Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Baltsu

Keskuspuiston perverssit tuijottavat kourijat

Recommended Posts

Just now, Jim kirjoitti:

Tämä pitää paikkansa. Toisinaan lenkkipolulla on vastaan tullut selkeästi ulkonäköön/-asuun panostanut nainen (en ole törmännyt livenä vastaaviin miehiin). Juuri ennen kuin kohdataan, sipaisee nainen vaistomaisesti tukkaansa ja hymyilee. Hän ei tee sitä minun vuoksi vaan haluaa näyttää hyvältä ja toistaa tämän varmaan valtaosalle vastaan tulevista miehistä.

mä en ole ikinä nähnyt lenkillä Suomessa sellaista naista, joka olisi panostanut ulkonäköönsä. Muistatko mitä hänellä oli päällä? En yleensä vaatteita niin tarkkaan edes katso, mutta sen verran yleensä katson, että vilkaisen äkkiä, mikä tossumalli ja missä värityksessä. Harvalla juoksijalla on mitään niin merkittävää vaatetuksen osalta päällänsä, että niitä tarvitsisi tarkemmin noteerata, joten tosiaan keskityn kenkiin. Väittäisin silti, että muistaisin, jos olisin nähnyt panostaneen naisen. Muutamia asioita olen huomannut tuosta teemasta, että naiset tuntuvat liikkuvan niissä lenkkitrikoissa muutenkin, eivätkä peseydy ollenkaan salin jälkeen. Lähtevät ulos saman tien vähän kuin raksaäijät, jotka liikkuvat niissä huomiovaatteissa työmaiden ulkopuolellakin. Miehille on tärkeämpää juurikin se puhtaus ja siisteys. Siis keskimäärin. 

2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

mitään ei ollut vialla, vaan olin kenties vain hyvännäköinen

Onhan sellainen käsite olemassa kuin metsäläiset. Niinpä he eivät välttämättä ole tottuneet muihin ihmisiin ja sen takia kourivat ja tuijottavat. Tuosta olisi kiva saada jotain tutkimustietoa, mutta mahdollista se on. 

Voimia, koita kestää, aika kyllä korjaa aikanaan tuon tilanteen.

Nämä metsäläiset voivat muuten mahdollisesti olla sitä samaa marmeladit rohmuavaa pajupillin puhaltelijaporukkaa, jota on bongattu noissa pohjoisen karkeloissa? Tuskin ainakaan sokeroheteroista on kyse...

10 minuuttia sitten, Jim kirjoitti:

Välttäisin kaikkia paikkoja, joissa juoksijoilla on Asics:t

Tai Hokat tai NB:t. Ainoastaan siellä missä kaikki vetää Swoosheilla voi olla varmasti turvassa.

5 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti:

Harvalla juoksijalla on mitään niin merkittävää vaatetuksen osalta päällänsä

Käyn väärässä paikassa lenkillä, selvästi 🙂

Löysin tällaisen jutun Googlella:

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/67828-homo-orgiat-saikayttivat-isan

"

Poikansa kanssa kävelyllä ollut mies järkyttyi julkisesta seksiaktista Helsingissä heinäkuun alussa. Mies kertoo Vartti.fi:lle, että Laakson kallioilla vietettiin suoranaisia homoseksuaalien orgioita.

- Järkytys oli suuri, kun kävelin paikalle 3-vuotiaan poikani kanssa. Itse en ole tapahtuneen jälkeen kallioille uskaltautunut, mies kertoo lehdelle."

Joku on kommentoinut:

"Kallioilla vietettiin tosiaan Setan piknikkiä, joten kysymys kuuluu mitä ihmettä perheenisä poikineen siellä oikein teki?

Kyseessä taitaa olla uusi lajityyppi: kukkahattusetä!

"Itse en ole tapahtuneen jälkeen kallioille uskaltautunut, mies kertoo lehdelle." Tässä kohtaa perheenisä tuleekin kertoneeksi itsestään sen oleellisen."

Mulla on ollut ihan eri käsitys picniceistä. Olen luullut, että silloin istutaan viltillä ja syödään, mutta setassa ne ovatkin orgioita. Tämän luettuani tajusin, että me kourimista ihmettelevät juoksijat olemmekin kukkahattusetiä!

12 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti:

enkä mä ole tiennyt, että Keskuspuistossa on tollaista meininkiä tai "lenkkareiden sitojia".

