Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Baltsu

Juoksufoorumi kuvin

Recommended Posts

Aloita ketjun, johon voi postilla mitä vain itseotettuja kuvia, mitkä liittyvät lajiin tai foorumiin. 

Ensimmäinen kuva on omistettu @Pottonen:lle. Stadin reinot ovat Timberlandit. Ostin nämä 2004 kesällä, kun oikea käsi oli mennyt poikki, enkä saanut sidottua kengännauhoja. Nämä oli helpoin vaihtoehto saada jalkaan. Sittemmin ko. jalkineet ovat olleet käytössä esim. parvekkeella hengaillessani. Kengissä on hiton paksu pohjallinen, se on nahkaa päältä ja siinä lukee comfort zone. En tiedä mitä se kumi siinä pohjallisessa oli, kun keula hapertui kokonaan veke. Siinä on myöskin aina ollut päällä tollainen kankainen lituskapohjallinen, jonka myivät samalla kun ostin kengät. 

Joo, yksien Hugo Bossin loafereiden lisäksi nämä ovat olleet kengät, joita käytän sisällä. Tällaisella kelillä lähdin jopa sen verran ulos, että meni nämä jalassa taloyhtiön saunaan. 

Pottonen, täällä ei ole Reinoja niinkuin Lieksassa, mutta on Timberlandit. 

DSC_1076-1376x774.JPG

DSC_1087-1376x774.JPG

DSC_1086-1376x774.JPG

DSC_1085-1376x774.JPG

DSC_1088-1376x774.JPG

• Haha 1

@Baltsu, Timberlandisi ovat vähän kuin Ainot!  Ja hengailet partsilla kukka-asetelmia suunnitellen, mitä nyt taas? Oletko aivan varma seksuaalisesta suuntautumisestasi? Mie en ole (syöttö taas suoraan @isin lapaan).

Sen sijaa kuvassa on aitoa sleesialaiskarjalaista tyyliä 1970-luvulta. Ylivertaiset, jos on kylmät lattiat ja tällaisilla voi myös harrastaa villasukka-juoksua talvella.

20190419_085856.jpg

• Like 4
  • Haha 2

Käytössä kuluneet "alkuperäiset" Lidlin kiiturit, juostu pari maratonia. Tarjouskorissa joskus 2010 (?) 4,95 €.

Edelleen hengissä, mutta käytössä vain ja ainoastaan virallisissa juhlajuoksuissa.

( ovat muuten paperinohuet. myös pohjistaan )

mx6oVPbk1wjKR0MeUiCPcOyNANwRCxcIpPde0lcbgRbKhY5cbBOm9sjXzTUSGY6_JtjiK0lsm1TtaX8A3oNUnWwoqNHOJcAzTOJS7AfO946A20imzIOP7sby-3PxsvfW6LvS4KZIBnzvOtdLr3iX3_y5wLi4gDZJVG9xFx-PAo7oM6-pBaKPM94fBblJYQybognQfqnk5EyWC43ruEab8dEUrM0zqxJdTT23JcFJnTcCY1H1qwmA7b51eIp0mo2tACDBLBSs2ZvwHK-WaYF4n6xyEkB3nipXpmReOISrBpIneuZG8FLZwyuy0NyBofE78uI-QuhqBjwE-odFoiTZfVHsIO19JtV6a2XYzAfPnNa26nOBN9Eg8RJiImR3-T748iP4jgwqXVld5Ck-BPAoJl1NlZdQpN7IxhmpyCC9tnIaRm_MrHfIMLBGAeU8qUXHHgyIMp0l434i-xovkRQrSiD_HYtLw92JNNmnlW1kCkaYBDIPTHpZKGOZj3lgH-tUog2sucu9Ws19U4vhbZqIkx3_aNnoimga-lyMYpwFPRWWwpw-Dtjcs486fO54j6PVwMKYy8Xdf42b3CKbJfejUFWsCpXlPISRz9EUkzu4GOhVxRNKjZLs27-lGqvW-kHkUaYMe4fQpjRax4fmsxU7Fkap6vAaAbA=w1303-h977-no

• Like 1

Bambergissa olen käynyt vain kerran kavereiden kanssa krapulassa. Se paikka tuntui olevan todella hanurista. Pidän kyllä Rauchbieristä. Mitä tulee savuun, niin minä muuten grillailen parvekkeella. Tänään oli jopa niin lämmin, että tarkenin syödä parvekkeella, peräti t-paidassa, eikä tarttenut Hokan lippistäkään. 

Nyt on taas epäilys seksuaalisesta häirinnästä. Ensinnäkin, minua tuijotettiin tänään urakalla lenkillä. Sitten kun lähetin tämän kuvan yhdelle mimmille, hän alkoi pommittaa minua alastonkuvilla. On kuulemma ottanut viiniä. Sitten olisi ensi la bileet, jotka järkkää nainen, joka olisi halunnut mennä 2009 kanssani naimisiin ja viime syksynäkin ehdotteli. Sinne on kutsuttu lähes ainoastaan naisia sekä eturivin herrasmies, joka on coretunnin ohjaajan antama nimitys minulle. Samassa kaveriporukassa on henkilöitä, jotka ovat seksuaalisesti ahdistelleet minua ja olen hengaillut tämän tyypin siskonkin kanssa aikanaan viikon. En edes kerro kaikkea, koska kukaan ei uskoisi, mutta jotenkin minä aina ajaudun erikoisiin tilanteisiin. Naiset on erilaisia kuin miehet. Siinä missä miehet ottaa lunkisti, niin naiset ovat repimässä paitaa pois tai avaamassa nappeja baarissa tai jopa kadullakin. Siis minulta. No eturivin herrasmies on kyllä hyvä luonnehdinta minusta, siitä on pakko antaa kredittiä. 

DSC_1166-774x1376.JPG

• Haha 1

Mitä Pottosen juttuun tulee, niin osa homoista ahdistelee meitä heteromiehiä baareissa. Se ei ole jees. Sen takia en oikein kannata mitään heidän hankkeitaan. Se olisi paljon kivempaa, jos pelaisivat omassa sarjassaan, eivätkä kävisi käsiksi. 

• Haha 1

7 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

paljon kivempaa, jos pelaisivat omassa sarjassaan, eivätkä kävisi käsiksi. 

Joo, mutta toisaalta, homojen määrän lisäämispyrkimykset vastaavasti parantavat  heterojen mahdollisuuksia markkinoilla. 

Think positive ! 

7 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Mitä Pottosen juttuun tulee, niin osa homoista ahdistelee meitä heteromiehiä baareissa. Se ei ole jees. Sen takia en oikein kannata mitään heidän hankkeitaan. Se olisi paljon kivempaa, jos pelaisivat omassa sarjassaan, eivätkä kävisi käsiksi. 

Voisit välttyä tuolta, jos et kävisi niissä Stadin homobaareissa.

Tämän aamupäivän valintatilanne, noista jotkut jalkaan ja noin tunnin hölkälle. Voisihan tuo olla myös Jfoorumin kenkäasiantuntijoille Tunnista kengät -kisa.

20190420_072213.jpg

• Like 2
  • Haha 2

1 minuutti sitten, Pottonen kirjoitti:

Nopeaa toimintaa, tarjoan kahvit tai kaljat, jos tapaamme. Tuletko Bodomin Ultraintervalliin?

Thx ! Olis hienoa tulla tuonne, mutta pidän hiukan lomaa jo Toikokuussa ja Kesäkuu menee sitten duunissa. 

Otetaan ne bisset Kappelissa, kun seuraavan kerran oon maisemissa Heinäkuussa. 

Tarjoan seuraavat. 

• Like 1