Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Su 4.3.

joukor
 Share

Recommended Posts

Eka kunnon pitkä lenkki tänä vuonna: 21 km. Aikaa meni rauhalliseen ja paikoin erittäin liukkaissa olosuhteissa juostuun, paikoin käveltyyn (Keravajoen varsi hengenvaarallinen) lenkkiin 1.55 h. Eilisen valkoviinilipityksen jäljiltä kehossa runsaasti energiaa, jota tosiaan tuntui riittävän koko lenkin ajaksi.

30 km Keskuspuistossa lompottelijoiden hyvässä seurassa. Niin oli liukkaat kelit, että matka taittui mukavaa 5.12/km vauhtia. Syke pysyi aika hyvin kurissa, avg 133 (75%). Hiukan kyllä pohkeet tykkäsivät kyttyrää tuosta liukkaasta kelistä. Nyt saisi kyllä kääntyä kunnolla kevään puolelle nuo säät. Ikävää nilkutella noita jäisiä teitä viikkokaupalla.

:running: Rankka lenkki liukastellessa 11 km aikaan 1.13. Toi ei muistanu, että mulla ei oo nastoja!!!!! Vei minua ku pässiä narusta. Lopussa pakotin menemään oikeen kunnon puoliksi sulanutta pyörätietä ja sain vetää lopuksi semmosta 5 km tuntivauhtia. :sad: No tässähän vertyy tätä menoa melko hyvään kuntoon Aktia cupin 5 kilometrille parin viikon päästä.

:party0051: nyt syömään...

Lauran kanssa vedettiin ensin yhtä matkaa 10 km (n.7:30min/km), ja jonka jälkeen jatkoin itse vielä 8 km hiukan rivakampaa tahtia. Sykkeet pysyi jo paremmin aisoissa, vaikka sohjoa oli aika kiitettävästi paikka paikoin. Lenkki onnistui selkeesti paremmin kuin eilinen lenkura.

18 km / 2:09:03 / 7:10 min/km/ avg. 139