Jump to content
Juoksufoorumi.fi

henok (2021: 4000 km, 5 km alle 17:30, 10 km alle 37:00, 1/2M alle 1:20)

Arvostele ketju:

Share

Recommended Posts

9 minuuttia sitten, villea kirjoitti:

Eli pidetään aikatavoitteesta kiinni, mutta lyhennetään matkaa?

No eikös se ole ihan kelpo tavoite sekin? 🙂 Cooperissakin voi hyvin ajatella tätä. Ensin ajatuksissa tavoitteena 3000m, mutta jos tuntuu pahalta harjoittelun myötä, tavoitteen voi laskea, että josko menisi 2800m kuitenkin 😛 

4 minuuttia sitten, perttu kirjoitti:

Mutta onko alkuperäisessä suunnitelmassa silloin 1000 kpl ns. roskakilometrejä jos määrä laskee 1000 km ja aikatavoite on sama 🙂

Väitätkö, että toinen tavoite on toistaan tärkeämpi tai parempi? Ensinnä mainitun tietysti olettaisi olevan ykkösprioriteetti. Toisilla on aika, toisilla matkatavoitteita 😉 Henkisiä hyvinvointikilsoja varmasti ovat! 

6 minuuttia sitten, perttu kirjoitti:

Mutta onko alkuperäisessä suunnitelmassa silloin 1000 kpl ns. roskakilometrejä jos määrä laskee 1000 km ja aikatavoite on sama 🙂

En usko, että tarvitsen 5000 kilometriä juostakseni otsikon aikatavoitteet tänä vuonna, mutta uskon tarvitsevani ne pohjalle juostakseni paljon kovempia aikoja tulevaisuudessa. Simple as that. 

Viikonloppu meni saaristoreissussa, ja juoksu jäi sivuosaan. Lauantaina kuitenkin 15 kilometrin "pitkis" (1,5h). Sunnuntaina lepoa. Ihan hyväkin varmaan, että tuli vähän lepoa. Viikkokilometrit jäivät reiluun 70:een.

Tämä viikko intensiteetiltä vähän kevyempää, mutta määrää kyllä taas se 100 kilometriä.

Tällä viikolla tosiaan vähän kevyemmin, mutta olen silti ollut aika väsynyt. Nukkunutkin huonosti. 

Vasemmassa jalassa penikkatauti niin kuin jollain aloittelijalla. Minun tapauksessani siitä voi yleensä päätellä, että keskivauhtista juoksua on ollut liikaa ja äärihidasta liian vähän. Sääret ovat kyllä jäykkinä muutenkin. Pitää varoa, ettei pääse pahentumaan. 

Tiistaina kynnystreeni 7x3 min hyvin hallittua kynnysvauhtia. Tänään pitkis kaksi tuntia ja 23 kilometriä. Muuten hölkkäilyä. Keskiviikkona itse asiassa pyöräilinkin yhteensä n. 1,5 h. Vielä pitäisi 17 kilometriä saada tälle viikolle 100 päästäkseni. 

24 minuuttia sitten, henok kirjoitti:

Vasemmassa jalassa penikkatauti niin kuin jollain aloittelijalla. Minun tapauksessani siitä voi yleensä päätellä, että keskivauhtista juoksua on ollut liikaa ja äärihidasta liian vähän. Sääret ovat kyllä jäykkinä muutenkin. Pitää varoa, ettei pääse pahentumaan.

Mäkivedot saattaa tehdä tuota myös.

Turhauttavaa, kun paino laskee tasaisesti perjantaihin asti, mutta pomppaa sitten viikonlopun aikana takaisin lähtöpisteeseen. 

(Huomaatteko, kuinka ulkoistin kokonaan itseni tuosta yhtälöstä, ikään kuin painon muutoksilla ei olisi mitään tekemistä minun käyttäytymiseni kanssa...)

14 minuuttia sitten, henok kirjoitti:

Turhauttavaa, kun paino laskee tasaisesti perjantaihin asti, mutta pomppaa sitten viikonlopun aikana takaisin lähtöpisteeseen. 

(Huomaatteko, kuinka ulkoistin kokonaan itseni tuosta yhtälöstä, ikään kuin painon muutoksilla ei olisi mitään tekemistä minun käyttäytymiseni kanssa...)

Ihmeellistä, minulla sama vaiva. Taitaa olla tarttuvaa 🤨

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy