Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Paella (Hampurin maraton 19.4.2020 PB <3:30)

Recommended Posts

Su 3.11

24.22K @6:04 HR136!

Kaksin pitkikselle, aurinkokin välillä pilkotti matkan varrella. Pirun alhasilla sykkeillä tänään, kyllä toi eilinenkin jo kertoi että lupa oli odottaa tälle päivää kevyttä suoritusta mutten ihan näin iisiä kuitenkaan vielä odottanut. Varaa jäi vielä pidentää matkaa. Kattoo nyt tulevina viikkoina miten homma etenee.

Lenkin jälkeen uunista merimiespihvit kupuun:)

VKO44  86.65K  ja vuoden kovimmat viikkokilsat.

• Like 8
  • Replies 346
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

4.08 tjsp. Vaimo juoksi karkuun 35K jälkeen. Itku meinas tulla maalisuoralla, about 3.5 vuoden tauon jälkeen taas maratoonari.  puokki just alle 2h, polvet meni ja nivunen kiukutteli, vika nelonen kra

Ma 24.8 10.57K @6:01 HR141 Kaksin alkuillasta.   Ti 25.8 15.19K (10K 44.31 @4:27 HR175) Tulihan se sieltä. Tiukka luentopäivä alle ja vajaan kakkosen verrat aurinko pilve

Kyllähän tuossa vähän tukala tilanne oli kuukausi sitten mutta hyvin purru nuo kovat ratatreenit.   Ma 10.8 13.41K (sis. 8x800m/400m)   Matikan ja enkun tasotestit stressaamat

Posted Images

Ti 5.11

12.55K @6:26 HR133

Aamusta kaverin kanssa viemään auto hitsattavaks hevonkuuseen landelle.  Takasin hölkällä useamman vittulanmäenkautta, joki kiemurteli alaoikealla ja kanootilla ois päässy kätevästi keskustaan.  142 oli tiukimman kilsan keskisyke, mulla se alakynnys 157(157/187/202) eli aika passelin kevyesti tultiin.

Huomiselle ois viikkotakaisten 4x2K uusinta, sama reitti ja samat vauhdit plän niin näkee onko reippaammissa vauhdeissa tapahtunut muutosta.

• Like 2

Tossupohdintaa. Mähän olen ollut aika lailla New Balance uskovainen, ekat tossut oli jotku Asicsit mitkä lensi mäkeen hyvin nopeesti, eka puokki meni 2013 broidin Niket jalassa. 2014 löyty toi New Balancen 890 malli ja sillä tiellä olen edelleen. Vazee pacet korvas välillä tuon 890 mallin ja kesällä tarttu uusi 890v7 matkaan.

Tuli nyt kuukkeloitua tuota v7 ja mun painolla on kyllä aika racing flat kun kenkä painaa sen 207g ja kuski kuitenkin +80 kiloa. Enpä ollut huomannu että olivat niistäneet sen about 50 grammaa poies tuohon uuteen versioon. Noilla oon juossut kaikki lenkit vedoista pitkiksiin mikä ei kyllä järkevää ole. Jalat toistaseksi kestäneet hyvin mutta jos nuo viikkokilsat pyörii nyt jossain 60-90 välillä niin tarvii kyllä vaimennetumpaa tossua myös alle tai jalat kusee jossain kohtaa.

Nykysillä 890v7 juostu about 1K kohta, vazeet vielä jemmassa ja niilläkin tuo about tonni täynnä. Muita ei sitten löydykään. Tai on noi NB 1400 mutta menee vielä kevyemmäksi😂

Eli mitäs jalkaan kevyille lenkeille? Eilen kävin koittamassa Nikelta Vomerot ja Pegasukset, Addulta Ultra Boostit ja Brooksilta Adurot. Se mitä kaupassa pysty juoksee tuntuivat hyviltä kaikki. Mitään ihan traktoreita en kyllä huoli. New Balance 1080v10 voisi myös olla kova veto, ei kyllä eilen löytynyt testiin. Niistä mulla vanhat versiot mutta ollu vaan kaupunkitallailussa. On tää välillä hankalaa tehdä päätöksiä.

• Like 1

Ke 6.11

14.08K (sis. 4x2K: @4:39 HR161/174, @4:37 164/175, @4:35 167/181, @4:42 168/179)

Jouduin heittää auton takas huoltoon eli sama alkureitti kun eilen. Pahimmat mäet jäi lämpöjen aikana taakse.

Kahdessa ekas vedossa sai kyllä puskea ylämäkeäkin. Kolmas tasasella ja neljäs täysin sama reitti kuin viime keskiviikkona. Vika veto tasavauhtisena ja tavo oli se viime viikon @4:43 jotta sykkeet vertailuun. Viikko takaperin HR177/189 ja nyt tuo 168/179

Kokonaisuutena paljon helpompaa kuin viikko sitten ja nyt tuo rasitustasokin järkevämpi. Varmaan näillä @4:40-4:35 jatkan nyt kakkosen vedot, turha tuota vauhtia vielä kiristää.

• Like 3

Mulla on Pegasus 36 peruslenkkarina ja 890v7 vauhtilenkille. NB on myös sen verran kiva kenkä juosta että se valikoituu jalkaan aika herkästi kevyemmille lyhkäsillekin. Kaikki yli tunnin setit oon kyllä vetänyt Nikellä, jota voin suositella lämpimästi, jos lesti vaan natsaa. Tosin mulla meni kuukausi ennen kuin hiffasin, ettei normaali lukkonauhoitus tuu kysymykseen. Sain kummastakin jalasta nilkan koukistajan kipeäksi kun nauhoitus painoi. Vähän samaa meinas olla kyllä NB:n kanssa, joten en oo 100varma johtuiko nauhoituksesta. Ihan hauska kuulla että oot juossut tuollasia viikkoja NB:llä.

• Thanks 1
13 tuntia sitten, rimminen kirjoitti:

Kaikki yli tunnin setit oon kyllä vetänyt Nikellä, jota voin suositella lämpimästi, jos lesti vaan natsaa. 

Hyvä tuo oli jalkaan, täytynee napata lähiaikoina,kiitos vinkistä.

To 7.11

11.32K @6:37 HR139

Purtsilla hissun lumisateessa. Mäet nostaa sykettä, muuten kevyttä. Pää alko ilmotella että voisi levätä välillä joten huomenna veepee. Ainakin juoksusta.

• Like 4

La 9.11 13.81K(sis. 12.5K @4:58 HR165)

Suoraan reippaalle, loppuun höntsäjäähyt. 9K jälkeen tuli pikkupause kun tuttu oli kävelyllä. Ilman ois jonkun verran ylempänä ollu sykkeet tuolla reippaalla. Kevyt jalka,hyvä kulku.

***2006,29K***

Siinähän se täytty kesken lenkin. Nyt on sitten eka kahen tonnin vuosi varmistunut, ennen jääny johki 1600-1800 kantturoille. Vielä kerkee parannella tuota lukemaa reilusti. Ei kummonen määrä mutta oli tuo vähän mörkönä mulla ollut. Helposti tuli kyllä kun ei suurempia vaivoja/flunssia tänä vuonna.

• Like 5
  • Onnittelut! 1