Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Baltsu (vielä kerran kohti maratontavoitetta)

Recommended Posts

3 tuntia sitten, JHan kirjoitti:

Tuo harjoitus kuulostaa erittäin hyvälle. Hienosäätönä ehdotan kuitenkin, ettei sitä paitaa oteta pois päältä ja heitetä pyykkikoriin, vaan se pitää REPIÄ pois päältä. Alennusmyynneistä saa parilla eurolla t-paitoja. Ei tule kovin kalliiksi, tuo on kuitenkin avainharjoitus, joka toteutetaan harvoin.

Tässä voisi olla ihan hyvä mallisuoritus:

Paidan repimisen tekniikka

Arveletko, että tämä touhu on @Baltsulla rahasta kiinni tai että @Baltsu suostuisi käyttämään mitään rahvaalle tai ns. heikommalle ainekselle tarkoitettuja vaatekappaleita?

• Replies 421
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Minä maksan. @Baltsu saa multa 100e jos juoksee Vantaalla maratonin maaliin. Tulospalkkiota tulee toinen 100e jos on mua nopeampi. 

Pakko itsekin pari rivin verran heittää löylyä kiukaalle. Baltsulla juoksun osalta suurin ongelma on mielestäni se, että kovemmat lenkit eivät maistu. AIna on jotain häikkää ja kovempi treeni jää väli

Käytän nyt perjantai-iltana ennen lenkkiä sen verran aikaa, että hahmottelen tähän suunnitelmani. Viimeiset 5v ovat menneet perseelleen sairastelujen ja vammojen suhteen, joten on sellainen fiilis, et

Posted Images

Missäs mestari oikeen koheltaa, kun ei päivityksiä näy? 

Tässä olisi voinut jo ehdotella osallistumaan Helsinki Maratonille 24.08., niin saisi 3h alituksen tälle vuodelle, ja ensi vuonna ei olisi niin kovia paineita. Tuo osuisi kunnonajoituksen kannalta vielä melko optimaalisesti, kun syyskuussa ei enää suorituskyky juurikaan nouse, ja itseasiassa alkaa laskemaan jo puolenkuun kohdalla. 

• Like 5
  • Haha 1
29 minuuttia sitten, ForrestG kirjoitti:

Missäs mestari oikeen koheltaa, kun ei päivityksiä näy? 

Tässä olisi voinut jo ehdotella osallistumaan Helsinki Maratonille 24.08., niin saisi 3h alituksen tälle vuodelle, ja ensi vuonna ei olisi niin kovia paineita. Tuo osuisi kunnonajoituksen kannalta vielä melko optimaalisesti, kun syyskuussa ei enää suorituskyky juurikaan nouse.

Kävin oikein katsomassa blogiaan ja on se hengissä. Samaa juttua vuodesta toiseen....

No laitetaan tähän hieman epätrendikäs mielipide, käyn itse katsomassa Baltsun blogin liki päivittäin, ei se ole minulta pois jos blogi saa seuraajan. Päinvastoin, saan seurata mahdollisesti kiinnostavan bloggauksen hyvin vähällä vaivalla ja usein blogissa on ihan OK luettavaa. Ainakaan itse en jaksaisi kirjoitella liki päivittäin blogia, josta ei saa juuri mitään, ainakaan taloudellisesti.

Ainakin tätä foorumia Iso-B rikastuttaa huomattavasti, moderointi pois niin täällä olisi edes hieman elämää.

• Like 2
16 minuuttia sitten, ErAh kirjoitti:

No laitetaan tähän hieman epätrendikäs mielipide, käyn itse katsomassa Baltsun blogin liki päivittäin, ei se ole minulta pois jos blogi saa seuraajan. Päinvastoin, saan seurata mahdollisesti kiinnostavan bloggauksen hyvin vähällä vaivalla ja usein blogissa on ihan OK luettavaa. Ainakaan itse en jaksaisi kirjoitella liki päivittäin blogia, josta ei saa juuri mitään, ainakaan taloudellisesti.

Ainakin tätä foorumia Iso-B rikastuttaa huomattavasti, moderointi pois niin täällä olisi edes hieman elämää.

En usko että modea on. B.llä on varmaan herneet nenässä?? Ehkä

On 17.7.2019 at 01.33, Seppo kirjoitti:

Viesti sisälsi väkivaltaa ja siksi editoin sitä. Nuo mielipiteet voi pitää ominaan tai voit kirjoittaa niitä muualle. Eivät kuulu tänne. 

Tähänkö ne viestit loppuivat? Tämä alkoi juuri käydä mielenkiintoiseksi kun täällä alkoi näkyä tarkkaa analyysia ja valmennusvinkkejä.

• Like 1