Käyn väärässä paikassa lenkillä, selvästi 🙂 🙂 

On siellä varmaan jossain päin, mutten ole koskaan törmännyt mihinkään keskustelussa mainittuun ilmiöön paitsi juoppoihin, juoksen varmaan vääriä polkuja. No en toisaalta ole tuolla juossut kuin jotain ehkä 5000 km yhteensä, pintaraapaisu siis.

Muutaman kerran (ehkä pari kertaa vuodessa) jotkut mummot on liponut kielellään huulia ihan edessä. En tiedä onko tuo heiltä tahatonta vai yrittävätkö iskeä heh heh? Pitäisiköhän vastata samalla lailla?

Grannyt ei oikein innosta tässä iässä.

Itse juoksen lähes kaikki lenkkini Keskuspuistossa enkä ole havainnut edellä mainittua riettautta saati pientäkään kopelointia ketään kohtaan.

Arvelisin että jälleen se pieni riehakas vähemmistö on päässyt median huomioon. Tokihan he aiheuttavat häiriötä, kovastikin, kun osuvat kohdalle, mutta ei tällaisesta toiminnasta kannata normia tehdä. Keskuspuisto on hyvä ja rauhallinen liikuntapaikka edelleen, vaikka joku perverssi kouraisija kyttäilisikin ohikulkijoita.

Emme elä paratiisissa, eikä näköpiirissä ole jalostaa ihmisestä viisasta, joten taitaa olla parasta vain ennakoida tilanteet mahdollisuuksien mukaan, yrittää sopeutua , tai "ottaa ritolat".

Keksin hyvän vitsin, nyt ei punavihreiden kannata pahastua. Stravasta kun bongasin sellaisen ryhmän kuin vegan runners, niin jos osuu tuolla Keskuspuistossa juostessaan tuollaisten orgioiden mestoille, niin pitäisikö silloin sanoa "vegan runners otaksun?  😀 Vanhoissa suomifilmeissä sanottiin usein lauseen loppuun tuo otaksun. Voisi mennä höpöheinä väärään kurkkuun.

Täytyy varmuuden vuoksi miettiä muitakin lauseita. Uutelassa kun kävin poluilla niin siellä ei näkynyt ketään. Ei ollut mikään brokeback mountain se metsä. Ei tollasiin paikkoihin voi pöllähtää sillai, että luulevat samaan porukkaan kuuluvaksi. Metsät kyllä alkavat olla hazardipaikkoja. Jani Toivolahan kertoi kerran iltapäivälehdessä, mitä hänelle oli käynyt kerran New Yorkissa metsässä puuta vasten. Ties vaikka tämä olisi se syy, miksi vihreille ne vihreät jutut ovat niin lähellä sydäntä. Sellaista kähmintää puolin jos toisin. Se kähmintä kuuluu politiikkaan ja jännästi Eduskunnassa esiintyy sitten seksuaalista ahdistelua yli puoluerajojen. Harmi, että Teuvo lähti Brysseliin, koska hän jos joku olisi ollut sopivan ulalla oleva henkilö ottamaan selvää Keskuspuiston todellisuudesta.

Jotenkin muistelisin, että siellä oli joku polkujuoksukisakin. Onkohan se niinkuin ampumahiihtoa, että juoksun lisäksi on irstailuosuus. Muistelisin myös sitä, että kaupunkibulevardicasessa oli epäilys, että Keskuspuisto kaventuu. Olisiko se kaistaleen katoaminen paljastanut irstailun. 

• Like 1

Tämä oli hyvä päivän keventävä aihe.

Nopea juoksufoorumilainenhan kyllä säntää karkuun, jos siellä lenkillään mennessään vähän kourii naisia (tässä onkin hyötyä kovasti juoksunopeudesta). Monilla naisillahan ukko on sen näköinen, että tuskin montaa sataa metriä edes jaksaa juosta (jos siis säntää perään).

Itse en Keskuspuistossa käy lenkillä.

On 16.7.2019 at 22.06, PekkaS kirjoitti:

Nopea juoksufoorumilainenhan kyllä säntää karkuun

Ei taida kovin moni täällä vaan päästä noita pahamaineisia hazardeja vegaanijuoksijoita karkuun, sen verran hyvin ovat pärjänneet alkuvuoden kisoissa. Paras vaan alkaa nauttia kaikkien sitä höpöheinää 🙂