Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Recommended Posts

Iloisen sattuman myötä hain eilen himoitsemani musta-kuparin Igniten testiin. Jestas että tuntuu kevyeltä Vantage Mn jälkeen, ja sopii paremmin siroon tyttökäteen vaikka mulla onkin tässä nyt M/L ranneke. Ilmeisesti päivitys on tepsinyt, kun tosi monessa arvostelussa mitä googlailin ja kattelin youtubesta kritisoitiin ettei ota heilautuksesta näyttöä päälle ja että näyttö sammuu liian nopeasti. Reagoi mielestäni ihan ok ja näyttö on päällä useamman sekunnin, ainakin itse ehdin katsoa siitä tiedot ennen kuin sammuu. Näytön kirkkaus ja värit on kyllä ihan huikeat Vantageen verrattuna, jestas sentään!

Se vähän tökkii että valikossa on rasitustilan sijaan toi FitSpark joka ei mua niinkään kiinnosta, mutta voihan olla että tosta vielä joskus innostuu... Sykealuelukitusta ei taida olla, en ainakaan löytänyt? Mutta sen varmaan saa kierrettyä samalla tavalla kalenterijaksotuksien kautta kuin Vantagen kanssa ennen isoa päivitystä, jos sitä oikeasti haluaa käyttää. Mun sydän on pieni ja söpö mutta hakkaa kovaa pitkin syksyisiä lenkkipolkuja innoissani kirmatessa, joten arvaan jo kyllä muutenkin ilman kellon tärinää että se menee liian lujaa. 😁

Pitää tässä nyt punnita kuukauden verran kumman haluan pitää, haluaako paremmat speksit vai tyytyiskö aavistuksen vähempään mutta saisi siromman kellon (kädessä 24/7). 🙂

Ignitessa on ilmennyt mielenkiintoinen bugi. Edellisen vuorokauden viimeisten tuntien (19-24) aktiivisuustiedot puuttuvat kun kellon aamulla synkkaa. Koska nukun osan noista tunneista tämä tarkoittaa että myöskään Nightly Recharge ei toimi. Kyseessä on pakko olla softabugi, koska minuutilleen 00:00 alkaen seuraavan vuorokauden aktiivisuustiedot ovat taas tallessa. Aktiivisuus siis puuttuu, mutta esim. jatkuvan sykeseurannan data on tallessa. Myöhemmin näitä puuttuvia jaksoja tuntuu kuitenkin mystisesti ilmestyvän näkyville Android-appiin. Nightly Recharge kuitenkin jää puuttumaan ikuisiksi ajoiksi.