Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Baltsu (vielä kerran kohti maratontavoitetta)

Recommended Posts

• Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Minä maksan. @Baltsu saa multa 100e jos juoksee Vantaalla maratonin maaliin. Tulospalkkiota tulee toinen 100e jos on mua nopeampi. 

Pakko itsekin pari rivin verran heittää löylyä kiukaalle. Baltsulla juoksun osalta suurin ongelma on mielestäni se, että kovemmat lenkit eivät maistu. AIna on jotain häikkää ja kovempi treeni jää väli

Käytän nyt perjantai-iltana ennen lenkkiä sen verran aikaa, että hahmottelen tähän suunnitelmani. Viimeiset 5v ovat menneet perseelleen sairastelujen ja vammojen suhteen, joten on sellainen fiilis, et

Posted Images

Pitääkö ostaa kori koffia varuilta, tuukko 2019 vantaalle. Sponssaan kisasi ja jos voitat 30min minut saat korin olutta. 3 tai 4 sinun päätös

Aika paljon täytyy asioita onnistua ennenkuin pääset viivalle. 

Se on plussaa että avasit oman ketjun ja tänne pääsee vastavuoroisesti kommentoimaan asioita

Kyllä sub 2:50 on ihan absoluuttinen minimitavoite. Niin paljon on Baltsu muita foorumilla haukkunut ja yleisellä tasolla peruskuntoilijoita solvannut, haukkunut, nälvinyt ja muuten vaan pitänyt surkeina ihmisinä. Yli neljän minuutin kilometrivauhti Baltsun maralla on suoraan hylätty suoritus.

Kuten vuosikymmenen alussa Comrades-yritykseen, toivotan menestystä ja terveitä kilometrejä! Samaan hengenvetoon, turha toivoa sievempää käsittelyä kuin itse on kohdistanut muihin, kyllä sen verran pitää selkärankaa ja nahkaa löytyä.

Blogin idea harjoittelukeskustelusta hyvä. Pidä huolta palautumisesta, siinä kunto nousee.

13 minuuttia sitten, riopentti kirjoitti:

Kuten vuosikymmenen alussa Comrades-yritykseen, toivotan menestystä ja terveitä kilometrejä! Samaan hengenvetoon, turha toivoa sievempää käsittelyä kuin itse on kohdistanut muihin, kyllä sen verran pitää selkärankaa ja nahkaa löytyä.

Blogin idea harjoittelukeskustelusta hyvä. Pidä huolta palautumisesta, siinä kunto nousee.

Ja ainakin itsellä pieni alkomäärä illalla syö unen laatua. Joten tuossa olis baltsulla helpoin tie saada palautusta kun uni paranee jos jättää alkon vähemmälle

Tässä yllä viitattu Comrades Comrades hopea 2014

Kyllä linkin tekstistä paistaa jonkinlainen realismin puute. Kannattaa tähän yritykseen lähteä nöyrästi. Kannattaa tunnustaa oma realistinen kunto lähtötilanteessa tai muuten tämäkin jää uhoamiseksi. Jos taas tämä oikeasti sujuu systemaattisesti kovaa työtä tehden, niin tätä on kiinnostava seurata

4 tuntia sitten, puujalka kirjoitti:

Hienoa! Toivottavasti saadaan hyvät ja vilkkaat ja asialliset keskustelut tänne.

Vaikka et meinaa pitää päiväkirjaa, laita nyt kuitenkin jossain välissä edes kokonaisia viikkoja, koska ei yksittäiset harjoitukset oikein merkitse mitään jos ne on kokonaisuudesta irrallaan.

Täytyy miettiä tuota. Kaikki harjoitukset on Stravassa ja nähtävissä esim. Juoksufoorumin unofficialryhmän kautta. 

3 tuntia sitten, riopentti kirjoitti:

Minä olen aina ollut reilu kaikille muille paitsi heille, jotka eivät ole edes yrittäneet eli hölkkääjille, numerolapun raiskaajille ja muille, joiden tarkoitus on lyödä kaikki asiat läskiksi ja saada muidenkin tulokset menemään päin helkkaria. Minusta pitää voida vaatia edes sitä, että yrittää ja sitoutuu. Juoksufoorumilla on ollut keskimäärin juuri päinvastoin asiat. Kaljapäissään kirjoitellaan ja ihannoidaan 5 tunnin tuloksia. Missä muussa asiassa maailmassa eletään tollaisessa kuplassa, jossa eletään valheessa kuin mitä täällä oli joku 5v sitten? Se oli täyttä huijausta koko juttu. Kaiken huippu oli se hullu, joka hyökkäsi kauppakorkeakoulun luentosaliin. Sekin saatiin täällä menemään minun piikkiini vaikka olen kaikkea epämääräistä käyttäytymistä vastaan. 

Minulla on sen verran kokemusta muilta elämän alueilta ja jutellut tästä aiheesta myös kestävyysurheilussa olympiatason urheilijoiden kanssa, että tiedän, että se oli täyttä kusetusta se hölkkämeno täällä aikanaan. Jokainen tietää, että jonkun 4h maran tekee ilman yhtään lenkkiä ja me, jotka yritimme parhaamme, olimmekin yht'äkkiä jonkinlaisia terroristejä. Met, minä ja jtg muutamia mainitakseni. Se on jännä, että usein on niin, että ne, jotka leimataan mulkuiksi, antavat kuitenkin eniten sellaista positiivista palautetta, joka edesauttaa tavoitteen saavuttamiseen. Pitää pystyä selittämään miksi joku asia pitää tehdä jollakin tavalla. Focus pitää olla tavoitteessa, eikä missään ajanvietteessä. He jotka viettävät aikaa, menevät jakamaan naisten kympin maaliin ruusuja. 

Oli se kumma juttu, että on ollut olemassa joku sellainen yhteisö, jossa henkenä oli se, että jostain suorituksesta pitäisi suoriutua mahdollisimman huonosti. Okei myönnän, että olin mukana 6.lk laulukokeessa hankkeessa, jossa pyrimme laulamaan niin huonosti kuin pystyimme, mutta se oli protesti, koska meidän mielestämme koko aine oli skeidaa. Mutta miksi joku on vapaaehtoisesti mukana juoksussa, jos juoksu on skeidaa? Nyt tämä palsta on siistiytynyt kiitos kpk:n, jonne siirtyi pahimmat häiriköt ja osa suomi24:een. 

En olisi aloittanut tätä ketjua muuten ellei @ForrestG olisi kirjoittanut erittäin perusteellisen ja mietityn vastauksen viime yönä ja toisena perusteluna oli se, että palsta vihdoinkin tänään alkoi toimia jotenkin. Viestit menevät läpi paremmin, eikä tarvitse joka hetki epäluuloisena miettiä, mitä joku juonii selän takana, eikä tule sellaisia fiiliksiä, että tekisi mieli heittää käsipaino ikkunasta läpi pelkästään sen takia, että on joku urheiluyhteisö, jossa jengi on mukana vain pelleilemässä. Eli Imatralle menee kiitos. Sain paljon ajatuksia vastauksesta, johon oli satsattu ja arvostan sitä tosi paljon. Samalla tavalla olen saanut positiivisia vinkkejä esim. Eltsussa. Usein on niin, että paremmat urheilijat kokevat, että se ei ole heiltä pois, jos jakavat tietoutta. Sen sijaan he, jotka eivät itse viitsi edes yrittää, ovat niitä, joilla on ongelmia joka asiassa. Työelämässä irtisanoisin nämä tyypit millisekunnissa. 

Se oli hyvä kun olin miettinyt, että olisi aika hyvin avoimeen keskusteluun, niin hyvin äkkiä kävi ilmi, että sama vanha stalinistisuus on edelleen vallalla. Ensin sanotaan, että kannustetaan, mutta samaan hengenvetoon lisätään kuten missä tahansa kommunistisessa totalitaarisessa järjestelmässä, että tarkkaillaan jokaista hengenvetoa ja rankaistaan. Tämä on juuri se syy, minkä takia kenenkään ei pitäisi valita vapaaehtoisesti juoksua lajiksi, vaan esim. golf tai tennis ja minkä vuoksi esim. 2013 tapahtumat ja asianomaiset ovat keskeisessä roolissa muistelmissani. Hyvä tietää, ettei mikään ole muuttunut vasemmistopiirien katkeruuden suossa. 

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy