Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 9


 Share

Recommended Posts

Ma. - Ke. Hiihtoloman viettoa mökillä hiihdellen luistellen ja lasketellen eli ulkoilun merkeissä.

To. Tv Kevyt 6km 37:57/135 (6.15/km), reipas 22.12/152 (5.30/km),Vr 2km. Eli 12km yhteisaikaan 1:13:06 141 keskisykkeellä.

Aikamoista lumisohjoo ja mukavata vastatuulta... puh huijaa!!!

Pe. Lepo

La. TV Kevyt 9km 60min 138 avg.sykkeellä

Eipä oikein kulkenut...

Su. TV Kevyt 15.4km 1:39:08 137avg (6.27/km)

Meinasin pitää levon kun eilinen meni niin onnettomasti, onneksi en pitänyt, oli mukava juosta !

Viikkoon 36.4 km ja paljon muuta ulkoilua. Kunpa nyt ens viikosta sais vähän tehokkaamman.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma: VK + MK 4*800m, avg 4:26/km, ei syketietoja, mutta tavoittelin loppusykkeitä 160-165. + vr 3.6 km.

Ti: Lepo

Ke: PK 12.2 km, 1:31, 7:28/km, 116 (62%).

To: Lepo + vartalojumppa , toistoja 600+

Pe: Yläkropan hieronta + PK 12.1 km, 1:27, 7:16/km, 120 (64%)

La: Pitkis 25.2 km, 2:44.21, 6:31/km, ei syketietoja, muttei ollut myöskään pk:ta jälkimmäinen puolisko, 6:03/km. Ajattelin palkita jalat ja annoin niille vapauden mennä sitä vauhtia kuin tykkäävät. Pitäis vaan pitää tuo päätösvalta itsellä, niin ei tulis hurjasteluja.

Su: Hiihto 1:16, ~8 km, 105 (56%) vaimon kanssa.

Yht. 7:48, 63.7 km, 2400 kcal. Kova viikko.

Link to comment
Share on other sites

Ma hieroja ja lepoa

Ti 2km vr + 10km ~maratonvauhtista 5:02/153 + 2km vr.

Treeni yht 1.13 , 14km , 5:14/km , HR147. Ihan kohtalaisesti kulki, ei mitään huippufiilistä.

Ke kevyttä 1.09 , 12km , 5:43/km , HR136.

Lumessa pohrustamista, viis senttiä sellaista ruskeaa lunta. Ei ois haitannut vaikka olis aurattu. Huomenna lajinvaihto suksille.

To Suunnitelmissa oli kiertää Paloheinän kolmonen 7 kertaa. Hiihto lähtikin kulkemaan ihan hyvin vaikka keli olisi voinut olla parempi. Sitten ekan kierroksen lopulla alkoi taivaalta putoilemaan jalkarättejä ja luistelubaanalta meni hetkessä vanhat jäljen umpeen ja keli meni tosi nihkeeksi märästä räntäsateesta, kuin olisi koko ajan kiivennyt ylämäkeä. Alamäkiinkin joutui luistelemaan. Kolme kiekkaa riitti tänään. 41min , 9.3km , HR145. Voi tsiisus mikä keli!

Pe pk-lenkki 1.15 , 14.2km , 5:18/km , HR 144.

Fiilis oli väsynyt koko päivän kun vielä sää oli sumuisen harmaa niin ei olis viitsiny lähtee minnekään lenkille.

Onneksi tuli mentyä kun juoksu kulki odotettua paremmin. Välillä oli sohjoa ja lätäköitä, muuten ihan ok keli.

La hiihtoa vapaalla Paloheinässä 1.42 , 26km , HR141. Latu oli paikoin sohjoinen ja pehmeä, ja luisto olisi voinut olla parempi. Vitosen lenkki oli parempi kuin kolmonen kun sitä oli hiihdetty vähemmän, vaikka se kärsii lumipulasta.

Su pitkä 2.24 , 25km , 5:45/km , HR131.

Viikosta tuli treenaamiseen tuhlattua aikaa 8.25, josta 65.2km ja luisteluhiihtoa 35.3km eli yhteensä tuli liikuttua 100.5km.

Viikon teema oli siis pk ja määrä, ensi viikolla kevyt viikko.

Link to comment
Share on other sites

Perusmenoa taas käynnistellään. Viikonloppu oli rankka, huh huh...:crutch:

Onneksi näitä kemuja on vain harvoin...

Ma 55min pk-juoksua / ks. 130.

Illalla polskuttelua Forssan vesihelmessä lasten kanssa. Terkkuja vaan Artturille, pieni maailma!

Ti Reippaampi yhdistelmä. Juoksu-Hiihto-Juoksu (2,5+15+2,5)

1,18,30 ja 153.

Ke aamu 19km pyörä

iltapäivä n.23km pyörä sis. 6x2min penkistä reipas mäki

ilta 2000m uintia, lättäreiden testausta

To Kuntopyörä 60min sis. 3-4-5-6-6-5-4-3min reipasta tehokkaampaa pyöritystä

Pe uinti 2500m sis 3x300 reippaammin

La Juoksu 20km sis. 4-8-12-12-8-4min kovempaa (1,25 ja 150 / vedoissa n. 165)

Su juoksu-hiihto-juoksu 2,5+33+2,5km / 2,21 ja 142. Tosi liukas keli!

Ihan ok viikko. Unet vähän huonolla kun on pikkuväki sairastellut, mutta eiköhän se taas tästä.

Juoksua 42km, hiihtoa 48km, pyörän päällä 2h15min ja uintia 4,5km.

Oikeastaan aika hienoa tämä talvitreeni. Ei todellakaan pääse kyllästymään yhteen lajiin!

Link to comment
Share on other sites

Maanantaina kävin kokeilemassa luistelua järvenjäällä ja lensin rähmälleni tosi komeassa kaaressa. Mahalaskussa meni ilmat pihalle, murtui kylkiluita ja repeytyi vatsalihasten kiinnikkeitä.

Luultavasti vähintään parin viikon juoksutauko edessä. Kaikkea sitä sattuu.

Outs! Monipuolinen harjoittelu protestilistalle.

Link to comment
Share on other sites

ma: spinning

ti: juoksu (pk) 10 km + spinning

ke: juoksu (vk) 10 km + bodypump

to: juoksu (vk) 10 km

pe: maratonkoulun treeni: umpihankijuoksua, yhteensä palautteluineen noin 6km

la: juoksu (pk) 14.1. km

su: juoksu (pk) 28.2 km + bodypump

yhteensä: 78.3 km +2h spinning + 2h bodypump

pitäisi tehdä myös maksimikestävyystreenejä..

kevään kuntoa ajattelin testata aktia-cupissa 17.3, sen jälkeen todennäköisesti Uruguayhin 2-4 viikoksi etelän leirille ;)

Link to comment
Share on other sites

ma: -

ti: tv 0:51 (ks. 155) + alku- ja loppuverkat, yht. 1:26 (ks. 148)

ke: kuntopyörä 0:46 (ks. 128)

to: tv kova 0:20 (ks. 165) + alku- ja loppuverkat, yht. 0:53 (ks. 148)

pe: tv kevyt 0:49 (ks. 128)

la: kuntopyörä 0:45 (ks. 129)

su tv kevyt 2:55 (ks. 137)

yht. 7:33, josta pk:ta 5:19, vk:ta 2:03 ja mk:ta 0:10.

t. Nylkky

Link to comment
Share on other sites

Kevyt viikko palautellen kotirataultrasta:

Ma: Lepo

Ti: Kävelyä - 6.7km - 61min - 9.06min/km - syke 63% max.

Ke: Kevyttä juoksua - 9.8km - 71min - 7.14min/km - syke 67%.

To: Kävelyä - 8.8km - 77min - 8.45min/km - syke 65%.

Pe: Juoksua/Kävelyä - 8.7km - 65min - 7.28min/km - syke 68%.

La: Juoksua - 8.8km - 56min - 6.21min/km - ei mittaria mukana.

Su: Lepo - lasten kanssa luistelua ja hiihtoa.

Kevyttä liikkumista yht. 42.8km ajassa 5h30min. Ihan hyvin kroppa on palautunut. Jalat sekä leposykkeet ihan ok. Ensi viikolla kai vois jo lisätä tehoja vähän.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy