Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Recommended Posts

2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Joku odotti siinä takana ja ihmetteli mitä ihmettä, mutta tämä tyyppi piti vielä minuutin tuumaustauon, kunnes lähti menee. Ihmetyyppi.

Tasoitteli pään vippausta? Olisiko vuoron odottelijan kannattanut vaikkapa kommunikoida eli kysyä rohkeasti esim., että aiotko vielä treenata siinä? Näin toimitaan meillä päin...

5 minuuttia sitten, Pottonen kirjoitti:

Tasoitteli pään vippausta? Olisiko vuoron odottelijan kannattanut vaikkapa kommunikoida eli kysyä rohkeasti esim., että aiotko vielä treenata siinä? Näin toimitaan meillä päin...

juuri näin..kysyvä ei tieltä eksy...

6 minuuttia sitten, Pottonen kirjoitti:

meilläpäin ei kysellä. 2:35-2:50 kohdassa selostetaan Stadin meininki! 🙂

9 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Ei siis auttanut yhtään siihen asiaan, että Pegasukset dunkkaavat. Se päällinen on sellaista materiaalia, että hiki tarttuu siihen ja kengät alkavat haista. Stravassa joku ehdotti baking sodan käyttöä.

Mä käytän kiipeilytossujen kanssa "kenkädödöä". Sitä kun suihkasee kenkiin heti käytön jälkeen, jää hajuhaitat erittäin miedoiksi. Ilman dödöä lemu on varsin karmea. Omat kenkädödöt olen ostanut Decathloneista, mutta eiköhän niitä myydä missä vain kenkäkaupoissa.

8 tuntia sitten, juusok kirjoitti:

Ulkona on tilaa ja hieno ilma. Mitä siellä sisällä teet?

Eipähän ole mitään tarvetta liukastella 😄 No, ehkä mäkin uskaltaudun jo huomenna ulos, jos ennusteet pitävät paikkansa, eli ollaan auringossa ja  kuudessa asteessa. Silloin kävelytiet sulavat sellaista vauhtia, että pitoakin jo on 😉

9 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Opin tuosta sen, että täytyy syödä mieluummin banaani.

Mulle ei taas käy banaani millään. Siinä on varmaan kuitua vähän reilummin. Jos vedän banaanin tuntia ennen juoksutreeniä, niin kakkoshätä kutsuu 30-45 minuutin treenin jälkeen.

tunti sitten, HelppoHeikki kirjoitti:

Mä käytän kiipeilytossujen kanssa "kenkädödöä". Sitä kun suihkasee kenkiin heti käytön jälkeen, jää hajuhaitat erittäin miedoiksi. Ilman dödöä lemu on varsin karmea. Omat kenkädödöt olen ostanut Decathloneista, mutta eiköhän niitä myydä missä vain kenkäkaupoissa.

Eipähän ole mitään tarvetta liukastella 😄 No, ehkä mäkin uskaltaudun jo huomenna ulos, jos ennusteet pitävät paikkansa, eli ollaan auringossa ja  kuudessa asteessa. Silloin kävelytiet sulavat sellaista vauhtia, että pitoakin jo on 😉

Mulle ei taas käy banaani millään. Siinä on varmaan kuitua vähän reilummin. Jos vedän banaanin tuntia ennen juoksutreeniä, niin kakkoshätä kutsuu 30-45 minuutin treenin jälkeen.

En edes tiennyt tälläisten dödöjen olemassaolosta, pitää varmaan kokeilla. Aika surutta olen välillä tossujani koneessa pessyt, jos ovat pahasti dunkanneet.

Viimeiseen: Haittaaks se, jos hätä kutsuu vasta treenin jälkeen?

21 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

meilläpäin ei kysellä. 2:35-2:50 kohdassa selostetaan Stadin meininki! 🙂

Joo, Stadin meinikiä kuntosalilla... Voisi alkaa naurattamaan jos 60 kg maratoonari tulisi huutamamaan juoksumaton viereen "uittu mä vedän sua tänään, hei, koko ilta tulee...pidä pää pystyssä"  :lolk:

niin..mä menin joskus yhelle salille . siel ei ollu ketään ..kolme penkkiä 

valitsin keskimmäisen ...sit nostelin siinä..iso kokoinen  mua lyhempi 

ukko tuli siihen penkin viereen alko huutaa pää ihan punasena ...et mitä mä teen siinä..sanoin et nostelen rautaa täs ..

jatko huutamista..etkö sä tiedä kuka mä oon..en silloin tienny..ikä mul 

joku16v..jatko huutamista..tää on mun pekki..mä sanoin et ai jaa ..

tos on kaksi vapaata penkkiä voin mennä toiseen niistä..

hormoni hirviö rauhottui..asian voi esittää muullakin tavalla

kuin huutamalla..käsittääkseni...:detective:  :icon_smile:

14 tuntia sitten, Numerolapun paiskaaja kirjoitti:

Jouko Turkka -vainaalla tuli kuulemma isompi hätä aina tunnin juoksun jälkeen. Miehellä oli vessapaperia mukana sukan varressa.

sama täällä, kun ulkona hölkkään paperia pitää olla aina mukana

On ‎14‎.‎2‎.‎2019 at 11.10, juusok kirjoitti:

Ulkona on tilaa ja hieno ilma. Mitä siellä sisällä teet?

Jos tulee mattofiilis, ihan sama mikä keli on ulkona. Eikö jo 2019 vuonna päästä tästä missä on oikeampi reenata, kuhan liikkuu se on the juttu

22 tuntia sitten, Muusa kirjoitti:

Viimeiseen: Haittaaks se, jos hätä kutsuu vasta treenin jälkeen?

Muotoilin asian hiukan väärin 😄 Eli kakkoshätä tulee, kun on juossut 30-45 minuuttia. Ja just banaani tuntuu tekevän tätä mulle todella usein, vaikka normiarjessa se ei aiheutakaan mitään ongelmia.

• Like 1
  • Haha 1

On 15.2.2019 at 11.45, GrigoriSoiros kirjoitti:

Jos tulee mattofiilis, ihan sama mikä keli on ulkona. Eikö jo 2019 vuonna päästä tästä missä on oikeampi reenata, kuhan liikkuu se on the juttu

Ei kyllä 2019 saa jo puhua ääneen ihmisten epäterveistä tavoista. Tupakanpoltosta, ylipainosta ja mattojuoksusta kun ulkona paistaa aurinko.

2 minuuttia sitten, juusok kirjoitti:

Ei kyllä 2019 saa jo puhua ääneen ihmisten epäterveistä tavoista. Tupakanpoltosta, ylipainosta ja mattojuoksusta kun ulkona paistaa aurinko.

On kyllä tämän vuoden huonoin provo yritys 😂😂😂 

Tänään 18.3km matolla, ihanasti paistoi aurinko salille 

• Like 1
  • Haha 1