Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tri-jaoston kilpailusuunnitelma

jiivee
 Share

Recommended Posts

Nyt apinoidaan armotta ultra-osastoa!:thumbsup:

Eli missäs voi bongata/ haastaa tällä palstalla viihtyviä? Myös juoksut mukaan!

Jos terveyttä piisaa niin näin mennään:

Varmat:

Perusmatka Hesassa (kesäkuu)

Puolimatka Joroisilla (heinäkuu)

Tassuralli puolimaraton Seinäjoella (maaliskuu)

Nokialla elokuussa joku matka, (98% varmuudella se on sprintti:undecided:)

Pirkan hölkkä 33km (lokakuussa)

Maraton loppuvuodesta. Kankaanpää tai Ã…land

Ehkä:

Pyynikkijuoksu 10km keväällä

Joku toinen puolimaratonin kisa ennen kesää

Talvitriathlon sm- Jämillä kevättalvesta (kuntosarjassa)

Lisäksi seuran treenikisat jos vaan sopii aikatauluihin.

Eiköhän sitä tuossa.

Hangaround wannabe harrastajan suunnitelmat

Jyrkkä ehkä:

Joku Kuusijärven tiistaikisa.

Mielellään niin että juuri muiden seppojen kanssa samaan aikaan kisana, jotta on motivaatiota vetää täysillä. Perttu ja Jupis eritoten pääkilpakumppaneita, jos suostutte ottamaan haasteen vastaan ja saadaan almanakat synkattua hyvissä ajoin. Perttu taisi kyllä vähän vedättää uimatreeneissä meikäläistä ja antoi valheellisen hyvänolontunteen hiipiä selkäpiiriini... Tosin annoin Perttu vikassa 200 m vedossa sulle 25 keulaa itsekin oveluudenpuuskassani.

Eiköhän me JH joku kerta päästä yhtä aikaa sinne Kuusikselle niin voit sitten näyttää mulle ja jupikselle (ja aika monelle muulle) mallia. Kannattaa kuitenkin käydä edelleen reenaamassa nyt kun oot antanu mulle strategiset neuvot, joilla saan ihan uuden vauhdin kesäksi :thumbsup: Oma suunnitelma jokseenkin auki: ehkä Hki, varmasti Kuopio ja varmaan elokuussa 1/2, joka ulkomailla. Lisäksi joitain Kuusiksen treenejä ja Pirkka. Päätähtäin on siirretty tuonne elokuuhun niin että ehtii kunnolla reenata kesäkelissä.

Kannattaa kuitenkin käydä edelleen reenaamassa nyt kun oot antanu mulle strategiset neuvot, joilla saan ihan uuden vauhdin kesäksi :thumbsup:

Ilmoittele sitten ajoissa, jos neuvot alkavat puremaan. Jos ne toimii oikeasti kokeilen niitä itsekin ja annan sulle uudet huonommat tilalle :-). Sitä olkapäästä kiinni kuin olisit turpaan vetämässä neuvoa ei sitten ole tarkoitus kokeilla nakkikiskan jonossa...

Jeps, jos ei mitää haavereita tule, ni näihin mennään

SM perusmatka

SM puolikas

SM pika

SM pitkä matka ( ehdoton ykkönen)

Pyynikkijuoksu keväällä + muita juoksukisoja

Porin tri kisa

Et noissa mennään aika varmuudella.

Jiivee, Joroisissahan väännetään kättä, hampaat irvessä... vai mitä?

Jiivee, Joroisissahan väännetään kättä, hampaat irvessä... vai mitä?

Näin on, ei armoa:thumbsup: .

Saa nähdä paljonko jätät mulle kirittävää juoksuun... Esikisat sitten voidaan vääntää Hesassa.

JH, älä nyt suotta pidä kynttilää vakan alla !!! Jos uinti kulkee jo nyt kivasti, (ja muistaakseni pyörävauhtisikin oli todella hyvää viime kesänä) niin ilman muuta "virallisiinkin" kisoihin mukaan! Kun ekan kerran vaan saa mentyä, niin huomaa että vähintään 75% kilpailijoista siellä on ihan tällaisia tavallisia tissiposkia!

Messiin!

JH ja kaikki muutkin, jotka empii ja miettii, pitäiskö mennä triathlon kisaan, ni tottakai mukaan vaan. Samaa minäkin mietin viime keväänä, et kehtaisko sitä.

Olin kyllä ihan paskat housuissa ennen kisoja. Olin ihan täpinöissä. Mutta aina helpotti ku lähtö tapahtui. Olis kyllä harmittanu , jos olisin vuodella siirtänyt ekaa kisaani, nyt en malta edes odottaa seuraavaa kisaa. Mukaan vaan.

Kiitos kannustuksesta Saukko ja JiiVee. Ei tässä kynttilöitä piilotella eikä ujostella, mutta en myöskään kehtaa paukutella henkseleitä ihan turhan takia. Vammautuminen ja hellasärö voi sivaltaa suuretkin suunnitelmat nopeasti uusiksi.

Tiedän että noi on hauskoja tapahtumis siinä missä mikä tahansa muukin kestävyysurheilu, joten eiköhän jonkinsortin vöyhötykseen tule lähdettyä. Teidän muiden "ammattimaisia" treenejä seuratessa tosin menee vähän jauhotkin suuhun, mutta sehän kuuluu homman luonteeseen.

Joo mukaan vaan kaikki! Hauskaa puuhaa ihan näin tavan kuntoilijallekin!

Alkavalle kaudelle olen miettinyt seuraavaa:

Kuopion jäämaratooni (luistelu, 25 tai 50km kelistä riippuen)

HKI City Run (Ehkä mahd jos saan polven kuntoon)

SM Perusmatka Vantaa

Heinä-Elokuu reenikisaa tai vähintään uintia Kuusiksella aina tiistaisin

SM Sprintti Kuopio

Pääkaupunkiseutujuoksu 1/2mara

Elokuulle joku olympiamatkan tai ehkä jopa puolikkaan tri olisi kiva. Pitänee tutkailla kalenteria löytyykö mitään lähimaastoista.

missäsvaiheessa kevättä noita tiistaikisoja ruvetaan järjestämään? millaisista matkoista on kyse? pitääkö olla märkäpuku?

Joo eiköhän ne kisat ala kunhan jäät sulaa ja vesi vähän lämpeää.

Märkäpuku on ihan itsestäsi kiinni. Heikompana uimarina ja vilukissana ainakin mulle se on ihan ehdoton väline.

Perus tiistairykäsy on 750->20->5,5km. Heltri-cupin kisoista pistän infoa tuonne treenikisoja säikeeseen kunhan päivämäärät on kalenterissa.

Olishan se ihan kiva käydä kerran rykäsee ennen perusmatkan SM kisaa.

Nyt kun rimaa on hieman laskettu niin uskaltaudun minäkin suunnitelmistani kertomaan:smiley: Eli tri-ensikertalaisen listalta löytyy;

Perusmatkan kisa Vantaalla

Sitä ennen joku rykäisy Kuusijärvellä

Pikamatka joko Kuopiossa tai Nokialla

Juoksupuolella Länsiväylä-juoksu tai joku puolikas keväällä

Mahdollisesti maraton myöhemmin syksyllä Suomessa tai ulkomailla

Muitakin juoksuja saattaa tulla terveyden ja fiiliksen mukaan

Pidemmän tähtäimen tavoitteena olis puolimatka kesällä 2008 ja ja täysmatka, sanottaisko ennen 40 ikävuotta..