Jump to content
Juoksufoorumi.fi


Sign in to follow this  
Vogon

Helsinki City Marahon 18.5.2019

Recommended Posts

Aloitetaanpa tämäkin ketju tänne kun nyt ei täällä vielä näytä olevan.  

 

Oma tavoitteeni tehdä mahdollisimman tasapainoinen juoksu. Aika tavoite siellä  ~4h paikkeilla, mieluummin alle. 

Treenit olleet vaihtelevasti vähän mitä sattuu mut jonkin sortin tuntuma on siihen ettei se nyt ihan mahdotonkaan olisi.  

 

4 Viikon suunnitelmissa tehdä 2-3 pitkistä jotka ajan käytön suhteen menisi sinne 3tunnin paikkeille.  

 

Tänä vuonna pitäisi näköjään olla "hieman" enemmän huoltopisteitä kuin viime vuonna. Onneksi. 

 

"Garmin Helsinki City Marathonilla on 15 huoltopistettä + Sportyfeel Geelipiste. Huoltopisteillä on tarjolla Sportyfeel urheilujuomaa (Lemon 5%), vettä sekä joillakin pisteillä Myrttisen suolakurkkuja ja Sun-Maid rusinoita. Lisäksi maalissa runsas maalihuolto. Garmin Helsinki City Marathonin huoltopisteiden sijainnit ja tarjonnan näet alla olevasta PDF:stä."

 

Helsinki City Marathon Info

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes, sama tavoite. Mieluiten alle 4 h. Ajattelen ehkä juosta jänisten perässä, mitä en kyllä aikaisemmin ole tehnyt. Eniten pelkään alun ruuhkia ja että juoksu menee plörinäksi siinä. Toiseksi että maha menee sekaisin. Kolmanneksi että en osaa tankata kunnolla (tulen lenkillä aina nälkäiseksi). Ja neljänneksi, että ehdinkö illan viimeiseen junaan Pohjanmaalle...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vähimmäistavoite on alittaa 4 h. Jos edeltävien viikkojen pitkikset sujuvat, niin lähden takki reilusti auki 3:45 jänöjen matkaan. Ei viime vuonna 4:30 porukan kohdalla mielestäni ollut pahoja alkuruuhkia, sen verran vaan, että alkuvauhti pysyi 1-2 km lähdöstä fiksun maltilllisena.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 tuntia sitten, MikkoVe kirjoitti:

Vähimmäistavoite on alittaa 4 h. Jos edeltävien viikkojen pitkikset sujuvat, niin lähden takki reilusti auki 3:45 jänöjen matkaan. Ei viime vuonna 4:30 porukan kohdalla mielestäni ollut pahoja alkuruuhkia, sen verran vaan, että alkuvauhti pysyi 1-2 km lähdöstä fiksun maltilllisena.

Ai on myös 3.45 jäniksiä. En ole koskaan juossut jänöjen kanssa, en tajunnutkaan että niitä on noin tiheään. Myös minä lyöttäydyn noiden 3.45 matkaan, ellei sitä ennen tule takapakkia.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maratonin sponsorilla, LIDL:llä, oli maaliskuussa kilpailu, jossa Instagram-kuvan lähettäneiden kesken arvottiin osallistumisoikeuksia. Minä ostin postikortin, johon kirjoitin kaunokirjaimin: Osallistun tällä kortilla kilpailuun. Sähköpostiin tuli viikon päästä meili: Onnea voittajalle!

 

Vuosi alkaa siis kilpailuvoittoisesti, kun sunnuntaina tuli jolkoteltua jo yksi maratoni.

 

Mitenköhän tässä treenaisi maratonien välissä, se on vielä epäselvää. Eiköhän se vastaus löydy täältä arkistojen kätköistä. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin puntaroin näiden kahden joukon välillä. 3:45 vai 4:00.. Järkevintä olisi varmaan valita toi jälkimmäinen mut toisaalta nyt riippuu pitkälti se miten nämä viimeiset pitkikset ja valmistautuminen maraan menee. Itsellä tänä vuonna ollut enemmän pitkiksiä joten suhteen voisin kuvitella et kestävyys on hieman parempi kuin viime vuonna.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Ketjua lukevat   0 members

    Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä



  • Alennus jopa -70% kaikesta treenistä, jalkapallosta, juoksusta ja paljon muuta


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy