Jump to content
Juoksufoorumi.fi

isi

Bodominjärven V ultraintervalli 6.-7.7.2019

Recommended Posts

Bodominjärven V Ultraintervalli järjestetään heinäkuun 6.-7.7.2019.

Bodominjärven ultraintervallijuoksu (8 x 13 km) järjestetään viidettä kertaa kauniilla reitillä Bodominjärven ympäri. Startit kolmen tunnin välein: klo 11:00, 14:00, 17:00, 20:00, 23:00, 2:00, 5:00 ja 8:00. Lopputuloksiin lasketaan kaikkien kahdeksan kierroksen yhteisaika.

Alustava päivämäärä on heinäkuun ensimmäinen viikonloppu (6.7-7.7). Tämä saattaa vielä maaliskuun aikana muuttua.

Tapahtuman facebook-sivut: https://www.facebook.com/events/2300351440222490/?notif_t=event_friend_going&notif_id=1551625653160932

Ilmoittautuminen: https://bodominjarvenultraintervalli.webnode.fi/

• Like 5

21 minuuttia sitten, juusok kirjoitti:

Kiinnostava taphtuma. Onko jotain karttaa heittää reitistä näin FB-allergiselle?

Lähinnä nousut ja polku/tie/hiekka -mix kiinnostaa.

Tämä on maantiekisa: hiekkatietä on n. 2 km, loput asfalttia. Nousuja reitillä on ihan mukavasti, mutta tarkkaa tietoa nousumetreistä ei ole. Sellaiset 120-150 metriä per kierros ei liene kaukana totuudesta. Reitti löytyy alla olevasta kartasta.

image.thumb.png.6ee523b6b73b5ad81a94d150e5591968.png

• Like 2

35 minuuttia sitten, Pottonen kirjoitti:

Haluanko vielä kerran kokea saman kauheuden kuin vuonna 2017? Kuudes kierros oli pelkkää kipua. Kun lopulta pääsin kierrokselta mökkiin, ilmoitin @isille ja @nyballe, että se oli siinä - mie lähen kotiin. Eivät perkeleet päästäneet...

Ei olla ennenkään päästetty vanhuksia ilman saattajaa - eksyvät vielä.

• Like 2
  • Haha 6

Ehdotin ihan uhallani tapahtumajärjestäjä Samperille, että mukana olisi taas Kickbike-sarja. Jos osanottajia on vähän nihkeästi, niin saadaan muutama hullu lisää mukaan.

Olen tuohon ideoinut sellaisen jutun, että potkijat lähtisivätkin aluksi Kunnarlantietä etelään, reitti menisi Kehä III:n vieressä vaikkapa Kulloonsillalle asti ja sieltä kurvaisi Koskelontien kautta Röyläntielle. Näin kierrosajat olisivat vähän lähempänä juoksijoiden aikoja. Tuo pitäisi käydä tietysti testaamassa. Tuossa reitissä olisi myös se hyvä puoli, että kun alun hiekkatie jää pois, uskaltaisi pistää kisarenkaat alle.

Patrik vastasi, että ehkä...

On 3.3.2019 at 20.18, Pottonen kirjoitti:

Haluanko vielä kerran kokea saman kauheuden kuin vuonna 2017? Kuudes kierros oli pelkkää kipua.

Joo, haluan. Kun on tyhmä, niin on tyhmä!

Olen voittanut v. 2013 tuolla Kickbike-sarjan ja v. 2017 ollut vihonviimeinen juoksu-sarjassa, kaikki sijoitukset kelpaavat nytkin. Päätavoite on selviytyä kisassa vähän paremmin kuin viimeksi. Pelkkää kipua on toivottavasti vasta viimeisellä kierroksella ja vasta Gunnarlantiellä.

Ylä- ja alamäkkee olen jo tässä vähän hölkkäillytkin...

• Like 4

No nytko isi järjestää tätä. Mä muistan sen ekan. Liputin itseni ulos viidennellä kierroksella, ja Escobarin kuudennella kierroksella. Hän konttasi tuolloin ojia pitkin. Kisan järjestäjä Mikko olisi antanut hänen jatkaa. Minä en 🙂

11 minuuttia sitten, Toh kirjoitti:

No nytko isi järjestää tätä. Mä muistan sen ekan. Liputin itseni ulos viidennellä kierroksella, ja Escobarin kuudennella kierroksella. Hän konttasi tuolloin ojia pitkin. Kisan järjestäjä Mikko olisi antanut hänen jatkaa. Minä en 🙂

Niin ja tapani mukaan ostan ilmaista mainosaikaa tapahtumalle, jonka järjestelyissä en ole enää edes mukana. Muistaakos isi mistä oli kyse?

4 tuntia sitten, Toh kirjoitti:

No nytko isi järjestää tätä. 

En sentään. Kaverin puolesta ilmoittelen.

4 tuntia sitten, Toh kirjoitti:

Niin ja tapani mukaan ostan ilmaista mainosaikaa tapahtumalle, jonka järjestelyissä en ole enää edes mukana. Muistaakos isi mistä oli kyse?

Ei mitään käsitystä. Liekö kyse niin vanhasta asiasta, että kannattaa kysellä foorumin vanhimmalta - @Pottonen, mistä on kysymys?

46 minuuttia sitten, isi kirjoitti:

Ei mitään käsitystä. Liekö kyse niin vanhasta asiasta, että kannattaa kysellä foorumin vanhimmalta - @Pottonen, mistä on kysymys?

Soitin Malmin lentoaseman ystävät ry:n Timo Hyvöselle ja hän tiesi kertoa, että Tampereella on joku outo tapahtuma aina lokakuussa.  Jotkut pövästit kiertävät Pirkkahallia uudelleen ja uudelleen. Onneksi en ole itse muistaakseni ollut tuolla koskaan.

• Like 1