Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Baltsu (vielä kerran kohti maratontavoitetta)

Recommended Posts

• Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Minä maksan. @Baltsu saa multa 100e jos juoksee Vantaalla maratonin maaliin. Tulospalkkiota tulee toinen 100e jos on mua nopeampi. 

Pakko itsekin pari rivin verran heittää löylyä kiukaalle. Baltsulla juoksun osalta suurin ongelma on mielestäni se, että kovemmat lenkit eivät maistu. AIna on jotain häikkää ja kovempi treeni jää väli

Käytän nyt perjantai-iltana ennen lenkkiä sen verran aikaa, että hahmottelen tähän suunnitelmani. Viimeiset 5v ovat menneet perseelleen sairastelujen ja vammojen suhteen, joten on sellainen fiilis, et

Posted Images

Voihan nenä täällä on käyty siivoamassa. Olin tuossa mangneetissa tutkimuksissa enkä kerenny vastaamaan, kuvakaappaukset otin.

Olin jo laittamassa vastineeksi muutaman viestin mitä baltsulta sain missä hän uhkaa viedä sepon työpaikat ja vihjaa että on vaarassa koko perhe.

Mutta olkoon vielä jemmassa, sepolle olen ne toki toimittanut jos jotain sattuu niin olen ainakin varottanut

29 minuuttia sitten, juusok kirjoitti:

Tee se, ja vielä viikko pari päälle!

En usko että baltsulle lepo auttaa. Lääkkeitä vaatii

10 minuuttia sitten, Jalmari kirjoitti:

Tämä ketjun maratontavoite on mennyt sekavaksi. Ehkä pitäisi laittaa palikat järjetykseen ja aloittaa alusta "puhtaalta pöydältä".

juuri näin..ensin kunto..ja sen mukaiset tavoitteet..ei perse edellä puuhun. sen takia on hyvä reenata+tehdä testi juoksuja..

et ei luule itestään liikoja- realismia.

A-studiossa oli juttua tosta vihapuheesta. Toimittajatkin kokevat sitä. Syynä: kirjoittajat huvittavat itseään. Eli kaiken maailman paskasakki jauhaa skeidaa foorumilla, kun huvittavat itseään. Ostan vaikka tuhat litraa kossua, jos grigori ja muu porukka ryyppää ja lopettaa kirjoittamisen tänne palstalle. Hupi tulee silloin muualta. 

30 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti:

A-studiossa oli juttua tosta vihapuheesta. Toimittajatkin kokevat sitä. Syynä: kirjoittajat huvittavat itseään. Eli kaiken maailman paskasakki jauhaa skeidaa foorumilla, kun huvittavat itseään. Ostan vaikka tuhat litraa kossua, jos grigori ja muu porukka ryyppää ja lopettaa kirjoittamisen tänne palstalle. Hupi tulee silloin muualta. 

Et osta kuitenkaan. Lupaat vaan kuten yleensä täällä. 

tunti sitten, Baltsu kirjoitti:

Eli kaiken maailman paskasakki jauhaa skeidaa foorumilla, kun huvittavat itseään. 

Tässä pata kattilaa soimaa. Mielestäni sinulla ei ole oikeutta ollenkaan suuttua siitä, jos paskasakki jauhaa sinusta skeidaa sekä samalla huvittaa itseään; niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ja sitä saa mitä tilaa. 

Eikä siinä, en itsekkään koe oikeudekseni ruveta ”paskasakkia” (joskaan, en kritisoijista tuollaista termiä käytä) mollaamaan, jos kritiikkiä tulee. Vastaan kirjoittamalla siihen sen hetkisen tietoni mukaan mitä vastaan, mutta ei kait sen kannata antaa mennä tunteisiin. Juoksu on harrastus, ja tämä foorumi on informaation jakokanava joka tukee harrastusta, sekä on myös ajanviete, siitä on elämää suurempaa tunnekuohua turha ottaa. 

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy