Pexrun 3 783 Ilmoita asiattomasta viestistä Posted 11. helmikuuta Ruokiksella pyyteetöntä naapuriapua. Vastapäisen talon mummon pihan eteen aura-auton kuljettaja oli lanannut Kiinan muurin korkuisen sohjoseinämän. Eihän sitä ilennyt siihen jättää kun sai ekana oman kohdan hoidettua. Puolen tunnin tehotreeni. Ensin talikolla muuri pienemmiksi paloiksi ja sitten lumentyöntimellä lohkareet lentoon kuin katapultista. Sitten suihku, lounas ja päikkärit. Ja hyvillä mielin takas töihin huilaamaan😅 16 1 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
kimmoke 688 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 11. helmikuuta Muutama päivä sitten rixuun citymarketin parkkipaikalla autoin jonkun raksaukon joka oli jo nukkunut yön autossa apuvirralla käyntiin. Oli auto lainassa ja siinä on aina hinaus köysi ja akkukaapelit mukana. Se ei ollut ihan simppeliä vaati mun vanhaa ammattitaitoa, kun siinä oli startti jumissa. Eli kolmonen silmään ja työnnettiin pari metriä jolloin hammasratas irtosi vauhtipyörältä. Se oli jo akkunsa tyhjentänyt startaillessa. Huom! Kaikilla nykyautoilla ei saa antaa apuvirtaa voi jotain hajota. Tuo oli sen verran vanha, että valmistaja sallii sen. Olen ennenkin auttanut ja hakenut työkalujakin jos on tarvinnut. Hyvän mielen siitä saa ja muutaman kerran pari kymppiäkin, mutta ei sitä tietenkään sen takia tee. Jotkut vaan kiittää rahalla. 6 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
second 225 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 12. helmikuuta On 11.2.2019 at 16.40, kimmoke kirjoitti: Hyvän mielen siitä saa ja muutaman kerran pari kymppiäkin, mutta ei sitä tietenkään sen takia tee. Jotkut vaan kiittää rahalla. Muistan yhden hyvän työn vuosia vuosia sitten. Kovin kauaa en asuinpaikkakunnallani ollut asunut, joten paikalliset kuuluisuudet ei olleet tiedossa. Olin pitkällä lenkillä ja mäen pielessä oli pariskunta vanhan volvon kanssa joka oli jättänyt kesken taipaleen, ei ollut akussa virtaa vaan kyselivät minua työntökaveriksi. Vähän ihmettelin että kun ylämäkeen koittivat työntää autoa, sanoin että alamäki on tuossa suunnassa. No ei kai siinä, auto ympäri ja rivakasti työnnettiin pariskunnan naisen kanssa vauhtia ja hörähtihän se käyntiin. Kyllä tuli hyvä mieli, kun pariskunta sai autonsa toimimaan keskellä metsää, oli vielä sunnuntai päivä. Mukava oli läpytellä viimeiset kilometrin kotiin. No ei mennyt kuin pari vuotta kunnes tajusin että kyseessä oli paikkakunnan vakiojuopot ja varmaan tuolloinkin oltiin alkoholin vaikutuksen alaisia. 🤔 2 3 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Umpimähkä 1 769 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 13. helmikuuta 9 tuntia sitten, second kirjoitti: No ei mennyt kuin pari vuotta kunnes tajusin että kyseessä oli paikkakunnan vakiojuopot ja varmaan tuolloinkin oltiin alkoholin vaikutuksen alaisia. 🤔 Oliko tuo nyt sitten rikolliseen toimintaan osallistumista tai rikokseen yllyttämistä? 😉 2 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
Reenaaja 708 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 13. helmikuuta eilen autettiin yhtä tuttua kun sen auto oli hyytynyt..hinattiin pihaan annettiin -apuvirtaa ...sen verran vanha kosla et pysty antaa..ei i ihantanutkaan..ja työnnettiin sivuun et päästiin lähtee.. kyl sitä voi jeesaa jos on lähellä... ainakin jos autoihin liittyvää jeesii joku tarttee..muissa tapauksissa toimin asia kohtaisesti... 2 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites
GrigoriSoiros 5 327 Ilmoita asiattomasta viestistä Lähetetty 13. helmikuuta Muutama vuosi sitten vanhempi rouvashenkilö oli kassalla (rollaattorilla liikkui) oli lastaamassa jo hihnalta laukkuunsa tavaroitaan kun koitti maksun aika. No eipä ollut mummelilla kukkaroa sattunut mukaan, olin siinä seuraavana takana ja kun oli jo tovi mennyt ja jonoakin syntynyt kysyin "mikä teillä on ongelmana" rouva sanoi että lompakkoni jäi kotiin enkä nyt pysty maksmaan. Tulin lähemmäksi ja katsoin summaa joka oli noin 50e, niin sanoin että minä maksan tämän kuntoon. Mummelilta ja myyjältä leuka tiskiin ja kun olin omanikin maksanut pyysi mummeli tilinumeroani. No annoin mutta sanoin että maksat jos haluat, sillä minunkin pitää varmistaa taivaaseen pääsy leikkisästi, mummokin repes nauramaan ja tiemme erosivat. Noin viikko myöhemmin tililleni oli tullut 60e Että sellasta... 8 Lainaa Share this post Link to post Share on other sites