Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lauantai 10.2

Lanttu
 Share

Recommended Posts

• Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pari kierrosta kiertäen omaa peruslenkkireittiä ja ensimmäisellä kierroksella kaverina Sky ja toisella kiekalla vastaantuleva lenkkeilijä morjesti reilusti ja mä en tietenkään ehtinyt muuta kuin nyökätä... Matkaa tuli yhteensä 14 km ja aikaa men 1:23:02, avg n.145 kun sykepanta taas pakkasessa temppuili. Mukava sää ja pakkasta n.13 astetta eikä tuullut yhtään.

7 kilometriä kauniissa aurinkoisessa pakkassäässä N:n kanssa yhtämatkaa. Aikaa kului 43 minuuttia. Vähän ehkä liikaa vauhtia minulle, mutta hyvin jaksoin. Lämmin kyllä tuli ja hanskatkin sai ottaa jo alkumatkasta pois. Kivahan se on kattella tätä pääkaupunkia tämmösestäkin näkökulmasta eli juosten.

:goodvibes: ...nuhaa vielä vähän, mutta muuten tuntuu ettei flunssa päässyt päälle.... jaaha, pitänee jotain ruokaakin laittaa, kun kerran lupasin kokata vuorostani. Salaatin jo tein.

61mins, 10,5km, av hr 133, pace avg 05:49, 744 kcals

Ajattelin ensin mennä salille, mutten halunnut maksaa 9 euron kertamaksua. Ulkona -10 astetta, aurinko paistoi ja koiralenkillä näin pari juoksijaa, joten päätin uskaltaa minäkin. Kolminkertainen kerrostus vaatteita päälle ja kahdet hanskat, kauluri, pipo, nastalenkkarit ja iPod - niiin johan tarkeni. Juoksin hissukseen Seurasaareen ja juoksu olikin yllättävän nautinnollista. Ei pakkanen haitannut ollenkaan. Paluumatkalla oli jo lämmin. Itse asiassa ei tää viikko niin pieleen mennytkään. Ohjelman mukaan oli helppo viikko, jos huomenna ehtis tehdä puolen tunnin kovan harjoituksen, niin sitten kaikki on ihan OK!

Itse asiassa tämä kymmenen kilsan lenkki rauhallisella sykkeellä oli kerrankin harjoitusohjelman mukainen.....:shocked:

Joopa joo, sen verran oli pakkanen laskenut, että uskalsi lähteä puolenpäivän jälkeen taas köpöttelemään. Mittari näytti -18 astetta, mutta muuten tosi upea sää auringonpaistetta & pilvetön taivas & tuuletonta. Reilu kymppi (10,3 km) omalla perusreitillä: 57,5 min / max hr 156 / avg 141. Mukava fiilis kaikin puolin ja kiva pakkaslumen narske kuului tossun alta.

Olipa mahtava olo tänään, jalat toimi kuin ajatus. Pisti oikein miettimään että mikähän nyt vaivaa. Muutama juttu tuli mieleen:

- Eilen oli pitkästä aikaa lepopäivä

- Tein n. tunnin kävelylenkin juuri ennen treeniä

- Söin eilen KUNNOLLA. Ne jotka ovat käyneet venäläisessä ravintola Saslikissa tietävät mistä puhun

8.13km 4.57/km avg 144. Vähän tuli liian kova PK-treeniksi, mutta menkööt kun kerrankin meno maistui noin makialle.