Baltsu 858 Lähetetty 30. elokuuta , 2019 Report Share Lähetetty 30. elokuuta , 2019 On 18.8.2019 at 00.55, Numerolapun paiskaaja kirjoitti: "Arvelisin että 90% katsojista luulee pärjäävänsä niissä paremmin kuin mitä oikeasti pärjäisi..." Katsoin kisoja. En usko, että löytäisin tuollaisessa ryteikössä kaikkia rasteja. tuo on se ongelma. Olen kerran ollut suunnistamassa, Paloheinässä jossain kisoissa 80-luvun puolivälissä. En ollut sitä ennen koskaan suunnistanut edes harjoituksissa, enkä oikein edes tiedä, voiko suunnistusta harjoitella missään. Anyway, "eksyin" ja oli pakko keskeyttää. Tulkitsin jonkun ojan väärin ja heti alkumatkassa meni varmaan 30-45 minuuttia yhden rastin etsimiseen. Minulla ja kartalla oli eri näkemys siitä, mitä joku viiva tarkoittaa. Siellä oli oikeasti siellä metsässä sellainen pieni oja, mutta sitä ei oltu merkattu karttaan ja se kartan oja oli joku muu oja. Koskaan en sitä rastia löytänyt, vaikka se piti olla sen hiihtolenkin varressa jossain. Alkumatkan siis juoksin sitä latupohjaa ja sitten kun menin skuugen puolelle, en löytänyt rastia. Lainaa Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 8 142 Lähetetty 30. elokuuta , 2019 Report Share Lähetetty 30. elokuuta , 2019 26 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti: tuo on se ongelma. Olen kerran ollut suunnistamassa, Paloheinässä jossain kisoissa 80-luvun puolivälissä. En ollut sitä ennen koskaan suunnistanut edes harjoituksissa, enkä oikein edes tiedä, voiko suunnistusta harjoitella missään. Anyway, "eksyin" ja oli pakko keskeyttää. Tulkitsin jonkun ojan väärin ja heti alkumatkassa meni varmaan 30-45 minuuttia yhden rastin etsimiseen. Minulla ja kartalla oli eri näkemys siitä, mitä joku viiva tarkoittaa. Siellä oli oikeasti siellä metsässä sellainen pieni oja, mutta sitä ei oltu merkattu karttaan ja se kartan oja oli joku muu oja. Koskaan en sitä rastia löytänyt, vaikka se piti olla sen hiihtolenkin varressa jossain. Alkumatkan siis juoksin sitä latupohjaa ja sitten kun menin skuugen puolelle, en löytänyt rastia. Mitä helvettiä, olet keskeyttänyt. Ja mitä oletkaan kisan keskeyttäjistä 10v jauhanut. Huh huh Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.