Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kompassi

Arvostele ketju:

Recommended Posts

On 30.1.2019 at 15.51, JH1 kirjoitti:

Jos näkö (en tarkoita ulkonäköä) ei ole enää sieltä parhaasta päästä, kannattaa hypistellä luupilla (lisävaruste) varustettua peukalokompassia.

Onneksi en taida vielä heti luuppia tarvita varsinkaan kun se ei siihen ulkonäköönkään auta 😄 Mutta hyvä vinkki mulle vähän myöhemmin

• 5 months later...

Noin nelisen vuotta ollut Wollin levykompassi, johon on nyt ilmestynyt ilmakuplia. Toistaiseksi ilmakuplat pyörivät neulan mukana, mutta ainakin teoriassa voivat vaikuttaa neulan näyttämään? Viime torstain iltarasteilla neula pyöri aika isolla liikkeellä vaikka seisoin paikallani ja koitin pitää kompassin suorassa. Voi toki että tuon aiheutti maaperä tai lähellä olleet kivet, sähkölinjaa ei vieressä ollut.

• 1 year later...

Tykkään kiinteällä rasialla varustetusta kirkkaasta peukalokompassista, esim. Silva Race Jet. Sellainen mulla oli useamman vuoden, kunnes se halkesi kaatumisessa. Mulla on ollut sen jälkeen lainassa kapeaneulainen moskovalainen peukalokompassi pyörivällä rasialla -> ei jatkoon. Pitäisi siis hankkia uusi peukalokompassi. 

Ajaako WOL Rapid 22 saman asian, vaikka onkin n. 20 € edullisempi?

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy