Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksija-lehti 9/2005


Seppo

Recommended Posts

Tää numero pääsi yllättämään, en osannu ootta tässä kuussa ollenkaan.

Aiheina tässä numerossa:

-Talven parhaat juoksuasut

-Proteiinista potkua

-Jäähoito nopeuttaa palautumista

-Näin kehitätä vauhtikestävyyttä

-Björn Dählien vauhdin salaisuus

-Annemari Sandell uuden tien alussa

Liitteenä hiihtäjän osto-opas ja hiihtokalenteri

Jos tosta vielä joitain juttuja poimis, niin sinne vois ottaa:

-Hailen kanssa lenkillä

-Jesper Olsen kiersi maapallon juosten

Lisäksi on mainittava noista Juoksija-lehden ennakkotilaajien arvonnasta. Palstalaisia näytti olevan melko mukavasti voittajien joukossa. Tuli ihmisille sukkaa yms. Onnittelut vaan voittajille, mä alan varastoimaan onnea ens vuoden arvontaan.

Link to comment
Share on other sites

Mä alan olla melko katkera. Olen tilannut Juoksija-lehteä 80-luvun alkuvuosista lähtien ja jotakuinkin joka kerta olen maksanut tilausmaksuni riittävän ajoissa osallistuakseni kaikkiin mahdollisiin arvontoihin enkä ole ikinä voittanut edes sukkaparia. :pilvi

Nytkin näytti joku kaveri voittaneen jotain sekä ensimäisessä että toisessa arvonnassa. Joillakin vaan ei ole sitä paljon puhuttua arpaonnea, joten parempi harrastaa lajeja, joissa ei tuurilla pärjää. :hiiviskely

Link to comment
Share on other sites

Mä alan olla melko katkera. Olen tilannut Juoksija-lehteä 80-luvun alkuvuosista lähtien ja jotakuinkin joka kerta olen maksanut tilausmaksuni riittävän ajoissa osallistuakseni kaikkiin mahdollisiin arvontoihin enkä ole ikinä voittanut edes sukkaparia. :pilvi

Nytkin näytti joku kaveri voittaneen jotain sekä ensimäisessä että toisessa arvonnassa. Joillakin vaan ei ole sitä paljon puhuttua arpaonnea, joten parempi harrastaa lajeja, joissa ei tuurilla pärjää. :hiiviskely

Samoja fiiliksiä, paitsi kerran -90-luvun puolivälissä voitin Timexin urheilukellon. Tunne oli hieno vaikkakin tais olla jo polarin sytkyttäjä silloin käytössä. Kyllä se kerran kolahtaa kohdalle ja jos ei niin ainakin kannatusmielessä lehti saa tilausmaksut käyttöönsä ajoissa.

Link to comment
Share on other sites

Hei saaks tota Juoksija -lehtee irtonumeroina? Ainakaan täällä Raumalla ei oo näkyny sitten missään lehtipisteessä. En oo vielä tilannut. Tykkäisin kyllä, mut kun toi toinen puoliso on mutenkin ihan kulmikas koko juoksuharrastuken takia, niin ole jättänyt tilaamatta. :itku

Kirjastosta saa lainaksi vasta, kun seuraava numero on ilmestynyt. Miten mahtaa olla muilla paikkakunnilla? Ei viittis mennä illoiksi istuskelemaan kirjastoon. Olishan sitä parempaakin tekemistä, kuten :juoksu

Ja joulukin lähestyy huimaa vauhtia :tonttu2 tarttis leipoo ja kaikkee. No tää men vähän kauaks, mut kirjastossa istuminen ei oikein kiehdo.

Link to comment
Share on other sites

Olisko nyt käyny niin kuin pitäs aina käydä, että tilaajille lehti tuli ensin ja vasta myöhemmin kioskeihin ja kauppoihin. Kyllä se kuitenkin ilmestyy myös irtonumeromyyntiin. Mulla on semmonen mielikuva, että mulle tuli tänään sähköpostiin ilmoitus että uusin numero olis tänään irtonumeromyynnissä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy