Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Lätkäliiga 2018-2019

Recommended Posts

Kärpät pudotti HIFK:n aika odotetusti. Mutta oliko syynä se, että HIFK:n päävalmentaja Jarno Pikkarainen on pelannut vain yhden ottelun Lieksan Hurtissa? Kausi oli 1995 - 1996 ja sarjataso II divisioona.

Etelän vetelänä täytyy olla ehkä vähän HPK:n puolella.

• Like 1

Niinhän siinä kävi, että HIFK taipui Kärpille 4-2  kuten ennustin. Olin jo 10min pelin jälkeen varma että Kärpät hoitaa pelin. Nyt syötöt osui paremmin kohdilleen kuin kertaakaan tämän sarjan aikana. Sen seurauksena Kärpät pääsi taas kääntämään peliä nopeasti. HIFK olisi tarvinnut valtavasti virtaa että olisivat voineet paineistaa Kärppien kiekollista pelaajaa kuten edellisessä kotipelissään. Tiiä sitten olisko sekään auttanut kun Kärppien peli oli nyt paljon varmemman näköistä. 

Erätauolla ihmetytti kyllä Tomi Kallion kommentit pelistä. Pisti miettimään katottiinko me edes samaa peliä. Sean Bergenheim oli kyllä paremmin kartalla pelistä. 

HPK:n voitto oli positiivinen yllätys. Saapa nähdä miten virta riittää finaalisarjassa. Onneksi tuo Kärppien peli napsahti nyt kohdilleen niin tästä on hyvä lähteä pelaamaan finaaleja. Veikkaan että HPK voittaa ensimmäisen kotipelinsä, eli mestaruus Kärpille voitoin 4-1. Tosin en kyllä pahoita mieltäni jos HPK pelaa elämänsä sarjan ja voittaa mestaruuden. 

• Like 2

6 minuuttia sitten, Seppo kirjoitti:

. Tosin en kyllä pahoita mieltäni jos HPK pelaa elämänsä sarjan ja voittaa mestaruuden

Näin minä uskon. Niin hyvää tekemistä joukkueella on ollut. Rauhallista ja itsevarmaa peliä Pennasen suojateilta. 

Ihan virkistävää, että Tappara jää pronssipeliin. Vaikkei SM-liiga niin hirveästi kiinnosta, niin siinä on sellainen hyvä juttu, että joku seura saattaa välillä vähän yllättäen edetä finaaleihin tai mestaruuteenkin asti. Jos saa pidettyä pari tärkeää pelaajaa ja on hyvä tuuri ulkomaalaisvahvistusten kanssa sekä onnistunut valmennusryhmä. Ja seuraavalla kaudella ollaan taas häntäpäässä.

Tai sitten yllättäjä voi pelata hyvän runkosarjan mutta tippua pudotuspeleissä.

HPK:n runkosarjasijoitukset edellisillä kausilla:

12

5

13

11

10

• Like 1

2 tuntia sitten, KooTee kirjoitti:

Ei liene kovinvaikea arvata miksi kannatan HPKta  

Kannatan minäkin, olen sieltä päin.

Veikkaan tasaista loppuottelusarjaa, jossa Kärpät lievä ennakkosuosikki, mutta ei suuri kuitenkaan. Kuitenkin nuo pelit niin pienestä kiinni lopulta kummalle kiekko pomppii ratkaisevilla hetkillä.

Olen samanikäinen kuin vuoden 1995 maailmanmestari Marko "Kyy" Palo ja hän mielestäni kaikkien aikojen HPK-legenda.

• Like 3

11 minuuttia sitten, PekkaS kirjoitti:

Kannatan minäkin, olen sieltä päin.

Veikkaan tasaista loppuottelusarjaa, jossa Kärpät lievä ennakkosuosikki, mutta ei suuri kuitenkaan. Kuitenkin nuo pelit niin pienestä kiinni lopulta kummalle kiekko pomppii ratkaisevilla hetkillä.

Olen samanikäinen kuin vuoden 1995 maailmanmestari Marko "Kyy" Palo ja hän mielestäni kaikkien aikojen HPK-legenda.

Jep. Tasasia vääntöjä on ollut, kun kotipeleissä käyty kannustamassa joukkuetta. Voi kääntyä suuntaan tai toiseen... Toivon ja kuitenkin uskon HPKn pärjäämiseen, niin tasapainoista on ollut kaverien peli. 

Joo... Vanhoja legendoja näkyy hallilla tuo tuostakin🏒🏒🏒

• Like 1

Minulle pelin taso oli pettymys. Tottakai turhaan, koska tuohan oli aika tyypillinen finaalisarjan aloituspeli.

Joten vain turhia huomioita: On siinä syy, miksei Jussi Jokinen pelaa enää NHL:ssä, rauhallinen herrasmies Mikko Manner kiroili tuomareille 1. erässä ja Antti Miettinen näyttäisi olevan edelleen hyvässä kunnossa.