Popular Post Snakster 991 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Popular Post Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Minä olen itseäni fiksummilta ja kokeneemmilta kuullut, että sellainen kaksi minuuttia per kilometri olisi hyvä olla eroa viikon kovimman ja kevyimmän treenin vauhdeissa. Esim itse vedin menneellä viikolla 2 km:n vetoja, joista viimeisin meni 3.40 -vauhtia, joten kevyen lenkin vauhti pitäisi sitten olla 5.40.Sen verran fuskasin, että menin vain noin 5.30 vauhtia viikon kevyimmissä treeneissä, mutta minusta tuo on melko hyvä nyrkkisääntö ja takaa riittävän laajan skaalan ja mahdollistaa laadukkaan tehoharjoittelunkin. kimmoke, riopentti, GrigoriSoiros and 7 others 7 3 Lainaa Link to post Share on other sites
juusok 855 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 tunti sitten, Baltsu kirjoitti: Joka tapauksessa otan nyt rennosti ja pidän lepoa harjoittelusta kunnes fiilis on taas sellainen, että kroppa kestää treeniä. Eli vain kevyttä fillarointia tai lenkkiä toistaiseksi. Tee se, ja vielä viikko pari päälle! Reenaaja and GrigoriSoiros 2 Lainaa Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 8 142 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Voihan nenä täällä on käyty siivoamassa. Olin tuossa mangneetissa tutkimuksissa enkä kerenny vastaamaan, kuvakaappaukset otin. Olin jo laittamassa vastineeksi muutaman viestin mitä baltsulta sain missä hän uhkaa viedä sepon työpaikat ja vihjaa että on vaarassa koko perhe. Mutta olkoon vielä jemmassa, sepolle olen ne toki toimittanut jos jotain sattuu niin olen ainakin varottanut 29 minuuttia sitten, juusok kirjoitti: Tee se, ja vielä viikko pari päälle! En usko että baltsulle lepo auttaa. Lääkkeitä vaatii Lainaa Link to post Share on other sites
juusok 855 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 3 minuuttia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti: Olin jo laittamassa vastineeksi muutaman viestin mitä baltsulta sain missä hän uhkaa viedä sepon työpaikat ja vihjaa että on vaarassa koko perhe. Mitä hittoa??? Mennyt taas kasetti pahemmin jumiin? Lainaa Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 8 142 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 47 minuuttia sitten, juusok kirjoitti: Mitä hittoa??? Mennyt taas kasetti pahemmin jumiin? Tämä oli jo pari kk sitten... mut tuli vaan mieleen kun baltsu heitteli hermojen kestävyydestä.... Baltsun pitäs hommata alkolukko näppikseen Lainaa Link to post Share on other sites
joukor 6 546 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti: Ajattelin, ettei kai mulla sellaista hiljaista infarktia ole ollut. Tuohan kyllä kannattaisi tutkituttaa, vaikka et ns. riski-iässä vielä olekaan. GrigoriSoiros 1 Lainaa Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 8 142 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 22 minuuttia sitten, joukor kirjoitti: Tuohan kyllä kannattaisi tutkituttaa, vaikka et ns. riski-iässä vielä olekaan. Mutta kuuluuko riskiryhmään on toinen juttu joukor 1 Lainaa Link to post Share on other sites
juusok 855 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 42 minuuttia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti: Tämä oli jo pari kk sitten... mut tuli vaan mieleen kun baltsu heitteli hermojen kestävyydestä.... Baltsun pitäs hommata alkolukko näppikseen Ok, aattelin että nopeasti ailahtelee, kun nyt ollut kuitenkin suht ok viime aikoina... Lainaa Link to post Share on other sites
joukor 6 546 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 18 minuuttia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti: kuuluuko riskiryhmään on toinen juttu Jep. Hyvä kaverini meinas kuolla tuohon. Eikä tosiaan ollut k. 40 v. GrigoriSoiros 1 Lainaa Link to post Share on other sites
Jalmari 37 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Tämä ketjun maratontavoite on mennyt sekavaksi. Ehkä pitäisi laittaa palikat järjetykseen ja aloittaa alusta "puhtaalta pöydältä". GrigoriSoiros, huh huh and PCB 2 1 Lainaa Link to post Share on other sites
Reenaaja 3 054 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 10 minuuttia sitten, Jalmari kirjoitti: Tämä ketjun maratontavoite on mennyt sekavaksi. Ehkä pitäisi laittaa palikat järjetykseen ja aloittaa alusta "puhtaalta pöydältä". juuri näin..ensin kunto..ja sen mukaiset tavoitteet..ei perse edellä puuhun. sen takia on hyvä reenata+tehdä testi juoksuja.. et ei luule itestään liikoja- realismia. Wallander, huh huh and Raaka Arska 2 1 Lainaa Link to post Share on other sites
Baltsu 858 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Author Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 A-studiossa oli juttua tosta vihapuheesta. Toimittajatkin kokevat sitä. Syynä: kirjoittajat huvittavat itseään. Eli kaiken maailman paskasakki jauhaa skeidaa foorumilla, kun huvittavat itseään. Ostan vaikka tuhat litraa kossua, jos grigori ja muu porukka ryyppää ja lopettaa kirjoittamisen tänne palstalle. Hupi tulee silloin muualta. GrigoriSoiros 1 Lainaa Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 8 142 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 30 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti: A-studiossa oli juttua tosta vihapuheesta. Toimittajatkin kokevat sitä. Syynä: kirjoittajat huvittavat itseään. Eli kaiken maailman paskasakki jauhaa skeidaa foorumilla, kun huvittavat itseään. Ostan vaikka tuhat litraa kossua, jos grigori ja muu porukka ryyppää ja lopettaa kirjoittamisen tänne palstalle. Hupi tulee silloin muualta. Et osta kuitenkaan. Lupaat vaan kuten yleensä täällä. Lainaa Link to post Share on other sites
ForrestG 1 509 Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 Report Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2019 tunti sitten, Baltsu kirjoitti: Eli kaiken maailman paskasakki jauhaa skeidaa foorumilla, kun huvittavat itseään. Tässä pata kattilaa soimaa. Mielestäni sinulla ei ole oikeutta ollenkaan suuttua siitä, jos paskasakki jauhaa sinusta skeidaa sekä samalla huvittaa itseään; niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ja sitä saa mitä tilaa. Eikä siinä, en itsekkään koe oikeudekseni ruveta ”paskasakkia” (joskaan, en kritisoijista tuollaista termiä käytä) mollaamaan, jos kritiikkiä tulee. Vastaan kirjoittamalla siihen sen hetkisen tietoni mukaan mitä vastaan, mutta ei kait sen kannata antaa mennä tunteisiin. Juoksu on harrastus, ja tämä foorumi on informaation jakokanava joka tukee harrastusta, sekä on myös ajanviete, siitä on elämää suurempaa tunnekuohua turha ottaa. riopentti and Raaka Arska 2 Lainaa Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Osallistu keskusteluun
Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.