Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 7


Junnu
 Share

Recommended Posts

Ma kevyttä 1.05 , 11.2km , 5:46/km , HR134.

Vähän oli jäykkää menoa tänään, ei oikeen hyvää.

Ti juoksu-ja hiihtovälineiden huoltoa sekä lihaskuntoilua

Ke Tapin kanssa Esport Arenalla. 2km verryttelyä + 9km vk:ta (4:42/159) + 2km vr. Yht 1.06 , 13km , 5:05/km , HR 151

Kiva oli tehdä vauhtikestävyysharjoitus vaihteeksi.

To Luisteluhiihtoa Keravan Keinukallion maastoissa. 1.22 , 20.3km , HR145.

Keli oli vähän nihkeä ja luistelubaana heikossa kunnossa mutta muuten kivaa.

Pe lepoa, työkaverin läksiäiset. Ehkä tulee otettua pari :icon_jook:, mutta lauantaina juoksemaan eli saa jäädä siihen pariin.

La Juoksua 55min , 10,1km , 5:25/km, HR142. Vaihtelevasti vauhtia ja 6x100m mäkivetoja. Välillä oli sula tie ja myötätuuli, välillä pehmeää lunta ja vastatuuli.

Mäkivedot ei oikeen lähteneet ja jätin ne kesken, tais olla eilisillä olusilla vaikutusta asiaan. Sillä lailla tänään, huomenna pitkis hiihtämällä.

Su pitkä hiihto, tyyli vapaa. 2.48 , 42.2km , HR140. Kivaa vaihtelua, latupohja oli paikoin pehmeä plussakelistä johtuen.

Viikko taas paketissa, hiihtoa 62.5km ja juoksua 34.3km eli yhteensä liikettä 96.8km. Aikaa tärvääntyi 7:16.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma: PK 12.1 km, 1:24.48, 7:00/km, 121 (65%), josta toinen 6 km, 6:26/km, 132 (71%), ihan kelvollista pk II:sta.

Ti: PK 6.9 km, 58, 8:24/km, 109 (59%). Vaatimaton rasvanpoltto (325 kcal). 12h paasto meneillään ja huomenna kolesterolikokeet.

Ke: PK 12.1 km, 1:30, 7:29/km, 116 (62%).

To: Lepo (vartalolle lihaskuntoa, toistoja 600+)

Pe: PK 12.1 km, 1:23.20, 6:56/km, 124 (67%). Karkasi ihan käsistä. Toinen 6 km sykkeellä 136.

Suunnitelmissa pitkis ja hiihtoa.

Yht. 5:18, 43.2 km, 2300 kcal. Nyt lähden mökille hiihtämään ja uutta raportointia vasta viikon päästä.

Link to comment
Share on other sites

ma: työmatkat kävellen (3+3km) ja kevyt venyttely kuntosalilla. koko päivän väsytti aivan poskettomasti.

ti: työmatkat kävellen (3+3km) ja bodypump kevyillä painoilla. ei sanottavia vaikeuksia kyykyissä. jumppakengät mahtuivat jalkaan. väsymys jatkuu.

ke: työmatkat juosten (3+3km) ja venyttely kuntosalilla. illalla "palauttava" kakkostason spinning. voi kun saisi nukkua niin paljon kuin itseä huvittaa.

to: työmatkat juosten (3+3km). illalla viimeiset pakkaamiset. väsymys ei enää niin tappavaa.

pe: illalla toivottavsti jo ekalla lenkillä sortseissa lanzarotella !

Link to comment
Share on other sites

Taitaa tulla nollaviikko: polvet otti itteensä pöperölumessa juostusta kotirataultrasta eivätkä tunnu paranevan millään. Juoksemaan kyllä pystyy mutta nukkumiseen tarvitaankin sitten jo särkylääkettä. Taitaa olla parasta hoitaa polvet kivuttomiksi nyt eikä keväämmällä. Mutta kun ei millään malttais olla juoksematta. Tää on ihan peestä.

Lisäystä/korjausta:

pe 7 km juoksua

la 1 h lentopalloa + uintia & saunomista

Link to comment
Share on other sites

Tää viikko onkin helppo raportoida.

SAIRASLOMA joka päivälle, flunssantynkää kovalla kurkkukivulla pukkaa..

No pari venyttelysessiota on sentään tullut tehtyä.

Taitaa jäädä viikonlopun luistelut Kuopiossa väliin..grrr :censored:

NO sentään yhden treenin sain vedettyä.

SU: 5,4km hiihtoa vapaalla Puijolla Kuopiossa

Kurkku vieläkin aika karheassa kunnossa.

Link to comment
Share on other sites

Jaahas, jokos tännekkin kehtais kirjoitella...

Ma. Hiihto kevyt 7km (pojan kanssa, kuitenkin kohtuu vauhtia)

Ti. TV kevyt 40min (J)

Ke. Lepo (työmatkapyöräily 16km)

To. TV kevyt 40min (J)

Pe. Lepo

La. TV Kevyt 57min (J)

Su. Napakelkan pyöritystä (kova) 30min, pulkan vetoa 2km kevyt + loppukiri reipas 300m

Nyt on sitten lupa juosta, tästä pikkuhiljaa...

Link to comment
Share on other sites

Määräviikko oli ohjelmassa, ja ensi viikolla on sitten kevyttä. (Huomaa jo että kolmen "tehokkaamman" viikon jälkeen alkaa kroppa jo lepoa kaivata...)

Ma uinti 2500m tasav.pk

60min kuntopyörä pk-pyöritys muutamalla spurtilla

Ti 19+19km talvipyöräilyä

60min kuntopyörä mäkiohjelma (ei kova)

Ke 22km juoksu / 1,41 ja 128

To 14km mar.sykkeillä 1,00 ja 154

Pe Uinti 2500 sis. 15+25m kovaa

Yhdistelmä juoksu-hiihto-juoksu 2,5+12,5+2,5km (1,21 ja 137)

La lepo, oli sen verran väsy olo

Su 2h 19min juoksua / syke 132.

Eli n. 70km juoksua, 3h30min pyörän päällä, 5km uintia sekä 12,5km vapaan hiihtoa. Oikein hyvä viikko!

Nyt on sitten toinen tuollainen kolme+lepo - viikkosykli takana ja hyvältä tuntuu, joskin määräviikon lopulla alkaa olla jo paikat aika väsyt... mutta eiköhän se kuulu asiaan! Ensi viikolla akkujen latailua.

Link to comment
Share on other sites

MA: 10km 52min

TI: 10 km 54.22 min

KE: bodypump

TO: 10 km 52 min

PE: 8 km 40 min

LA: 16 km 82 min

SU: 20 km 117 min

Sunnuntain pitkä jäi hieman tyngäksi pienen uupumisen takia, olisi pitänyt paremmin tankata ja tehdä parempi vauhdinjako. Onneksi lenkkeily kuitenkin maittaa ja flunssalta olen toistaiseksi säästynyt.

Yhteensä 74km + 1 tunti bodypump

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy