Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Baltsu

Helsinki City Run 18.5.2019 (Helsinki City Running Day)

Recommended Posts

tunti sitten, Baltsu kirjoitti:

En jaksa tehdä uutta ketjua tälle vuodelle, koska viime vuoden ketjukin on hiljainen, mutta IIVO NISKANEN ON MUKANA!

Niin on ja tähtää alle 1.15 aikaan. Radallahan hän ilmeisesti tulee tänä kesänä myös yrittämään hyvää aikaa 3000 metrillä (tavoite taisi olla 8.30).

Onkos foorumilla lähtijöitä tuonne puolikkaalle? Itse ilmottauduin hetken mielijohteesta. Tavoitteena 1.35. Tarkoituksena oli maralle lähteä eka, mutta ajattelin että kuukauden sisään kaksi rankkaa juoksua ei välttämättä ole kovin hyvä idea, kun pohjia ei kuitenkaan ole ihan hirveästi.

• Like 2

24 minuuttia sitten, juoksepoika kirjoitti:

Onkos foorumilla lähtijöitä tuonne puolikkaalle?

HEP!

Oma tavoite on alle 90 minuuttia. Puolikkaat ei oo koskaan kulkenu hyvin lyhyempiin matkoihin nähden, mutta talvella ja keväällä on tullut tehtyä aika hyvin määrää. Hyvänä päivänä aika saattaa painua lähelle 1:25.

Kymppi kulkenut tänä keväänä vähän yli 38 minuuttia mäkisellä reitillä, nopealla reitillä menisi varmasti alle 38. Näistä lähtökohdista on ihan kiva lähteä koittamaan puolikasta.

• Like 1

Onko muilla ongelmia siirto koodien kanssa. Hinta ei alene vaikka koodin syötän. Jos lisään koodiin kirjaimia saan virheen väärästä koodista eli sen puolesta pitäisi homman olla kunnossa. 

Ihan tuttu jolta koodin sain joten en nyt mitään petkuhuijjausta epäile.

Itse olen juoksemassa. Tavoitteena 1.55:n alitus eli noin 5:25-kilometrejä. Katselin kartasta että reitille osuu muutama ikävä mäki, joten hieman pitää jättää pelivaraa noita varten. Mutta muuten upea reitti ja kiertää useita Helsingin kauneimpia paikkoja. Toivotaan hyvää säätä tapahtumaan.

• Like 1

12 tuntia sitten, Two horses too many kirjoitti:

Topi Raitanen näyttäis olevan vitosella. 🙂

se vitonen olisi kiinnostava. Hitto kun mulla ei ole yhtään vauhtikestävyyttä nyt. En ole juossut tyyliin metriäkään vielä alle nelosen vauhtia. Kivut lähtivät vasta vajaa viikko sitten ja tuo kisa on jo ensi viikolla. Ei viitsisi mennä nolaamaan itseäni ihan totaalisesti. Vitosen kisoja saisi muutenkin olla enemmän, niissä olisi kätevää kehittää vauhtia.

9 minuuttia sitten, juoksepoika kirjoitti:

Kävin tossa vähän haistelemassa reittiä, niin yllättävän paljon tommosia pieniä inhottavia nyppylänousuja osuu tohon reitille. Toisaalta reitillä on kyllä muutama mukava alamäki, joissa voi rullailla tahtia kiinni.

Alkumatkassa, muttei lopussa. Mulla kun aikanaan HCM:llä jalat hirtti kiinni sellaisella puisella kävelysillalla 10km ennen loppua, ajattelin voivani juosta kevyesti hitaampaa vauhtia ylös Isokaarelle, koska siellä voi rullata menetetyn ajan kiinni Katajaharjuun lasketellessa, mutta ei se onnistunutkaan. Kun jalat olivat jumissa, alamäkeen ei enää pystynytkään rullaamaan vauhdikkaasti. 

• Like 1