok (Kilsoja ja kyläkisoja)

Recommended Posts

2 tuntia sitten, Honkajoki kirjoitti:

Vielä olis tällainenkin vaihtoehto kuin luujohdekuulokkeet. Mulle ei napit myöskään sovi ja olen ollut urheilukäytössä todella tyytyväinen Aftershokzin Air -kuulokkeisiin. Ostin Verkkokaupasta n. satasella.

Joo, totta, olen tuollaisia joskus kaupassa kokeillutkin! Epäilyttää se, että kuuluuko mitään kun taustamelua (esim. liikenteen ääniä) on vähänkin enemmän, mutta ilmeisesti kuuluu?

• Replies 318
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lyhyt kisaraportti Jazz-hölkästä:   Kilpailu oli onnistunut sikäli, että tarkoitus oli lähteä 3:40-vauhtia liikkeelle ja katsoa, kuinka kauan jaksan. Jaksoin viisi kilometriä, sen jälkeen tu

Voi vitsi,  ja minä kun olin juuri aikonut kirjoittaa tänne, kuinka frisbeegolf on typerä laji. Nyt en kyllä viitsi.    Puolimaraton meni suunnitelman mukaisesti, vähän nopeamminkin. Taktiik

Juuh elikkäs.    Kauan olen huudellut tällä foorumilla muiden ketjuissa kertomatta mitään omasta harjoittelustani. Nyt siihen tulee muutos.    Olen nuori, alle kolmekymmenvuotias m

Posted Images

5 tuntia sitten, henok kirjoitti:

Joo, totta, olen tuollaisia joskus kaupassa kokeillutkin! Epäilyttää se, että kuuluuko mitään kun taustamelua (esim. liikenteen ääniä) on vähänkin enemmän, mutta ilmeisesti kuuluu?

Hyvin kuuluu! Itsekin epäilin, mutta olen kyllä ollut kaikin puolin tyytyväinen.

• Like 1

No niin, eilen juoksin ensimmäistä kertaa kovempaa sitten kesän. Meni hyvin! Vatsassa ei ollut mitään kovin huolestuttavia tuntemuksia ja vaikka juoksu tuntui ja varmaan näyttikin aika kehnolta, pääsin kuitenkin aika helpolla ihan hyviin vauhteihin. 

Otin varman päälle ja vedin 7x3 minuuttia kynnyksen tienoilla. Alussa vauhdit karkasivat kyllä tottumattomuutta vähän liian koviksi. Palauduin kuitenkin aina hyvin eikä ollut mitenkään inhottava olo missään vaiheessa. 

Vetojen vauhdit: 3:45, 3:50, 3:56, 4:05 (tässä pysähdyin vahingossa liian aikaisin), 3:50, 3:57, 3:49. Noista huomaa ainakin sen, että nopea juoksu on tällä hetkellä niin vierasta, että vauhdit eivät ole oikein kalibroituneet kroppaan. 

Positiivinen fiilis joka tapauksessa! Tästä se lähtee. 

• Like 7

Viikko oli tällainen:

Ma ap 7km

Ma ip 6 km

Ti ip tuo edellä kuvattu treeni, 12 km

Ke ap 7,5km

Ke ilta 3,5 km

To lepo

Pe ap 11 km sis yhteensä ehkä 4 km kovaa, jahtasin Strava-segmenttejä... Vähän noloa.

Pe ip 3 km juoksurattaiden testausta

La ap pitkis 22km loppunostolla

Su ilta 4 km 

Yht. 77 km. Hyvä viikko, nopeaa juoksua mukana ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ja ainakin nyt sunnuntai-iltana on kropassa ihan hyvä fiilis. Viikon ehdoton kohokohta oli lauantain pitkis: täydellinen lokakuun viileä, auringonpaisteinen sää, hyvä kulku ja löysin uusia, kivoja reittejä. 

• Like 5
3 tuntia sitten, puujalka kirjoitti:

Ilmeisesti mahavaivat on selätetty? (hehheh). Tsemppiä kisaan!

Olen ottanut niistä niskalenkin... ainakin toistaiseksi kivut ovat pysyneet poissa. Mikäpä olisi parempi tapa selvittää tilanne kuin täysivauhtinen puolimaraton!

Ihan hyvillä mielin olen lähdössä huomenna viivalle. Tavoitevauhti on tuntunut viime aikoina todella helpolta ja olen muutenkin elämäni kunnossa. Vasen takareisi on edelleen ollut vähän herkkä, mutta hyvällä lämmittelyllä uskon senkin kestävän. Onneksi nyt ei ole enää niin kylmä kuin vielä alkuviikosta. 

• Like 6