Jump to content
Juoksufoorumi.fi

musiikin kuuntelu, millä laitteella?


Recommended Posts

Radiohan se minusta tärkeämpi on kuin mitkään podcastit. Lätkää esim. voisi kuunnella kun käy vesijuoksemassa. En oikein diggaa podcasteista, kun niissä puhutaan niin hitaaseen tempoon. Toki voi olla, että olen kuunnellut vääriä lähetyksiä. Vesijuoksussa on se ongelma, että niillä radoilla on aina lörpöttelijöitä, eivätkä ne keskustele harjoittelusta, vaan esimerkiksi sairauksista tai jostain suhdeasioista. *****kaan kiinnosta jonkun tyypin häät tai lomamatka tai kuntoutuminen, joten haluan päästä vesijuoksemaan sellaisessa tilassa, etten kuule, mitä radalla puhutaan tai en ainakaan ymmärrä sitä. Niinpä voisin ihan hyvin kuunnella lätkämatsiselostuksia. Mitään humppaa en ala kuunnella, kun en ole sillai musiikista kiinnostunut. Discot on erikseen, musiikilla ei ole urheilemisen kanssa mitään tekemistä.

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Radiohan se minusta tärkeämpi on kuin mitkään podcastit. Lätkää esim. voisi kuunnella kun käy vesijuoksemassa. En oikein diggaa podcasteista, kun niissä puhutaan niin hitaaseen tempoon. Toki voi olla, että olen kuunnellut vääriä lähetyksiä. Vesijuoksussa on se ongelma, että niillä radoilla on aina lörpöttelijöitä, eivätkä ne keskustele harjoittelusta, vaan esimerkiksi sairauksista tai jostain suhdeasioista. *****kaan kiinnosta jonkun tyypin häät tai lomamatka tai kuntoutuminen, joten haluan päästä vesijuoksemaan sellaisessa tilassa, etten kuule, mitä radalla puhutaan tai en ainakaan ymmärrä sitä. Niinpä voisin ihan hyvin kuunnella lätkämatsiselostuksia. Mitään humppaa en ala kuunnella, kun en ole sillai musiikista kiinnostus. Discot on erikseen, musiikilla ei ole urheilemisen kanssa mitään tekemistä.

 

Sinä kun olet tuollainen sivistynyt ja laajasti asioista kiinnostunut kaveri, niin suosittelen sinulle Två nollor för mycket  -podcastia. Löytyy esim Soundcloudista.

 

Minusta kylläkin minkä tahansa asian kuuntelu juostessa häiritsee juoksemista,  mutta esim venytellessä tulee kuunneltua kaikenlaista matskua.

Link to comment
Share on other sites

37 minuuttia sitten, Snakster kirjoitti:

 

Sinä kun olet tuollainen sivistynyt ja laajasti asioista kiinnostunut kaveri, niin suosittelen sinulle Två nollor för mycket  -podcastia. Löytyy esim Soundcloudista.

 

Minusta kylläkin minkä tahansa asian kuuntelu juostessa häiritsee juoksemista,  mutta esim venytellessä tulee kuunneltua kaikenlaista matskua.

Kiitos suosituksesta, otan selvää mikä se on. Samaa mieltä, että kaikenlainen mökä häiritsee juoksua, erityisesti keskittymistä kovempiin harjoituksiin. Toisaalta jos vertaa siihen, että olen joskus joutunut istumaan autossa parkkipaikalla, enkä ole päässyt hiihtämään, kun radiossa on ollut joku pleijaripeli kesken, niin oishan se kiva, jos selostus välittyisi korvanappiin. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 1.9.2019 at 11.32, Odster kirjoitti:

 

 

Jos päädyt noihin, niin anna tänne jotain käyttökokemuksia. Jos mun nykyinen iPod särkyy, tartten korvaajan ja puhelin on mullekin liian iso vyölaukussakin raahattavaksi. Käsivarsikotelossa voisi joku vanha pienempi malli mennä, mutta ajatus ei houkuttele. Mun ongelma on useimmilla napeilla korvissa pysyminen. Toi sankarakenne voi olla toimiva. Puhelimet on kyllä melkein jo tappaneet pokkareiden lisäksi MP3-soittimetkin. Pitäiskö ihan varmuuden vuoksi hamstrata tollaset 🙂

tänään testasin niitä sony walkmanin mp3-kuulokkeita ja oli kyllä tosi hyvät! mullahan ei oikeen mitkää napit meinaa korvissa pysyä, mutta näitä ei tarvinnu kertaakaa korjailla vaan ne oli ja pysyi. äänenlaatukin oli mun mielestä hyvä. suosittelen! 🙂 ja kyseeshän oli siis tää: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/53358/gtgxf/Sony-Walkman-NW-WS410-4-GB-vedenkestava-MP3-soitin-sinivihre?gclid=CjwKCAjwzdLrBRBiEiwAEHrAYuWEGJH5ub1JmBYck3CVfZQN0unmi8hxsRmnw9RqutJBrnJebfEqwRoChJsQAvD_BwE

samalla reissulla tuli testattua myös uudet lenkkarit niin oli oikeen kunnon testilenkki 🙂

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy